انواع مختلف تلویزیون توضیح داده شده است

انواع مختلف تلویزیون توضیح داده شده است
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
sara zamani

ممکن است همه تلویزیون‌ها در قفسه‌های فروشگاه‌ها بسیار شبیه به هم به نظر برسند، اما رزولوشن‌های متفاوت، انواع صفحه‌نمایش و نرم‌افزار به این معنی است که چیزی فراتر از برچسب قیمتی است که آنها را از یکدیگر متمایز می‌کند. در نهایت، صفحه نمایش مهم است، اما این همه چیز نیست. تفاوت چندانی با صدا یا استفاده آسان از تلویزیون ندارد و شما نباید تلویزیون را صرفاً بر اساس صفحه نمایش آن تخفیف دهید. بنابراین قبل از خرید حتما نظرات ما را بررسی کنید. تلویزیون های ال سی دی تلویزیون های ال سی دی رایج ترین هستند و به احتمال زیاد تلویزیون فعلی شما از آن استفاده می کند. چندین لامپ که به عنوان نور پس‌زمینه شناخته می‌شوند، بر روی لایه‌ای از کریستال‌های مایع می‌تابند تا تصاویر روی صفحه را ایجاد کنند. تولید این تلویزیون‌ها نسبت به OLED و QLED ارزان‌تر است، به همین دلیل است که آنها به خصوص در اندازه‌های کوچک‌تر رایج‌تر هستند. درباره تلویزیون ال سی دی و ال ای دی بیشتر بیاموزید همه بررسی های تلویزیون ال سی دی ما را ببینید تلویزیون های ال ای دی ارگانیک (OLED) فناوری صفحه نمایش به طور گسترده ای بهترین برای کنتراست و حرکت در نظر گرفته می شود. تلویزیون های OLED از حدود 1000 پوند برای یک صفحه نمایش 48 یا 42 اینچی شروع می شوند، اما می توانند تا چند هزار پوند افزایش پیدا کنند. این نوع تلویزیون معمولاً یکی از گران ترین های موجود در بازار است که در سال های اخیر جایگزین صفحه نمایش های پلاسما شده است. آن‌ها از نور پس‌زمینه استفاده نمی‌کنند و در عوض هر لامپ در نمایشگر خود ساطع می‌شود، به همین دلیل کنتراست و کنترل حرکت بسیار عالی است. درباره تلویزیون‌های OLED بیشتر بیاموزید، به علاوه انتخاب ما از بهترین تلویزیون‌های OLED تلویزیون‌های QLED QLED پاسخ سامسونگ به OLED است، اما تلویزیون‌های QLED شباهت‌های بیشتری با LCD دارند. آنها هنوز از نور پس زمینه استفاده می کنند، اما لایه ای از نقاط کوانتومی را به جای کریستال های مایع روشن می کند. گفته می شود که این نقاط رنگ های زنده تری تولید می کنند. QLED های Neo نیز وجود دارند که از نور پس زمینه با لامپ های بسیار کوچکتر استفاده می کنند. این بدان معناست که تعداد آنها بیشتر است و در نتیجه نئو QLED ها کنترل کنتراست بهتری دارند.

Full HD در مقابل 4K هزینه کم مجموعه های 4K به این معنی است که دیگر دلیلی برای انتخاب مدل Full HD وجود ندارد. اگرچه محتوای 4K تقریباً به اندازه HD وجود ندارد، تحقیقات ما نشان داده است که بهترین مجموعه‌های 4K در نمایش ویدیو در تمام وضوح‌ها بهتر هستند.

چقدر باید برای یک تلویزیون خوب هزینه کنم؟ در حالی که تلویزیون‌ها می‌توانند هزینه کمی داشته باشند، تلویزیون‌های 4K پس از چند ماه فروش با قیمت 300 پوند در دسترس هستند - حتی اگر بودجه کمی دارید، می‌توانید یک تلویزیون عالی داشته باشید. به طور معمول، تلویزیون های 32 اینچی HD بین 200 تا 300 پوند قیمت دارند. با قیمت مشابه می توانید تلویزیون های 40 تا 43 اینچی کمی بزرگتر را پیدا کنید که برخی از آنها صفحه نمایش 4K Ultra HD با کیفیت بالاتری دارند.

بهترین ویژگی‌های تلویزیون برای جستجوی تلویزیون هوشمند - تلویزیون‌های هوشمند به شما امکان می‌دهند برنامه‌های پخش جریانی و پیگیری، مانند iPlayer و Netflix را دانلود کنید. PVR - نمایش ها و فیلم ها را روی هارد USB ضبط کنید. دستگاه های PVR دو تیونر می توانند دو نمایش را همزمان ضبط کنند. Freeview Play - می‌توانید از طریق راهنمای برنامه دیجیتال تلویزیون هفته قبل به عقب برگردید. HDR پیشرفته - همه تلویزیون‌های 4K اکنون از HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کنند، بنابراین مراقب فرمت‌های پیشرفته مانند Dolby Vision IQ و HDR10+ باشید که می‌توانند کنتراست را متناسب با هر صحنه تنظیم کنند. اطلاعات بیشتر در مورد فرمت های مختلف را در راهنمای HDR چیست. کنترل صدا - کانال ها، ورودی ها را تغییر دهید و حتی نمایش ها را در برنامه ها با صدای خود جستجو کنید. صفحه نمایش 120 هرتزی - یک ویژگی عالی برای گیمرها و در نهایت علاقه مندان به ورزش. داشتن صفحه نمایش با هرتز بالاتر به این معنی است که فریم های بیشتری در ثانیه می بینید که باعث می شود محتوای سازگار نرم تر به نظر برسد.

خرید سرویس قاشق چنگال، خرید تلویزیون هوشمند mgs و سرویس قابلمه mgs

 

منبع: https://www.which.co.uk/

نظرتان را بنویسید