زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400

زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
آن دسته از داوطلبانی که در آزمون دکتری 1400 شرکت کرده اند ، در صورت مجاز به انتخاب رشته شدن برای انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد می توانند در زمان تعیین شده از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 از طریق سایت azmoon.org اقدام کنند .




پس از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ، مسیر دانشگاه آزاد و سراسری از یکدیگر جدا شده و انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 به صورت مجزا از انتخاب رشته دکتری سراسری انجام می شود . از این رو داوطلبانی که طبق کارنامه اولیه آزمون دکتری مجاز به انتخاب رشته محل های دکتری دانشگاه آزاد شده اند می بایست در مهلت مقرر شده از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به سایت azmoon.org مراجعه کرده و پس از دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد و پرداخت هزینه انتخاب رشته ، فرم اینترنتی انتخاب رشته را تکمیل نمایند .

علاقه مندان به انتخاب رشته محل های دکتری دانشگاه های سراسری نیز باید توجه داشته باشند که ادغام ثبت نام آزمون دکتری سراسری و آزمون دکتری دانشگاه آزاد فقط به منظور برگزاری آزمونی هماهنگ و یکپارچه بوده و انتخاب رشته دکتری 1400 هم چون گذشته به صورت مجزا و از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org انجام می شود در نتیجه زمان انتخاب رشته دکتری 1400 نیز به صورت مجزا اعلام خواهد شد که در ادامه این تاریخ اطلاع رسانی شده است .



زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400
زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 پس از اعلام نتایج اولیه ، توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به اطلاع داوطلبان خواهد رسید به محض انتشار اخبار و اطلاعیه های جدید پیرامون تاریخ انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا نیز داوطلبان را از مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 مطلع می کنیم .





به محض اعلام زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 این مقاله به روز رسانی خواهد شد .



حتما بخوانید: راهنمای انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400






مشاوره زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400
متقاضیان در مرحله انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد مجاز به انتخاب حداکثر 80 کد رشته محل متناسب با مجموعه امتحانی خود می باشند که می توانند این رشته محل ها را از دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد سال 1400 استخراج نمایند .

متقاضیان پس از اولویت بندی رشته محل ها و مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته می توانند وارد سایت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 شده و انتخاب های خود را ثبت نمایند .همچنین داوطلبان انتخاب رشته می توانند با کمک نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد شانس دعوت به مصاحبه شدن خود را مشاهده نمایند .












هر ساله اشتباهات مختلفی در حین تکمیل این فرم توسط داوطلبان صورت می گیرد که توصیه می شود با در نظر گرفتن اشتباهات رایج در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد از رخ دادن این گونه اشتباهات جلوگیری کنید . همچنین علاقه مندان به انتخاب رشته کنکور دکتری دانشگاه آزاد 1400 می توانند با بهره مندی از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران گروه مشاوره تحصیلی هیوا در ارتباط باشند تا فرم انتخاب رشته خود را به بهترین نحو ممکن تکمیل نمایند .

در ادامه بخوانید: اشتباهات رایج در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد









سوالات متداول


1- تاریخ انتخاب رشته دکترا دانشگاه آزاد چه زمانی مشخص می شود ؟
تاریخ انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد سال گذشته احتمالا همانند سال گذشته در اردیبهشت ماه بوده و به محض مشخص شدن زمان دقیق آن متن مقاله به روز رسانی می شود  .




2- آیا امکان تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد وجود دارد ؟
در سال های گذشته مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد چند روزی تمدید می شد و به محض اعلام زمان تمدید انتخاب رشته ، در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




3- انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد از طریق چه سایتی برگزار می شود ؟
امکان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد azmoon.org در زمان مقرر که در متن مقاله اطلاع رسانی شده ، برای داوطلبان فراهم خواهد شد .

منبع : زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3WDM
نظرتان را بنویسید