آزمون ساز برنامه شاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
یکی از امکانات متعددی که در به روز رسانی برنامه شاد برای سال تحصیلی جدید به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد ، آزمون ساز برنامه شاد می باشد . معلمان مقاطع مختلف مدارس می توانند با استفاده از این قابلیت ، آزمون های غیرحضوری را از طریق نرم افزار شاد برگزار نمایند .


شبکه آموزشی دانش آموزان یا شاد دیگر تنها به عنوان یک پیام رسان برای ارتباط دانش آموزان و معلمان نبوده و با به روز رسانی ها جدید ، امکانات متعددی را در خود جای داده است . با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور ، زمان بازگشایی مدارس به صورت حضوری در هاله ای از ابهام قرار دارد . به همین دلیل ، وجود یک پلتفرم مناسب برای آموزش مجازی امری بسیار حیاتی برای آموزش و پرورش تلقی می شود .

وزارت آموزش و پرورش نیز با افزودن قابلیت های جدید به برنامه شاد ، سعی در پر کردن کمبودها و نزدیک کردن هرچه بیشتر آموزش مجازی با آموزش حضوری داشته است . یکی از مواردی که نمی توان از آن چشم پوشی کرد ارزیابی دانش آموزان یا به اصطلاح گرفتن امتحان می باشد .

به همین دلیل آموزش و پرورش در به روز رسانی برنامه جدید برنامه شاد ، از ارائه امکانات جدیدی در این برنامه خبر داده که آزمون ساز برنامه شاد و برگزاری امتحان آنلاین در این نرم افزار یکی از این قابلیت ها می باشد . در ادامه این مقاله به بررسی نحوه استفاده از آزمون ساز برنامه شاد پرداخته ایم .



نحوه استفاده از آزمون ساز برنامه شاد
با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید از 15 شهریور 99 ، پیش بینی می کنیم امکانات جدید برنامه شاد مانند آزمون ساز نیز در جدیدترین نسخه اپلیکیشن پیش از شروع مدارس ارائه شود . به محض انتشار آخرین ورژن برنامه شاد و فعال شدن این قابلیت ، در این مقاله راهنمای استفاده از آزمون ساز برنامه شاد قرار خواهد گرفت .





به محض انتشار آخرین نسخه برنامه شاد و فعال شدن آزمون ساز برنامه شاد ، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .



در صورتی که پس از آغاز سال تحصیلی جدید ، هنوز قابلیت ساخت امتحان آنلاین در برنامه شاد برای شما وجود ندارد ، می بایست برنامه خود را به روز رسانی نمایید . برای دریافت آخرین نسخه برنامه شاد می توانید به مقاله زیر رجوع نمایید .

حتما بخوانید: به روز رسانی برنامه شاد









آزمون ساز برنامه شاد در سال تحصیلی جدید برای تمامی معلمان عزیزی که در برنامه شاد عضو هستند ، فعال خواهد شد . به همین دلیل با توجه به همگانی بودن آزمون ساز اپلیکیشن شاد ، پیش بینی می شود یک بانک سوالات نیز در این برنامه قرار بگیرد . معلمان گرامی می توانند از سوالات طرح شده توسط معلمان دیگر استفاده نموده یا سوالاتی که خود طرح نموده اند را پس از تایید به بانک سوالات اپلیکیشن شاد اضافه نمایند .

برای اطلاع از آخرین اخبار آزمون ساز برنامه شاد عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید . هم چنین برای دریافت مشاوره و پاسخ سوالات خود درباره نحوه کار با آزمون ساز برنامه شاد می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید .










همان طور که خواندید ، در این مقاله به بررسی آزمون ساز برنامه شاد برای معلمان پرداخته شده است . در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره امتحانات مدارس در برنامه شاد برای دانش آموزان دارید ، توصیه می کنیم مقاله زیر را مطالعه نمایید .

در ادامه بخوانید: ورود به امتحانات مدارس در شاد



سوالات متداول


1- آیا امکان ساخت آزمون آنلاین در برنامه شاد وجود دارد ؟
بله . همان طور که در این مقاله بدان اشاره شد ، آزمون ساز برنامه شاد در به روز رسانی این نرم افزار فعال شده و در اختیار معلمان مدارس قرار خواهد گرفت .




2- چگونه می توان از آزمون ساز برنامه شاد استفاده نمود ؟
با ورود به برنامه شاد و ورود به بخش آزمون ساز می توان آزمون جدیدی را در این برنامه به وجود آورد که در این مقاله به راهنمای استفاده و کار با آزمون ساز برنامه شاد پرداخته شده است .




3- آزمون ساز برنامه شاد چه زمانی فعال می شود ؟
همان طور که در این مقاله اشاره کردیم ، با آغاز سال تحصیلی جدیدو به روز رسانی برنامه شاد ، این قابلیت به نرم افزار شاد اضافه خواهد شد .

منبع : آزمون ساز برنامه شاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/4BAV
نظرتان را بنویسید