اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد

اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد 99 در سه مرحله انجام می شود که داوطلبان می توانند برای مشاهده نتایج اولیه و نهایی به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و برای مشاهده نتایج انتخاب رشته به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند .

از سال 96 تا کنون آزمون دکتری دانشگاه آزاد با آزمون دکتری سراسری ادغام شده و به صورت یکپارچه توسط سازمان سنجش برگزار می شود . اما نکته قابل توجه این است که دقیقا بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 99 توسط سازمان سنجش ، راه داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد جدا و مابقی مراحل آزمون دکتری 99 برای این داوطلبان از طریق سایت azmoon.org ادامه می یابد . 

پیش از سال 98 داوطلبانی که در مرحله انتخاب رشته دکتری سراسری و انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد شرکت کردند می بایست برای مشاهده نتیجه نهایی به ترتیب به سایت های sanjesh.org و azmoon.org می رفتند اما در سال گذشته سازمان سنجش نتایج نهایی آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد را به صورت یکپارچه و از طریق سایت sanjesh.org اعلام کرده است . از آنجا که به احتمال فراوان این رویه در امسال نیز ادامه داشته باشد ، در ادامه به بررسی اعلام نتایج اولیه ، نتایج انتخاب رشته و نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه آزاد 99 می پردازیم .




نحوه مشاهده نتایج اولیه دکتری دانشگاه آزاد 99

نتایج اولیه دکتری دانشگاه آزاد 99 همراه با نتایج اولیه دکتری سراسری و توسط سازمان سنجش از طریق سایت sanjesh.org اعلام خواهد شد . سازمان سنجش پس از بررسی پاسخنامه های داوطلبان ، کارنامه اولیه دکتری را در سایت خود منتشر می کند . اگر داوطلب تراز قابل قبولی را کسب کرده باشد ، مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 اعلام شده و در انتهای کارنامه وی کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد درج خواهد شد . هر داوطلب می تواند به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره پرونده یا شماره داوطلبی و شماره شناسنامه از طریق لینک مشاهده نتایج اولیه ، کارنامه اولیه دکتری را مشاهده نماید .



نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99

بعد از اینکه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ، فرم انتخاب رشته را تکمیل کردند ، باید منتظر نتایج این مرحله از آزمون باشند . نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 از طریق سایت مرکز سنجش و آموزش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org منتشر خواهد شد . به علت تعویق کنکور دکتری پیش بینی می شود امسال نتایج انتخاب رشته کنکور دکتری آزاد 99 در مرداد ماه بر روی سایت این سازمان قرار گیرد . در ادامه راهنمای تصویری دسترسی به نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد ارائه شده است : 

1. مراجعه به سایت azmoon.org و کلیک بر روی لینک " اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی سال 99 " 





2.  وارد کردن اطلاعات کد ملی و شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد درج شده در کارنامه در صفحه بعدی



نحوه مشاهده نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد 99

آن دسته از داوطلبانی که در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 شرکت کرده و موفق به کسب حدنصاب دعوت به مصاحبه واحدهای دانشگاه آزاد شدند ، بعد از شرکت در مصاحبه می‌بایست برای مشاهده نتایج نهایی این آزمون به سایت sanjesh.org رفته و نتایج نهایی آزمون دکتری 99 را که به صورت مشترک برای تمامی داوطلبان دانشگاه های سراسری و آزاد منتشر شده را مشاهده نمایند . در ادامه راهنمای مشاهده نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد ارائه شده است :



    راهنمای تصویری دسترسی به نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد :



1. مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org و سپس  کلیک روی لینک (( دکتری تخصصی ))





2. ورود به لینک (( نتایج نهایی آزمون دوره دکتری سال 1399 ))





3. وارد کردن اطلاعات خواسته شده و مشاهده نتیجه نهایی






مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما را در تمامی مراحل آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد 99 یاری دهند . همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تمامی اطلاعیه ها و اخبار مهم پیرامون اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد 99 اطلاع رسانی می شود .


سوالات متداول

1- نتایج اولیه آزمون دکتری دانشگاه آزاد از چه طریقی اعلام می شود ؟

نتایج اولیه آزمون دکتری دانشگاه آزاد و سراسری به طور یکپارچه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود که راهنمای دسترسی به نتایج اولیه در متن مقاله ارائه شده است .


2- از چه طریق می توان به نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد دسترسی یافت ؟

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نتایج انتخاب رشته خود دسترسی پیدا کنند که در این مقاله نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته توضیح داده شده است .


3- چگونه می توان نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد را مشاهده کرد ؟

نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد همانند دکتری سراسری از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود و داوطلبان می توانند راهنمای دسترسی به نتایج نهایی را در متن مقاله مشاهده کنند .
منبع : اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد 
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QE39
نظرتان را بنویسید