زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 - 1400

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 - 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان ادامه تحصیل در یکی از مقاطع کاردانی و یا کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی ضمن اطلاع از زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و دفترچه ثبت نام را دریافت نمایند . داوطلبان موظف هستند در زمان قانونی اعلام شده در اطلاعیه سازمان سنجش نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .





ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 به منظور پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلی کاردانی ( فوق دیپلم ) و کارشناسی ناپیوسته ( لیسانس ) دو بار در سال برای ورودی مهر ( نیمسال اول تحصیلی ) و برای ورودی بهمن ماه ( نیمسال دوم تحصیلی ) برگزار می شود .

علاقه مندان به ادامه تحصیل در این دانشگاه باید در زمان ثبت نام پس از دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 و بررسی لیست رشته های ارائه شده نسبت به ثبت نام به موقع خود اقدام نمایند . زمان دقیق ثبت نام طی اطلاعیه های جداگانه برای مقاطع کارشناسی و کاردانی این دانشگاه در سایت سازمان سنجش و پذیرش کشور به آدرس sanjesh.org منتشر می شود .

لذا در ادامه این مقاله زمان دقیق ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی  99 را به تفکیک نیمسال ورودی مهر و بهمن و مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی ارائه داده ایم .



زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 99
 سازمان سنجش برای آن دسته از داوطلبانی که به هر دلیل موفق به ثبت نام برای ورودی مهر ماه نشده اند فرصت دیگری را برای ورودی نیمسال دوم تحصیلی فراهم کرده است . جدول زیر زمانبندی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 99 را نشان می دهد :



زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن سال 99
دوره  تاریخ شروع ثبت نام زمان خاتمه ثبت نام زمان تمدید مهلت ثبت نام 
کاردانی  16 دی ماه 22 دی ماه اعلام نشده
کارشناسی ناپیوسته 17 دی ماه 23 دی ماه اعلام نشده


 داوطلبان می توانند برای اطلاع از شروع ثبت نام و یا تمدید زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 99 در کانال تلگرام بدون کنکور هیوا و صفحه اینستاگرام بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی می شود .

بیشتر بخوانید : لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی 99






زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر 99
 لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 برای ورودی نیمسال اول تحصیلی همزمان با شروع ثبت نام منتشر می شود بنابراین داوطلبان در زمان ثبت نام می توانند دفترچه را دانلود نموده سپس نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .



 جدول زیر زمان دقیق شروع و خاتمه مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را در هر دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در برای ورودی مهر ماه سال 99 نشان می دهد .



زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر 99
دوره  تاریخ شروع ثبت نام زمان خاتمه ثبت نام زمان تمدید مهلت ثبت نام 
کاردانی  10 شهریور 17 شهریور 16 مهر
کارشناسی ناپیوسته 11 شهریور 18 شهریور 16 مهر


  برای اطلاع از زمان دقیق شروع ثبت نام می توانید عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا و صفحه اینستاگرام بدون کنکور هیوا باشید .در مهر ماه معمولا ظرفیت برخی از رشته محل های ارائه شده خالی می ماند و سازمان سنجش برای این ظرفیت های خالی مانده ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت را برگزار می کند .

در ادامه بخوانید : ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99









  اگر پس از مطالعه این مقاله زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست 












سوالات متداول


1-  زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر چه تاریخی است ؟
 زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر حدودا در شهریور ماه می باشد که زمان دقیق را در این مقاله عنوان کرده ایم .




2-  زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در چند نوبت اعلام می شود ؟
 زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو نوبت برای ورودی مهر و بهمن ماه اعلام می شود که به صورت کامل در این مقاله توضیح داده شده است .




3-  مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی چه مدت است ؟
 مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی حدودا یک هفته ای می باشد که در این مقاله به آن اشاره شده است .

منبع : زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 - 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/YwL2
نظرتان را بنویسید