زمان انتخاب رشته دکتری 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
آن دسته از داوطلبانی که در آزمون دکتری 1400 شرکت کرده اند ، در صورت مجاز به انتخاب رشته شدن در دوره های روزانه و غیرروزانه می توانند در زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته دکتری 1400 از طریق سایت sanjesh.org اقدام کنند .



پس از ثبت نام آزمون دکتری 1400 و برگزاری آن ، نتایج اولیه این کنکور در قالب کارنامه ای تحت عنوان کارنامه اولیه دکتری از طریق سایت sanjesh.org منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . داوطلبانی که بر اساس این کارنامه مجاز به انتخاب رشته دکتری 1400 می باشند می بایست در زمان مشخص شده به سایت انتخاب رشته دکتری مراجعه کرده و نسبت به انتخاب رشته محل های مورد علاقه خود اقدام نمایند .

در این مرحله در صورتی که داوطلب مجاز به انتخاب رشته شده باشد امکان انتخاب کد رشته محل از بین دوره های مختلف دانشگاه های سراسری ( روزانه ، شبانه ( نوبت دوم ) ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان ) وجود دارد . متقاضیان می بایست پس از دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری 1400 شرایط ، ضوابط و رشته محل های مرتبط با رشته امتحانی خود را بررسی کرده و مطابق آن فرم اینترنتی انتخاب رشته را تکمیل نمایند . این دفترچه در زمان انتخاب رشته دکتری 1400 منتشر شده و بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد . در ادامه جهت آگاهی داوطلبان این تاریخ اطلاع رسانی شده است .





زمان انتخاب رشته دکتری 1400
متقاضیان شرکت در آزمون دکتری سال 1400 می تواند با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته دکتری سراسری و  محدوده شانس دعوت به مصاحبه خود را مشاهده کنند همچنین اشتباهات زیادی در مورد تکمیل این فرم رخ می دهد که داوطلبان می توانند با در نظر گرفتن اشتباهات رایج در انتخاب رشته دکتری از آن ها مطلع شده و دیگر تکرارشان نکنند .




طبق دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری ، فرایند انتخاب رشته در نیمه اول اردیبهشت 1400 آغاز می شود .

به محض اعلام زمان دقیق انتخاب رشته دکتری سراسری 1400 این مقاله به روز رسانی خواهد شد .



حتما بخوانید: راهنمای انتخاب رشته دکتری سراسری 1400






مشاوره انتخاب رشته دکتری 1400
علاقه مندان به انتخاب رشته محل های دکتری دانشگاه آزاد توجه داشته باشند که ادغام ثبت نام آزمون دکتری سراسری و آزمون دکتری دانشگاه آزاد فقط به منظور برگزاری آزمونی هماهنگ و یکپارچه بوده و انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 هم چون گذشته به صورت مجزا و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org انجام می شود در نتیجه زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد نیز به صورت مجزا اعلام خواهد شد .










همچنین علاقه مندان به انتخاب رشته کنکور دکتری 1400 می توانند با بهره مندی از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران گروه مشاوره تحصیلی هیوا در ارتباط باشند تا فرم انتخاب رشته خود را به بهترین نحو ممکن تکمیل نمایند .

در ادامه بخوانید: اشتباهات رایج در انتخاب رشته دکتری









سوالات متداول


1- آیا مهلت انتخاب رشته دکتری سراسری تمدید می شود ؟
در سال های گذشته مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه های سراسری چند روزی تمدید می شد و در صورت تمدید این مهلت در سال جاری این مطلب به روز رسانی می شود .




2- انتخاب رشته دکتری از طریق چه سایتی انجام می شود ؟
​امکان انتخاب رشته دکتری از طریق سایت sanjesh.org برای داوطلبان فراهم خواهد شد که زمان دقیق انتخاب رشته به محض اعلام در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




3- ​تاریخ انتخاب رشته دکترا چه زمانی مشخص می شود ؟
تاریخ انتخاب رشته دکتری سراسری احتمالا همانند  گذشته در اردیبهشت ماه می باشد که در صورت اعلام زمان دقیق آن متن مقاله به روز رسانی می شود .

منبع : زمان انتخاب رشته دکتری 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/4X01
نظرتان را بنویسید