زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
پس از بررسی پاسخنامه های داوطلبان آزمون دکتری 1400 توسط سازمان سنجش ، نتایج اولیه این مرحله در زمان مشخصی از طریق سایت این سازمان به نشانی sanjesh.org اعلام می شود . اطلاع به موقع از زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1400 باعث تسریع در روند مراحل بعدی به خصوص مرحله انتخاب رشته داوطلبان در رشته محل های مجاز شده خواهد شد .




سازمان سنجش مجری برگزاری آزمون دکتری برای متقاضیان تمامی دانشگاه های سراسری و آزاد می باشد و قبل از آغاز فرآیند ثبت نام جدول زمانبندی را در سایت خود منتشر می کند . داوطلبانی که در مرحله ثبت نام آزمون دکتری 1400 شرکت کرده و سر جلسه کنکور آن حاضر بودند می توانند حدودا دو ماه بعد از برگزاری آزمون برای مشاهده نتیجه خود اقدام نمایند .

سازمان سنجش پس از برگزاری این آزمون به بررسی پاسخنامه های داوطلبان پرداخته و نتایج را در قالب کارنامه اولیه آزمون دکتری بر روی سایت sanjesh.org منتشر می کند . هر داوطلب می بایست با توجه به مندرجات کارنامه خود را برای مرحله بعدی که همان انتخاب رشته می باشد آماده نموده و منتظر اطلاعیه های بعدی سازمان سنجش باشد . از آنجا که اطلاع از نتایج اولیه برای ادامه مسیر داوطلبان آزمون دکتری اهمیت زیادی دارد ، در ادامه در مورد زمان اعلام نتایج اولیه دکتری 1400 اطلاع رسانی شده است .



زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1400
 بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1400 وضعیت علمی داوطلب مشخص خواهد شد یعنی درصد اکتسابی در هر درس ، نمره کل و همچنین دوره یا دوره هایی که داوطلب مجاز به انتخاب رشته شده است در کارنامه درج می شود . در حال حاضر زمان دقیق اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1400 مشخص نشده و بر اساس دفترچه ثبتنام آزمون دکتری در دهه اول اردیبهشت ماه روی سایت سنجش قرار خواهد گرفت .




طبق دفترچه ثبت نام دکتری زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1400 در دهه اول اردیبهشت ماه خواهد بود .



حتما بخوانید: اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1400





مراحل بعد از زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1400
لازم به ذکر است که پس از مرحله اعلام نتایج اولیه مسیر دانشگاه های سراسری و آزاد از یکدیگر جدا شده و انتخاب رشته دکتری سراسری و انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد به صورت مجزا از یکدیگر برگزار خواهد شد . انتخاب رشته دکتری سراسری و آزاد به صورت کاملا اینترنتی بوده و در زمان مقرر شده توسط سازمان سنجش و مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد امکان پذیر است .










در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص کارنامه اولیه آزمون دکتری می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی در ارتباط باشید تا در اسرع وقت پاسخ مناسبی به سوالات و ابهامات شما داده شود . همچنین متقاضیان با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا می توانند از زمان دقیق اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1400 مطلع شوند .

در ادامه بخوانید: دفترچه انتخاب رشته دکتری 1400









سوالات متداول


1- زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری چه تاریخی است ؟
طبق اعلام رییس سازمان سنجش نتایج اولیه آزمون دکتری دهه اول شهریور اعلام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق آن این مطلب به روز رسانی می شود .




2- داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد برای دریافت نتایج اولیه آزمون خود باید از چه طریق اقدام نمایند ؟
نتایج اولیه آزمون دکتری برای داوطلبان دانشگاه های سراسری و آزاد به طور یکپارچه منتشر می شود که زمان دقیق دریافت آن به محض انتشار ، در این مطلب اطلاع رسانی می شود .




3- آیا انتخاب رشته داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد از سراسری جدا است ؟
بله . طبق متن مقاله پس از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ، مسیر داوطلبان سراسری و آزاد جدا شده و انتخاب رشته دکتری آزاد از طریق سایت مرکز سنجش این دانشگاه صورت می پذیرد .

منبع : زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5YGB
نظرتان را بنویسید