هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 برای داوطلبان ورود به این مقطع رایگان نیست و هزینه آن در دفترچه انتخاب رشته اعلام می شود . داوطلبان می بایست پیش از اقدام به انتخاب رشته با مراجعه به سایت azmoon.org کارت اعتباری انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را خریداری نمایند .




علاقه مندان به شرکت در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی باید بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری و در زمان مقرر شده توسط این دانشگاه ، نسبت به خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه انتخاب رشته دکترا آزاد 99 اقدام نمایند . هزینه خرید این کارت در دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 ذکر می شود و از آنجا که خرید کارت اعتباری پیش از انتخاب رشته ضروری است در ادامه هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد و نحوه خریدن کارت اعتباری انتخاب رشته اطلاع رسانی شده است .


هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99

 لینک خرید کارت اعتباری انتخاب رشته همزمان با آغاز زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد بر روی سایت azmoon.org فعال می شود و داوطلبان می توانند با داشتن کارت بانکی و رمز دوم به صورت اینترنتی هزینه آن را بپردازند . داوطلبان می بایست برای اطلاع از هزینه انتخاب رشته دکترای 99 منتظر انتشار دفترچه انتخاب رشته باشند که علاقه مندان می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا از زمان دقیق انتشار دفترچه مطلع گردند .



" به محض مشخص شدن هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 این مقاله به روز رسانی خواهد شد . "

نحوه خرید کارت اعتباری انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99

داوطلبان تنها با خرید کارت اعتباری انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند و برای انجام آن می بایست به سایت انتخاب رشته و اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد azmoon.org مراجعه نمایند . در ادامه به منظور آسانتر نمودن این فرآیند برای داوطلبان ، نحوه خرید کارت اعتباری انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 به صورت تصویری توضیح داده شده است .



    راهنمای تصویری خرید کارت اعتباری انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 :

1. مراجعه به سایت azmoon.org و کلیک بر روی لینک " خرید کارت اعتباری ثبت نام "





2. پیدا کردن عنوان " انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی " و کلیک بر روی خرید کارت





3. تکمیل کردن مشخصات فردی در صفحه بعد





4. تایید اطلاعات مشخصات فردی وارد شده





5. پرداخت هزینه کارت اعتباری در درگاه بانکی





6. پس از پرداخت هزینه انتخاب رشته دکتری به کاربر شناسه و رمز عبور اختصاص داده می شود که با کمک آن ها می تواند وارد صفحه انتخاب رشته شود .





داوطلبانی که شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 99 را دارند می توانند علاوه بر شرکت در آزمون دکتری 99 ، در مرحله ثبت نام و انتخاب رشته دکتری بدون آزمون دانشگاه ازاد نیز شرکت کرده و شانس خود را امتحان نمایند . همچنین مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا در تکمیل کردن فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 به بهترین نحو ممکن به شما کمک نمایند که برای ارتباط با مشاوران هیوا می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید .

سوالات متداول

1- آیا برای شرکت در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت باید هزینه پرداخت کرد ؟

بله . داوطلبان می بایست با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نسبت به خرید کارت اعتباری انتخاب رشته اقدام نمایند که هزینه آن در متن مقاله اطلاع رسانی شده است .


2- از چه طریق می توان از مقدار هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد باخبر شد ؟

هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد هر سال در دفترچه انتخاب رشته ذکر می شود که به محض مشخص شدن مقدار دقیق آن این مقاله به روز رسانی می شود .


3- آیا انتخاب رشته دکتری دانشگاه سراسری و آزاد با هم انجام می شود ؟

خیر . طبق متن مقاله داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد می بایست برای انتخاب رشته به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کرده و هزینه انتخاب رشته را بپردازند .

منبع : هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/PD24
نظرتان را بنویسید