چگونه صورت پر از چین و چروک را صاف و بدون خطوط اضافه کنیم؟

چگونه صورت پر از چین و چروک را صاف و بدون خطوط اضافه کنیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

لیفت صورت با نخ چگونه روشی است ؟
لیفت صورت با نخ به عنوان یکی از بهترین نوع لیفت شناخته شده است و جالب است بدانید که به عنوان نوعی درمان ضد پیری مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع در اثر لیفت صورت با نخ ، ضمن لیفت صورت به بالا و رفع افتادگی و شل بودن صورت ، بازسازی کلاژن نیز اتفاق می افتد. در روش لیفت صورت با نخ که با عنوان لیفت تک بخیه نیز معروف است ، از نخ های جذبی لاکتیک اسید PLLA استفاده می شود که از مواد مهم در بخیه جراحی و ابزارهای ارتودنسی است.

مرتبط بخوانید : پلاسماجت در تهران – لیست 10 تایی بهترین مراکز پلاسماجت تهران

لیفت صورت با نخ در تهران چگونه انجام می شود ؟
در اثر افزایش سن ، میزان کلاژن و الاستین موجود در پوست تحلیل می رود و کاهش پیدا می کند. با کاهش کلاژن و الاستین ، پوست شل و پژمرده می گردد و ضمن از دست دادن شادابی و طراوات اولیه ، چین و چروک هایی نیز بر روی آن ایجاد می شود.

لیفت صورت با نخ ، منجر به کشیدگی پوست به سمت بالا می شود که نتیجه آن استحکام بالای پوست است. در واقع پس از اتمام لیفت صورت با نخ ، پوست جوانتر و لطیف تر می شود.

برای آغاز لیفت صورت با نخ ، پزشک ابتدا نواحی که نیاز به لیفتینگ دارد را مشخص می کند. در مرحله بعدی در نواحی مشخص شده ، سوراخ های کوچکی را در پوست ایجاد می کند و اینگونه نخ و سوزن را وارد بافت زیرین پوست می کند. نخ مورد استفاده در این روش ، همانند قلاب به پوست گیر می کند و آن را به سمت بالا می کشد.

در این روش معمولا از یک بی حسی موضعی خفیف در محل های مشخص شده برای لیفت صورت استفاده می گردد. پس از بی حسی موضعی ، پزشک نخ لیفت را با سوزن بسیار ریز در زیر پوست جایگذاری می کند. پس از اینکه نخ لیفت در جایگاه درست خود قرار گرفت ، پزشک بافت پوست را به آرامی حرکت می دهد تا فرم مورد نظر ایجاد شود. در نهایت فرم و ظاهر نهایی ایجاد شده ، وابسته به تبحر و مهارت پزشک می باشد. زیباجویان پس از اتمام عمل لیفت صورت با نخ که بدون بریدگی و بخیه انجام می شود ، دارای پوستی جوان و شاداب خواهند بود.

مرتبط بخوانید : آر اف در تهران – لیست 10 تایی بهترین مراکز آر اف فرکشنال تهران

سن مناسب برای لیفت صورت با نخ در تهران ، چند سال است؟
پزشکان توصیه می‌ کنند که آقایان و خانم های بالای 30 تا 50 سال از روش لیفت صورت برای جوانسازی پوست صورت و گردن خود استفاده کنند. همینطور افرادی که دارای بیش از 50 سال سن هستند نیز می توانند از این روش به عنوان جایگزینی برای جراحی های سنگین استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که کسانی که اقدام به جراحی لیفتینگ به روش های دیگر کرده اند ، اما مجدد دچار افتادگی پوست صورت شده اند ، می توانند از این روش استفاده کنند. در حالت کلی لیفت صورت با نخ در تهران ، برای کسانی که بر روی صورت آن ها خطوط و چین و چروک های بسیار ریز و ملایم وجود دارد ، مناسب می باشد.
مرتبط بخوانید : سابسیژن در تهران – لیست 10 تایی بهترین مرکز سابسیژن تهران

لیفت ابرو با نخ در تهران چگونه انجام می شود‍ ؟
ابروها از مهم ترین اجزای صورت هستند که مدل و حالت آن ها در زیبایی چهره بسیار تاثیرگذار است. برای فرم دهی به ابروها از روش های مختلفی استفاده می‌ شود که از پرطرفدارترین آن ها ، لیفت نخ است. لیفت نخ از موثرترین روش ها برای از بین بردن افتادگی های ابرو می باشد و به دلیل تاثیری که در افزایش فاصله چشم و ابرو دارد ، منجر به زیباتر شدن حالت چشم ها نیز می شود.

افتادگی ابروها به دلایل مختلفی از جمله افزایش سن ، سبک زندگی نامناسب ، شل شدن پوست ، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و … اتفاق می افتد. ابروهای افتاده منجر به ریزتر دیده شدن چشم نا و خسته و بی حال نشان داده شدن صورت می گردد.

با لیفت ابرو ، چشم ها درشت تر به نظر می رسند و چهره زیباتر و جذاب تر می شود. ضمن اینکه چین و چروک های ریز ایجاد شده در اطراف چشم ها نیز با این روش از بین می رود. لازم به ذکر است که نخ های استفاده شده در این روش اصلا مشخص نیست و افراد پس از اتمام فرآیند لیفت ابرو با نخ ، می توانند به زندگی روزمره خود بازگردند. این روش بدون عوارض جانبی است و زیباجویان هیچ گونه درد و خونریزی را احساس نخواهند کرد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xQz3
نظرتان را بنویسید