کاندیدای مناسب برای جراحی پلک

کاندیدای مناسب برای جراحی پلک
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

جراحی پلک( بلفاروپلاستی) چیست؟
با افزایش سن ، پوست انسان به تدریج و کم کم خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. از دست دادن خاصیت ارتجاعی در کنار کشش مداوم پوست ناشی از جاذبه زمین ، منجر به جمع شدن پوست اضافی بر روی پلک های بالا و پایین می گردد.

با ایجاد پوست اضافی در پلک پایین چین و چروک ها و برآمدگی هایی ایجاد می شود. در پلک بالایی نیز یک چین اضافی از روی پوست بر روی مژه قرار می گیرد که در مواقع شدید حتی مانع دید نیز می شود. بلفاروپلاستی از راهکارهای موثر برای رفع این مشکلات است.

مرتبط بخوانید : برداشتن خال در اهواز – 💎 لیست 10 تایی بهترین مرکز برداشتن خال در اهواز

کاربرد بلفاروپلاستی در اهواز
در برخی موارد افتادگی شدید پلک ها مانع از بسته شدن کامل چشم ها و یا حتی ایجاد حالت کشیدگی در پلک های پایین می شود. در عمل جراحی بلفاروپلاستی بافت اضافی از پلک بالایی برداشته می شود و اینگونه بینایی بهبود پیدا می کند. با بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین ، چشمان حالت جوان تر و هوشیارتری را به خود می گیرد. از کاربردهای عمل جراحی بلفاروپلاستی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

رفع حالت شل بودن و یا افتادگی پلک بالایی
برداشتن پوست اضافی از پلک فوقانی و بهبود دید
از بین بردن پوست اضافی در پلک پایین
برداشتن کیسه های زیر چشم
لازم است اشاره کنیم که امکان انجام همزمان عمل بلفاروپلاستی با دیگر عمل ها شامل لیفت صورت و یا لیفت ابرو نیز امکان پذیر می باشد. می توانید در این زمینه با پزشک خود مشورت داشته باشید.

مرتبط بخوانید : فیشیال صورت در اهواز –  لیست 10 تایی مراکز فیشیال صورت در اهواز

کاندیدای مناسب برای جراحی پلک در اهواز
بهترین کاندید برای جراحی بلفاروپلاستی در اهواز ، افرادی هستند که از سلامت جسمانی برخوردار هستند. ضمن اینکه ایده واقع بینانه ای نیز از این عمل جراحی در فکر دارند. با اینکه در برخی از افراد وجود افتادگی پلک ممکن است به صورت مادرزادی اتفاق افتاده باشد ، اما پزشکان توصیه می کنند افراد بالای 30 این عمل جراحی را انجام دهند. حال آنکه امکان عمل جراحی در افراد بالای 18 سال نیز وجود دارد.

به طور کلی جراحی پلک منجر به بهبود ظاهر شما می شود و می تواند به افزایش اعتماد به نفستان کمک کند. توصیه می کنیم برای دریافت نتایج مطلوب ، قبل از عمل جراحی ، انتظارات خود را با پزشک خود در میان بگذارید.

مرتبط بخوانید : پاک کردن تتو در اهواز – 💎 لیست 10 تایی بهترین مراکز پاک کردن تتو در اهواز

عوارض عمل بلفاروپلاستی در اهواز
در صورتی که عمل بلفاروپلاستی را نزد بهترین جراح پلک در اهواز انجام دهید ، عوارضی را تجربه نخواهید کرد. وجود برخی احتمالا در صورت عمل توسط افراد غیرمتخصص شامل موارد زیر وجود دارد :

احتمال عفونت و خونریزی از محل زخم
بروز مشکل چشم های خشک و تحریک شده
ایجاد مشکل در بستن چشم ها و دیگر مشکلات مرتبط به پلک
ایجاد جای زخم و اسکار زیاد
آسیب دیدن عضلات چشم
تغییر رنگ دادن پوست ناحیه عمل
نیاز به چندین جراحی ترمیمی
تار شدن دید و یا از دست دادن بینایی
خطرات مرتبط به جراحی شامل واکنش به بیهوشی و لخته شدن خون
مرتبط بخوانید : اندولیفت در اهواز – 💎 لیست 10 تایی بهترین مراکز اندولیفت اهواز

مراقبتهای توصیه شده توسط بهترین جراح پلک در اهواز
همواره انجام جراحیها چه به مقصود زیبایی باشد یا جنبه سلامتی ، یک سری نکات مهم باید در قبل و بعد از عمل انجام گیرد تا اثرات عمل بتواند تاثیر واقعی خود را بگذارد و مراجعه کننده بهترین نتایج را دریافت کند ، در همین راستا پزشکان همواره یک سری دستورها و توصیه هایی به افراد میکنند و همواره میگویند قبل از انجام جراحی این نکات را مطالعه کنید تا نا آگاهی سبب آسیب به بیمار نشود.

در ذیل به شرح این نکات دستوری میپردازیم:

فعالیتهای سنگین ممنوع
از انجام فعالیتهای سنگین چه ورزشی و چه غیر ورزشی قبل از عمل جراحی بپرهیزید.

استراحت کافی 
طبق نظر پزشک بعد از انجام جراحی استراحت کافی داشته باشید و در مورد میزان استراحت حتما از جراح خود سوال بپرسید چرا که وی بر حسب سن و نوع عمل انجام شده میتواند تعداد روز استراحت شما را تعیین کند.

استفاده از داروها به دستور جراح
این پزشک و جراح شماست که فقط میتواند درباره اینکه شما از چه داروها و پمادهایی برای موضع جراحی پلک استفاده کنید اظهار نظر کند ، و اینکه در هنگام درد از چه مسکنی استفاده کنید از خود جراح پلک در اهواز مشورت بگیرید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wPy8
نظرتان را بنویسید