اعلام نتایج آزمون استخدامی مشاوران رسمی مالیاتی ایران

اعلام نتایج آزمون استخدامی مشاوران رسمی مالیاتی ایران
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
شرکت کنندگان آزمون استخدامی مشاوران مالیاتی ایران سال 1400 باید برای اطلاع از جواب پذیرش و یا عدم پذیرش خود در این آزمون، در انتظار اعلام شدن نتایج باشند. نتایج آزمون استخدامی مشاوران رسمی مالیاتی ایران معمولا یک ماه بعد از برگزاری آزمون اعلام می گردد. 





اطلاعيه هیئت تشخیص صلاحیت مشاوران رسمی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور درخصوص اعلام نتایج نهایی چهارمین آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 1400 و جواب نهایی آزمون در سایت سازمان سنجش منتشر یک ماه بعد از زمان برگزاری آزمون منتشر خواهد شد. 

داوطلبانی که در چهارمین دوره آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران تمامی مراحل ثبت نام آزمون ورودی مشاوران رسمی مالیاتی را انجام داده اند و در زمان برگزاری آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1400 شرکت کرده اند، حالا باید منتظر اعلام نتایج این آزمون باشند.

داوطلبان در صورت کسب نمره قبولی نسبت به انجام سایر امور مربوطه در خصوص استخدام اقدام نمایند. بر همین اساس، داوطلبان بایستی در زمان مقرر با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org نتایج آزمون خود را مشاهده کنند. در این مقاله به زمان و نحوه دریافت جواب آزمون استخدامی مشاوران رسمی مالیاتی کشور 1400 پرداخته ایم. 



زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1400
در آزمون های استخدامی به طور کلی، نتایج آزمون ها در دو مرحله اعلام نتایج اولیه و اعلام نتایج نهایی اعلام می گردد که نتایج اولیه مربوط به نمره کسب شده توسط داوطلبان بررسی می شود و نتایج نهایی از عملکرد داوطلب در مصاحبه حضوری و بررسی مدارک متقاضیان انجام می شود.



سال گذشته اعلام نتایج نهایی آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران در آبان ماه درست یک ماه پس از برگزاری آزمون در سایت سنجش منتشر گردید. پیش بینی می شود امسال نیز نتایج این آزمون پس از یک الی دو ماه از زمان برگزاری این آزمون منتشر گردد.





به محض انتشار زمان اعلام نتایج آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1400 در اینجا اعلام می شود.



همچنین داوطلبان علاقه مند به شرکت در آزمون های استخدامی مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1400 می توانند در کانال تلگرامی آزمون های استخدامی و یا صفحه مجازی اینستاگرام عضو و از آخرین اطلاعیه های مرتبط با این موضوع مطلع گردند.

بیشتر بخوانید: آزمون استخدامی





نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1400
به اطلاع متقاضیانی که در چهارمین آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران در سال 1400 شرکت می کنند، می رسانیم که نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون مذکور یک ماه پس از برگزاری آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1400 در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org قرار می گیرد.



لذا متقاضیان پذیرفته شده در آزمون پس از مشاهده نتیجه خود در سازمان سنجش، برای طی مراحل بعدی، تکمیل پرونده و کسب اطلاعات بیشتر، می توانند به درگاه سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس اینترنتی www.intamedia.ir مراجعه نمایند. متقاضیان بایستی توجه داشته باشند تا حضور به موقع برای مشاهده اعلام نتایج خود را بعمل آوردند تا از مراحل بعدی بعد از پذیرفته شدن عقب نمانند.





در صورت اعلام نتایج آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1400 این مقاله بروز رسانی شده و لینک سامانه به همراه راهنمای تصویری در اینجا قرار خواهد گرفت.



هم چنین در صورت علاقه علاوه بر این آزمون می توانید در آزمون استخدامی بخش خصوصی نیز نام نویسی کرده و شانس قبولی خود را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید: استخدام بخش خصوصی









مشاوره اعلام نتایج آزمون استخدامی مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1400
با وجود اینکه امکان بروز اشتباه در جواب آزمون از سوی سازمان سنجش بسیار کم است، اما معمولا فرصت اعتراض به تمامی داوطلبان برای رفع مشکلات احتمالی داده می شود و متقاضیان می توانند درخواست خود را ثبت نموده و مجددا شانس خود را برای پذیرفته شدن در آزمون بیازمایند.



به داوطلبانی که موفق به دریافت نمره قبولی در آزمون استخدامی مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1400 نشده اند، پیشنهاد می شود که شانس خود را با شرکت در آزمون استخدامی حسابدار رسمی که مقاله آن در آخر این مقاله آمده است، امتحان کنند. .



اگر پس از مطالعه اعلام نتایج آزمون استخدامی مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 1400 سوالی در این خصوص دارید پاسخ سوالات خود را از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا دریافت کنید.

در ادامه بخوانید: آزمون استخدامی حسابدار رسمی









سوالات متداول


1- اعلام نتایج آزمون استخدامی مشاوران رسمی مالیاتی ایران چه زمانی انجام می شود ؟
نتایج آزمون استخدامی مشاوران رسمی مالیاتی ایران مدتی پس از برگزاری این آزمون اعلام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی خواهد شد .




2- نتایج آزمون استخدامی مشاوران رسمی مالیاتی ایران از چه طریقی اعلام می شود ؟
 همانطور که در این مقاله اشاره شده نتایج آزمون استخدامی مشاوران رسمی مالیاتی ایران از سوی مجری آزمون اعلام شده و لینک مشاهده در این مقاله بارگزاری می شود .




3-  برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی مشاوران رسمی مالیاتی ایران چه اطلاعاتی لازم است ؟
 همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی مشاوران رسمی مالیاتی به اطلاعات فردی ، ثبت نامی و آزمونی نیاز هست .

منبع : اعلام نتایج آزمون استخدامی مشاوران رسمی مالیاتی ایران
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8jyo
نظرتان را بنویسید