تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی 99 به منظور جذب دانشجو در مقاطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی در رشته محل های خالی مانده برگزار می شود . داوطلبان برای شرکت در این مرحله موظف به اطلاع از شرایط و مدارک ثبت نام و همچنین پرداخت هزینه ثبت نام می باشند .




سازمان سنجش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 را به منظور جذب دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در رشته محل هایی که دارای ظرفیت خالی هستند ، برگزار می کند . داوطلبانی که به هر دلیل موفق به شرکت در ثبت نام مرحله اول نشده اند و یا از رشته محل خود ناراضی هستن می توانند در ثبت نام تکمیل ظرفیت شرکت نمایند .

رشته های ارائه شده مرحله تکمیل ظرفیت در 4 گروه صنعت ، کشاورزی ، فرهنگ و هنر و مدیریت و خدمات اجتماعی ارائه می شود . در ادامه این مقاله زمان ، نحوه و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی 99 را ارائه داده ایم .



زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی 99
 دانشگاه علمی کاربردی سالیانه 2 بار برای ورودی مهر و ورودی بهمن ماه ( تکمیل ظرفیت ) دانشجو می پذیرد . معمولا ثبت نام ورودی بهمن این دانشگاه تحت عنوان تکمیل ظرفیت مطرح می شود . رشته محل هایی که ظرفیت پذیرش آنها در ورودی مهر 99 خالی مانده برای ورودی بهمن دانشجوی می پذیرند.



 طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام تکمیل ظرفیت بهمن 99 مقطع کاردانی این دانشگاه از موزخ 16 دی آغاز شده و تا 22 دی ادامه خواهد داشت . همچنین ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته بهمن 99 از تاریخ 17 دی آغاز شده تا 23 دی ماه ادامه خواهد شد.



   

ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 99 از 16 دی آغاز می شود

++++++++

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 99 از 17 دی آغاز می شود



 داوطلبان متقاضی این ورودی دانشگاه علمی کاربردی می بایست با مطالعه لیست رشته های ارائه شده برای ورودی نیم سال دوم ، با در دست داشتن مدارک ذکر شده اقدام به ثبت نام کنند .

حتما بخوانید: لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی





نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی 99
 ثبت نام تکمیل ظرفیت وردی بهمن دانشگاه علمی کاربردی در طی سال های اخیر گاهی به صورت حضوری در دانشگاه ها و با مراجعه داوطلبان به واحد دانشگاهی مورد نظر و گاهی به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام شده است .



 طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی در خصوص نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی 99 داوطلبان موظف هستند برای ثبت نام ورودی بهمن این دانشگاه وارد سایت سازمان سنجش شده و فرایند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند .



 مراحل ثبت نام  تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی 99 :



1 - مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org

2 - دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی / کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 99

3 - مطالعه و بررسی لیست رشته های ارائه شده

4 - پرداخت هزینه ثبت نام و خرید کارت اعتباری ثبت نام

5 - تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی و انتخاب رشته

6 - اتمام ثبت نام و دریافت کد رهگیری



   

به محض آغاز مهلت نام نویسی لینک ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی 99 در این قسمت فعال می شود .



 داوطلبان می توانند برای دانلود دفترچه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی 99 و آشنایی با جزئیات آن نخست مقاله زیر را مطالعه کرده و پس از دانلود و بررسی دفترچه برای ثبت نام خود اقدام کنند.

حتما بخوانید: دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی









شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی 99
 شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی 99 شامل شرایط عمومی و شرایط اختصاصی است که مهم ترین این شرایط را به صورت جداگانه برای هر کدام در چند بند آورده ایم .



 شرایط عمومی :



 تبعیت از دین اسلام

  تبعیت ایرانی

 عدم سو پیشینه اخلاقی و کیفری

 داشتن توانایی جسمی متناسب رشته انتخابی

 تبعیت از قوانین دانشگاه علمی کاربردی 

 عدم تعهد تامین خوابگاه

 عدم منع نظام وظیفه برای داوطلبان آقا


شرایط اختصاصی :



 داشتن مدرک دیپلم سه ساله نظام جدید ( فنی و حرفه ای ، كاردانش و نظری ) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه ( چهار ساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای ) برای مقطع کاردانی

 داشتن مدرك كاردانی برای مقطع کارشناسی نایوسته .

 کارمندان با ارائه مدرک معتبر از محل خدمت خود می توانند در این ثبت نام شرکت نمایند .

 امکان ادامه تحصیل مجدد دارندگان مدرك كارشناسی ناپیوسته در همان مقطع در رشته های دیگر

 امکان ثبت نام دارندگان مدارك تحصیلی كارشناسی پیوسته ، كارشناسی ارشد و دكتری

 برگزاری آزمون پایان ترم برخی از دروس به صورت متمركز و سراسری در پایان نیمسال به تشخیص دانشگاه



در ادامه بخوانید: شهریه کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی








اگر پس از مطالعه راهنمای تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی بهمن 99 ، سوالی در زمینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دارید ، می توانید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .




سوالات متداول


1-  ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی به چه صورتی انجام می شود ؟
 ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی گاهی اینترنتی و گاهی حضوری بوده که به محض مشخص شدن نحوه ثبت نام هر دوره در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




2-  هر داوطلب برای ثبت نام تکمیل ظرفیت مجاز به انتخاب چند رشته محل است ؟
 در صورت اینترنتی بودن ثبت نام هر داوطلب در مقطع کاردانی 30 و در مقطع کارشناسی 20 رشته محل را می تواند انتخاب نماید و در صورتی که ثبت نام حضوری انجام شود داوطلبان در یک رشته محل می توانند ثبت نام کنند .




3-  ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی چه زمانی انجام می شود ؟
بسته به اعلام نیاز دانشگاه ها ثبت نام تکمیل ظزفیت در محدوده زمانی دی ماه انجام می شود که به محض مشخص شدن زمان دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

منبع : تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7mny
نظرتان را بنویسید