کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 برای جذب نیروی توانمند و واجد شرایط سمت معلمی همزمان و هماهنگ با سایر دستگاه اجرایی برگزار می شود و داوطلبانی که در ثبت نام این آزمون شرکت کرده اند با در دست داشتن کارت ورود به جلسه آزمون آموزش پرورش 99 می توانند در نیمه دوم آبان ماه در جلسه آزمون حضور یابند .




در سال های اخیر پس از اتمام مهلت ثبت نام آزمون آموزش و پرورش ، داوطلبان منتظر مرحله بعدی آزمون یعنی تهیه کارت ورود به جلسه می باشند . داوطلبانی که پس از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون آموزش و پرورش توانستند مدارک و اطلاعات خود را با موفقیت در سایت ثبت نام این آزمون یعنی سایت سازمان سنجش ثبت نموده و کدپیگیری دریافت نمایند ، حال مجاز به دریافت کارت ورود به جلسه ازمون اموزش و پرورش 99 با مراجعه به سایت مذکور و ورود اطلاعات درخواستی هستند .

متقاضیان مطابق اطلاعات کارت ورود به جلسه در روز برگزاری آزمون آموزش پرورش 99 ملزم به حضور در حوزه امتحانی تعیین شده هستند . در ادامه این مقاله زمان و نحوه و لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون آموزش و پرورش 99 را ذکر کرده ایم .



زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99
 طبق اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 99 ، به دلیل تاخیر در اعمال سهیمه بومی پذیری آزمون سال 99 به تعویق افتاده و در تاریخ 6 و 7 آذر ماه برگزار خواهد شد و لذا پیش بینی می شود که کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 نیز اوایل آذر ماه منتشر شود .



 پیش از این قرار بر این بوده است که آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 99 در آبان ماه برگزار شده و کارت ورود به جلسه آزمون نیز از تاریخ 6 آبان ماه منتشر شود که آزمون به آذر ماه منتقل شده و انتشار کارت آزمون نیز به تعویق افتاده است .





کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 احتمالا اوایل آذر ماه منتشر خواهد شد .



 به محض مشخص شدن تاریخ دقیق انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 علاوه بر بروزرسانی این مقاله ف در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد .

حتما بخوانید: زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش





نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99
 همان طور که پیش از این اشاره شد داوطلبان شغل محل های سازمان آموزش و پرورش موظف به شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی هستند لذا مراحل دریافت کارت ورود همانند مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستگاه های اجرایی است :



   



1- با تایپ آدرس سایت sanjesh.org و یا عنوان " سایت سازمان سنجش " در قسمت جستجوی مرورگر خود وارد سایت سازمان سنجش شوید .







2 - از بین نتایج نمایش داده شده اولین گزینه با عنوان " سازمان سنجش آموزش کشور " را انتخاب نمایید .







3 -در صفحه باز شده ، از منوی رنگی سمت راست بالای صفحه گزینه " استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی " را کلیک کنید .







4 - در این قسمت لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فعال می شود و داوطلبان ثبت اطلاعات خواسته شده می توانند کارت ورود به جلسه خود را ریافت نمایند و در صورت مغایرت اطلاعات به باجه های رفع نقص مراجعه نمایند .









به محض انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 علاوه بر بروزرسانی راهنمای ارائه شده ، لینک دریافت کارت در این مقاله نیز فعال خواهد شد .



 داوطلبانی که در آزمون استخدامی سایر دستگاه های اجرایی در سال 99 نیز نام نویسی کرده اند می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات دریافت کارت این آزمون مطلع شوند .

در ادامه بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی









مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا همواره آماده راهنمایی و کمک به داوطلبان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 و پاسخگویی به پرسش های کاربران در این خصوص از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هستند .












سوالات متداول


1-  کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه زمانی منتشر می شود ؟
 کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش معمولا چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون منتشر می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی خواهد شد .




2- از چه طریقی باید کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش را دریافت کرد ؟
 کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش از سوی سازمان سنجش منتشر شده و بلافاصله لینک دریافت آن در این مقاله نیز فعال می شود .




3- برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه اطلاعاتی نیاز است ؟
همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است ، داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش به اطلاعات فردی و ثبت نامی نیاز دارند .

منبع : کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/K48R
نظرتان را بنویسید