اسامی قبول شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش

اسامی قبول شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1400 می توانند پس از اعلام شدن نتایج اولیه آزمون از راهیابی به مرحله مصاحبه تخصصی مطلع شده و با شرکت در آزمون شفاهی برای پذیرش نهایی تلاش کنند. نتایج اولیه و نهایی این آزمون مدتی پس از برگزاری هر مرحله از سوی سازمان سنجش اعلام می شود.




داوطلبان فارغ التحصیل مقاطع و رشته های مختلف که علاقه مند به اشتغال در رشته های دبیری وفرهنگیان بوده و موفق به ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1400 شده اند می توانند با موفقیت در مراحل مختلف گزینش من جمله آزمون کتبی ، بررسی مدارک ، مصاحبه و ... در رشته شغلی مورد نظر استخدام شوند .

استخدام شدن داوطلبان در وزارت آموزش و پرورش مستلزم کسب حد نصاب معین هر مرحله و راهیابی به مرحله نهایی پذیرش در رشته های دبیری می باشد و لذا داوطلبان باید برای اطلاع از پذیرش و عدم پذیرش خود در موعد تعیین شده نتایج آزمون خود را از طریق سازمان سنجش دریافت کرده و برای مراحل بعد آماده شوند .

با توجه به اهمیت اطلاع به موقع داوطلبان از نتایج پذیرش خود و در راستای اطلاع رسانی صحیح ، در ادامه این مقاله جزئیات زمان اعلام نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1400 را ارائه داده ایم 



زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400
آزمون استخدامی متمرکز آموزش و پرورش 1400 مانند سال های گذشته همزمان و هماهنگ با آزمون استخدامی سایر دستگاه های اجرایی ، زیر نظر سازمان اداری و استخدامی برگزار می شود . سازمان سنجش و آموزش کشور به عنوان مجری این آزمون وظیفه اعلام کردن نتایج و انتشار کارنامه داوطلبان را برعهده دارد .



نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش هر ساله حدودا یک الی یک ماه و نیم پس از برگزاری این آزمون اعلام می شود و داوطلبان می توانند با ورود به سایت سنجش استخدامی آموزش و پرورش و وارد کردن اطلاعات ثبت نامی و فردی خود نتایج آزمون کتبی خود را مشاهده کنند .



با استناد به زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1400 و هم چنین رئیه انتشار نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال قبل که در تاریخ 11 بهمن بوده پیش بینی می شود که نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 نیز در بازه زمانی بهمن ماه اعلام شود .





نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 احتمالا در بازه بهمن ماه اعلام می شود.



خاطر نشان می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد . داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات نحوه مشاهده کارنامه و جواب آزمون خود مطلع شوند .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش





زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400
هر ساله پس از برگزاری مرحله دوم آزمون استخدامی آموزش و پرورش یعنی مصاحبه های علمی ، تخصصی و عقیدتی داوطلبان شرکت کننده در این دوره باید در انتظار اعلام شدن نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش باشند تا از استخدام شدن و یا عدم استخدام خود مطلع شوند .



نتایج نهایی آزمون استخدامی اموزش و پرورش معمولا مدتی پس از اتمام جلسات مصاحبه حضوری داوطلبان و از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود . البته سال گذشته نتایج نهایی آزمون استخدامی فرهنگیان علاوه بر سازمان سنجش ، از طریق سایت آموزش و پرورش نیز اعلام شده است .



با استناد به رویه اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال های گذشته علی الخصوص سال گذشته ، پیش بینی می شود که اسامی قبول شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1400 نیز در بازه زمانی سه ماهه اول سال اعلام شود.





نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 پس از اتمام مصاحبه ها اعلام خواهد شد



خاطر نشان می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد . داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 که متوجه مغایرت و اشکالاتی در نتایج خود شده اند می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش پرورش مطلع شوند .

در ادامه بخوانید: اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش









داوطلبانی که پس از مطالعه و اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 در خصوص نحوه اطلاع از جواب پذیرش خود سوال و یا ابهامی دارند می توانند از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره هیوا سوالات خود را مطرح کرده و پاسخ ابهامات خود را دریافت کنند .












سوالات متداول


1- نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه زمانی اعلام می شود ؟
 نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش معمولا مدتی پس از برگزاری آزمون اعلام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .




2- داوطلبان برای مشاهده جواب آزمون استخدامی آموزش و پرورش به چه اطلاعاتی نیاز دارند ؟
همانطور که در این مقاله اشاره شده است شرکت کنندگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای مشاهده نتایج خود به اطلاعات آزمون و اطلاعات فردی نیاز دارند .




3- نتایج نهایی ازمون استخدامی آموزش و پرورش چه زمانی اعلام می شود ؟
نتایج نهایی این آزمون مدتی پس از برگزاری و اتمام مصاحبه علمی و تخصصی داوطلبان اعلام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ اعلام نتایج در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .

منبع : اسامی قبول شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/9kz3
نظرتان را بنویسید