توضیح روش FIT در بهترین کلینیک کاشت مو

توضیح روش FIT در بهترین کلینیک کاشت مو
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

روش های مورد استفاده در بهترین کلینیک کاشت مو در اهواز
در شهر اهواز پزشکان از روش های مختلفی برای کاشت مو استفاده می کنند. هریک از روش ها دارای مزیت ها و معایبی هستند و انتخاب روش مناسب برای بیمار ، متناسب با صلاح دید پزشک و همینطور شرایط بیمار است. در ادامه به رایج ترین روش های مورد استفاده در بهترین کلینیک های کاشت مو در اهواز اشاره کرده ایم.

روش FUT
FUT از روش های قدیمی برای کاشت موی سر است که در این روش ابتدا پزشک مقدار قابل توجهی از دارو بیهوشی به بیمار می دهد. سپس قسمت هایی از پوست سر او که دارای بانک موی کاملا مناسبی است را برش می دهد و در قسمت های جلوی سر که دچار طاسی و ریزش مو می باشد ، پیوند می زند.

این روش به دلیل داشتن عوارض جانبی بسیار و همینطور کم بودن میزان گرافت های کاشته شده ، استفاده از بیهوشی ، دوره نقاهت سخت و طولانی ، به جا ماندن خط بخیه و … امروزه کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

مرتبط بخوانید : تزریق بوتاکس در اهواز – لیست 10 تایی بهترین مراکز تزریق بوتاکس در اهواز

روش FIT در بهترین کلینیک کاشت مو در اهواز
این روش نسبت به روش FUT  دارای مزیت های بیشتر است. در این تکنیک تارهای مو از بانک مو در پشت سر و یا بالای گوش ها برداشته می شود و به نواحی کم پشت و یا طاس سر انتقال داده می شود.

مرتبط بخوانید : تزریق ژل لب در اهواز – لیست 10 تایی بهترین مراکز تزریق ژل لب در اهواز

روش SUT 
امروزه از روش SUT  به عنوان بهترین و جدیدترین روش برای کاشت مو استفاده می شود. از روش SUT  می توان برای اغلب افرادی که دچار مشکلات ریزش موی سر هستند ، استفاده کرد. چراکه با کمترین عوارض همراه است.

عمل جراحی SUT  با کم ترین عوارض و بسیار ساده و بدون دردسر انجام می شود. نتایج حاصل از این روش ماندگار و عالی است و امروزه در اغلب کلینیک های کاشت مو ، مورد استفاده قرار می گیرد. برخلاف دیگر روش های کاشت مو که به صورت دستی انجام می شود ، این روش با استفاده از دستگاه های نوین و پیشرفته صورت می گیرد.

مرتبط بخوانید : جدیدترین روش کاشت مو – معرفی انواع روش ها کاشت مو

روش BHT در بهترین کلینیک کاشت مو در اهواز
فرآیند کاشت مو به روش BHT مشابه با دیگر روش های کاشت مو می باشد اما در این روش به دلیل ضعیف بودن بانک موی سر ، از موهای دیگر قسمت های بدن شامل موهای ریش برای پیوند زدن به نواحی طاس و یا کم پشت سر استفاده می شود.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/gvDG
نظرتان را بنویسید