ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که قصد حذف ، اضافه و ایجاد تغییر در ترتیب کد رشته محل های فرم انتخاب رشته خود را دارند می توانند در زمان تعیین شده برای انتخاب رشته دکتری سراسری 99  که احتمالا در مرداد ماه خواهد بود ، نسبت به ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری 99 اقدام نمایند .

هر ساله داوطلبان تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه های سراسری به دلایل مختلف از جمله جابجایی در انتخاب ها ، حذف یا اضافه نمودن یک رشته محل و ... درخواست ویرایش فرم انتخاب رشته خود را دارند . سازمان سنجش هم به دلیل درخواست مکرر این دسته از داوطلبان این امکان را فراهم می کند و احتمال می رود که امسال نیز امکان ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری 99 وجود داشته باشد . از آنجا که بسیاری از داوطلبان پس از انجام انتخاب رشته ضرورت ویرایش انتخاب رشته را احساس می کنند ، در ادامه در ارتباط با زمان و نحوه ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری 99 توضیحات کاملی ارائه شده است .


زمان تغییر اطلاعات انتخاب رشته دکتری سراسری 99

سازمان سنجش همزمان با آغاز فرآیند انتخاب رشته دکتری سراسری 99 ، امکان ویرایش فرم انتخاب رشته را به داوطلبان خواهد داد . سال گذشته زمان انتخاب رشته دکتری و ویرایش انتخاب ها هفته اول اردیبهشت ماه بوده اما در حال حاضر به علت تعویق کنکور دکتری زمان ویرایش انتخاب رشته دکتری 99 اعلام نشده و پیش بینی می شود به مرداد موکول شود .


" به محض مشخص شدن زمان دقیق ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری 99 این مقاله به روز رسانی خواهد شد . "


آخرین اخبار و اطلاعیه های مرتبط با آزمون دکتری 99 از طریق صفحات مجازی مرکز مشاوره تخصصی هیوا اطلاع رسانی می شود و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوید .

مراحل ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری 99

متقاضیان آزمون دکتری 99 در زمان انتخاب رشته و تمدید مهلت انتخاب رشته امکان ویرایش و ایجاد تغییرات در فرم انتخاب رشته دکتری 99 را خواهند داشت ، برای انجام این کار می بایست :

1. به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org وارد شوند . 

2. از منوی سمت راست گزینه (( دکتری تخصصی )) را انتخاب کرده و به صفحه بعد هدایت شوند .





3. روی لینک (( انتخاب رشته دکتری سراسری 1399 )) کلیک نمایند .





4. در منوی سمت راست صفحه بعد  ، باید گزینه (( ویرایش اطلاعات )) انتخاب شود تا به صفحه ورود اطلاعات شخصی هدایت شوند .





5. بعد از ورود به صفحه انتخاب رشته ، داوطلبان امکان ویرایش رشته محل های منتخب خود را دارند و حتی می توانند رشته محل جدیدی به لیست انتخاب ها اضافه کنند و در نهایت گزینه ثبت تغییرات را انتخاب کنند .

اقدامات بعد از ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری 99

بعد از اینکه بازه زمانی انتخاب رشته دکتری سراسری 99 به اتمام رسید ، سازمان سنجش تراز ( نمره کتبی آزمون ) و انتخاب های همه داوطلبان را بررسی کرده و با توجه به حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری هر دانشگاه ، اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری 99 را با عنوان نتایج انتخاب رشته دکتری سراسری 99 اعلام می کند . حال هر داوطلب باید متناسب با زمانبندی دانشگاهی که به مصاحبه دعوت شده ، به مصاحبه دکتری سراسری برود . در این مرحله امتیازات پژوهشی و تسلط داوطلب بر پایان نامه و رشته امتحانی مورد سنجش قرار می گیرد .

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما را در  تکمیل فرم انتخاب رشته دکتری سراسری 99 به بهترین نحو ممکن یاری دهند و پاسخگوی تمامی شبهات شما در تمامی مراحل آزمون دکتری 99 باشند .

سوالات متداول

1- آیا شرکت کنندگان آزمون دکتری سراسری می توانند فرم انتخاب رشته خود را ویرایش کنند ؟

بله داوطلبان آزمون دکتری می توانند در مهلت تعیین شده برای انتخاب رشته ، فرم انتخاب رشته خود را ویرایش کنند که زمان دقیق و مراحل انجام آن در متن مقاله اطلاع رسانی شده است .


2- چه زمانی می توان فرم انتخاب رشته دکتری سراسری را ویرایش کرد ؟

سازمان سنجش امکان ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری را همزمان با شروع مهلت انتخاب رشته حدودا در مرداد 99 فراهم می کند که زمان دقیق آن به محض اعلام ، در متن مقاله اطلاع رسانی می شود  .


3- ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری چگونه انجام می شود ؟

داوطلبان می بایست با مراجعه به سایت سازمان سنجش و کلیک بر روی لینک ویرایش اطلاعات ، تغییرات مورد نظرشان را ایجاد نمایند که راهنمای کامل ویرایش انتخاب رشته دکتری در متن مقاله ارائه شده است .

منبع : ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری 
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/VM8X
نظرتان را بنویسید