راه حلی برای ورود به سایتهای که با مشکل باز میشوند

راه حلی برای ورود به سایتهای که با مشکل باز میشوند
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

مشکل در ورود به سامانه ltms
مشکل در ورود به سامانه ltms را بیشتر فراگیرانی که دوره های ضمن خدمت فرهنگیان را در این سامانه می گذرانند دارند. برخی از این مشکلات که احتمالا شما هم با آنها روبرو بوده اید عبارتند از :
حذف بخش زیادی از ساعات گذرانده شده ضمن خدمت
پر شدن سقف سالیانه
فعال نشدن بخش آزمون پایان دوره ها
عدم نمایش کلاسهای ضمن خدمت
فعال نشدن کلاسهای ضمن خدمت در تاریخ مقرر پس از ثبت نام
عدم نمایش دوره های گذرانده شده
فراموشی رمز ضمن خدمت فرهنگیان
و ….
این موارد از جملات مشکلات سامانه ضمن خدمت فرهنگیان هستند برای کاربران پیش آمده است. برخی از خطاها مثل عدم نمایش کلاس ها و دوره ها مربوط به خود سامانه است و به زودی رفع می شود. اما برای رفع سایر مشکلات لازم است با کارشناس پشتیبانی تماس بگیرید تا خطا را برای شما رفع کنند. همچنین با توجه به بروزرسانی سامانه ال تی ام اس ، فراگیران در بخش نام کاربری باید کد ملی درج نمایند.

با توجه به اینکه سایت ضمن خدمت فرهنگیان شماره تماسی تحت عنوان شماره تماس بخش پشتیبانی اعلام نکرده است ، هیج مرکز پشتیبانی تلفنی رسمی که برای سایت ضمن خدمت فرهنگیان باشد ، راه اندازی نشده است. لذا شما فراگیران عزیز می توانید مشکلات خود را از طریق تماس با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما رفع کنید.با بروزرسانی سامانه LTMS در تاریخ 14 فروردین ماه 1400 ، فراگیران برای ورود به این سامانه باید در بخش نام کاربری کد ملی خود را درج نمایند و رمز عبور نیز همان رمز قبلی است. اکثر مواقع مشکل در ورود به سامانه LTMS  به دلیل بروزرسانی و ایجاد تغییرات در سایت است که حداکثر ظرف چند روز آینده برطرف خواهد شد.

البته اگر وارد سامانه شده اید ولی اگر خطای رمز مشاهده می کنید ، لازم است که با کارشناس ضمن خدمت اداره تماس بگیرید تا برای شما رمز جدید ایجاد نماید.

خطای سرور سامانه ltms
بسیاری از کاربران سایت ضمن خدمت فرهنگیان در هنگام ورود به این سامانه خطای سرور را دریافت می کنند و مشکل در ورود به سایت دارد. خطای سروری از سمت خود سامانه است و مشکل از اینترنت یا دستگاه شما نیست. برای رفع مشکلات سروری و امنیتی سامانه ltms راهی جز انتظار ندارید که حداکثر ظرف یکی دو روز آینده بر طرف می شوند.

مشاوره تلفنی مشکل در ورود به سامانه ltms
شما می توانید برای رفع مشکل در ورود به سامانه ltms ، به صورت تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره پاسخ با ما تماس بگیرید تا راهنمای شما عزیزان باشند. تماس با مشاوران در تمامی ایام هفته امکان پذیر است و کارشناسان از 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی شما هستند. هر نوع مشکلی که در ورود و استفاده از سامانه ال تی ام اس دارید ، به راحتی توسط کارشناسان مرکز قابل رفع است و می توانید امور ضمن خدمت فرهنگیان خود را پیگیری نمایید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pJ0m
نظرتان را بنویسید