وضعیت سربازی داوطلبان کارشناسی ارشد 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
رییس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت : مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی که در سال 1398 فارغ التحصیل شده و برای شرکت در آزمون‌ کارشناسی ارشد سال 99 مهلت معرفی دریافت کرده اند ، می‌بایست در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف خدمتی خود اقدام کنند .
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا ؛ سردار تقی مهری در حاشیه مراسم اعزام مشمولان شهریور ماه به مراکز آموزش نیروهای مسلح اظهار کرد : به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌ های بهداشتی ، تاریخ اجرای کنکور سراسری کارشناسی ارشد ، با تعویق مواجه شد که در این راستا سازمان وظیفه عمومی ناجا با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح نیز به منظور کاهش دغدغه مشمولان و خانواده‌ های آنان ، افزایش مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل سال 1398 را در دستور کار قرار داده و شرایطی را برای تسهیل شرکت در آزمون فراهم کرد که بحمدالله با برگزاری این آزمون‌ ، شرایط اعزام به خدمت این عزیزان مهیا شده است .

او افزود : از این رو کلیه مشمولان فارغ التحصیل سال 1398 که به جهت شرکت در آزمون‌ سراسری کارشناسی ارشد مهلت دریافت کرده اند ، می‌بایست در اسرع وقت نسبت به معرفی خود جهت تعیین تکلیف وضعیت خدمتی از طریق دفاتر پلیس +10 اقدام و پس از اخذ برگ آماده به خدمت به مرکز آموزش نیروهای مسلح اعزام شوند .

سردار مهری ادامه داد :‌ در صورت اعلام قبولی از سوی سازمان سنجش جهت ثبت نام در دانشگاه‌ ها مشمولان غیر غایب از خدمت ترخیص و برای ادامه تحصیل مشکلی ندارند .

او خاطرنشان کرد : مشمولانی که نسبت به معرفی خود در زمان مقرر اقدام نکنند وارد غیبت شده و امکان ادامه تحصیل برای آنها فراهم نیست .

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد : مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند .


منبع : وضعیت سربازی داوطلبان کارشناسی ارشد 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/v3P5
نظرتان را بنویسید