ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 در سایت azmoon.org انجام می شود و آن دسته از داوطلبانی که قصد تغییر ، حذف یا اضافه کردن اولویت های انتخابی خود را دارند می توانند در زمان ویرایش اطلاعات انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 ، نسبت به ویرایش انتخاب ها اقدام نمایند .

مدتی بعد از برگزاری آزمون دکتری 99 نتایج اولیه این آزمون در قالب یک کارنامه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد . در این کارنامه وضعیت مجاز به انتخاب رشته داوطلبان دکتری سراسری و آزاد اعلام شده و داوطلبانی مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 شده اند در کارنامه اولیه خود کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را دریافت می کنند .

از آنجا که انتخاب رشته دکتری آزاد جدا از دانشگاه سراسری انجام می شود ، داوطلبان می بایست جهت تکمیل فرم انتخاب رشته به سایت azmoon.org مراجعه کرده و می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر 80 کدرشته محل را انتخاب کنند .

 بعضی از داوطلبان ممکن است پس از ثبت فرم انتخاب رشته در انتخاب های خود تجدید نظر کرده و قصد ویرایش این فرم را داشته باشند که در این مقاله برای این دسته از داوطلبان در ارتباط با زمان و نحوه ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 توضیحات کاملی ارائه شده است .


زمان تغییر اطلاعات انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99

سال گذشته امکان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد در هفته دوم اردیبهشت ماه فراهم شد و داوطلبان می توانستند همزمان با انتخاب رشته نسبت به حذف یا اضافه نمودن رشته محل جدید اقدام نمایند . امسال نیز پیش بینی می شود که امکان تغییر اطلاعات انتخاب رشته دکتری آزاد 99 برای داوطلبان فراهم گردد ، اما به علت تعویق کنکور دکتری احتمال می رود ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 حدودا در مرداد ماه انجام شود که داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا به سرعت از زمان دقیق آن مطلع شوند . 


" به محض انتشار زمان ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 این مقاله به روز رسانی خواهد شد . "




مراحل ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99

ویرایش اولویت های انتخابی داوطلبان تا اتمام زمان انتخاب رشته امکان پذیر است و داوطلبان می بایست در مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت azmoon.org نسبت به ایجاد تغییرات مود نظر خود اقدام نمایند که جهت تسهیل فرآیند ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 در این سایت ، در ادامه راهنمای تصویری نحوه انجام آن ارائه شده است .



    راهنمای تصویری نحوه ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 :

1. متقاضیان می بایست بعد از ورود به سایت azmoon.org ، لینک (( انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی 99 )) را انتخاب کنند .





2. حال باید در کادر شماره 1 شناسه و رمز عبور دریافتی بعد از خرید کارت اعتباری ثبت نام ، در کادر شماره 2 کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد مندرج در انتهای کارنامه اولیه دکتری 99 و در کادر شماره 3 کد ملی خود را وارد کنند .





3. در صفحه بعد می توانند رشته محل جدیدی را اضافه یا یکی از رشته محل ها را حذف نمایند .





4. سپس روی دکمه (( مرحله بعد )) کلیک کرده و ثبت نهایی را انتخاب کنند تا ویرایش روی رشته محل های انتخابی آن ها اعمال شود .




اقدامات بعد از ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99

بعد از اینکه زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 به اتمام رسید مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با بررسی فرم های انتخاب رشته و نمرات کتبی آزمون هر یک از داوطلبان ( تراز مندرج در کارنامه اولیه دکتری ) و با توجه به حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد در هر واحد ، اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری 99 را در سایت azmoon.org اعلام می کند . هر داوطلب باید متناسب با زمانبندی منتشر شده توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ، به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد برود .

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند در تکمیل فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد به بهترین نحو ممکن به شما یاری رسانند . برای بهره مندی از راهنمایی های این مشاوران می توانید از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با مشاوران این مرکز ارتباط برقرار نمایید.

سوالات متداول

1- آیا داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد می توانند فرم انتخاب رشته خود را ویرایش کنند ؟

بله . مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد امکان ویرایش فرم انتخاب رشته دکتری این دانشگاه را فراهم می کند که زمان دقیق و نحوه انجام آن در متن مقاله اطلاع رسانی شده است .


2- چه زمانی می توان فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را ویرایش کرد ؟

ویرایش فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد همزمان با آغاز مهلت انتخاب رشته دکتری حدودا در مرداد امکان پذیر می شود که به محض اعلام زمان دقیق آن ، این مقاله به روز رسانی خواهد شد .


3- از چه طریق می توان ویرایش فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را انجام داد ؟

داوطلبان می بایست با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نسبت به تغییر اطلاعات فرم انتخاب رشته اقدام کنند که راهنمای تصویری نحوه انجام آن در متن مقاله ارائه شده است .

منبع : ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/RG4E
نظرتان را بنویسید