ارز دیجیتال دوج کوین Doge coin

ارز دیجیتال دوج کوین Doge coin
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
یکی از ارز های دیجیتال بسیار محبوب بازار ارز دیجیتال، ارز دوج کوین Doge coin است که از توانایی های اصلی این ارز دیجیتال انتقال وجه می باشد. برای خرید و فروش ارز دیجیتال دوج کوین سرمایه گذاران می توانند از صرافی های آنلاین معتبر اقدام کنند و برای نگهداری و ذخیره این ارز از کیف پول های دیجیتال می بایست استفاده کنند.





امروزه بازار ارز های دیجیتال در دنیا بسیار داغ شده است و سرمایه گذاران و معامله گران بسیار زیادی به سمت این بازار جذب شده اند. بازار ارز های دیجیتال با وجود این که زمان زیادی از تاسیس آن نگذشته است، اما توانسته در همین مدت کوتاه جایگاه ویژه ای در بین بازار های مالی دنیا برای خود ایجاد کند.

در طی ده سال اخیر ارز های دیجیتال متنوعی در دنیا ابداع شد اما تنها تعداد محدودی از آن ها توانستند اعتماد سرمایه گذاران را جذب کنند و به کار خود ادامه دهند. یکی از ارز های دیجیتال بسیار محبوب بازار کریپتو، ارز دیجیتال دوج کوین Doge coin می باشد که توانسته است در طی سال های گذشته صعود های قیمتی بسیار خوبی را پشت سر بگذارد و سود های جذابی برای سرمایه گذاران خود به ارمغان آورد.




دوج کوین Doge coin چیست؟
ارز دیجیتال دوج کوین یکی از رمز ارز ها با ویژگی همتا به همتا می باشد که پلتفرم آن به صورت غیر متمرکز به فعالیت های خود ادامه می دهد. ارز دوج کوین Doge coin دارای بلاک چین منحصر به فرد خود می باشد و تمامی تراکنش های خود را به وسیله آن انجام می دهد.

همان طور که در توضیحات فوق نیز به آن اشاره شد، سیستم عامل ارز دیجیتال دوج کوین کاملا غیر متمرکز می باشد. یعنی هیچ نهاد و سازمانی توانایی نظارت و کنترل تراکنش های دوج کوین را ندارد و این شبکه کاملا مستقل از هر شخص یا سازمانی کار های خود را انجام می دهد.

یکی از کاربرد های اصلی ارز دیجیتال دوج کوین در انتقال وجه می باشد. این رمز ارز توانایی این را دارد که سرمایه و وجه مورد نظر کاربران را حتی در سطح بین المللی انتقال دهد. لذا کاربرانی که قصد انتقال وجه را دارند می توانند بدون مراجعه به بانک و انجام کاغذ بازی های متعدد، به راحتی از طریق دوج کوین، سرمایه مورد نظر خود را به حساب شخص دیگر منتقل کند.



نکته مهم در رابطه با ارز دیجیتال دوج کوین این است که این رمز ارز در ابتدا توسط شخصی به نام های بیلی مارکوس و جکسون پالمر در سال 2013، یعنی زمانی که بیت کوین به قیمت 13 هزار دلار و اوج شهرت خود رسیده بود، اختراع شد. اما نکته جالب این است که این ارز دیجیتال محبوب در ابتدا خالقان آن، دوج کوین را صرفا جهت سرگرمی و به نوعی شوخی ایجاد کرده بوند تا تراکنش های دوستانه با یکدیگر داشته باشند. اما با گذشت زمان و پیشرفت ارز دیجیتال دوج کوین، این رمز ارز در بین کاربران بازار کریپتو شناخته شد و مورد استقبال آن ها قرار گرفت. به طوری که ارزش آن امروزه پس از رشد های نجومی به 50 سنت رسیده است.



 لازم به ذکر است که ارز دیجیتال دوج کوین جزء ارزان ترین رمز ارز های بازار کریپتوکارنسی به شمار می رود اما با این حال امروزه رتبه 4 بازار را بدست گرفته است و روزانه میلیون ها دلار پول از سرمایه های مردم از شبکه بلاک چین آن در حال تراکنش می باشد.

بلاک چین ارز دیجیتال دوج کوین یک نسخه به روز شده از ارز دیجیتال لایت کوین می باشد. بلاک چین های این دو رمز ارز بسیار مشابه یکدیگر هستند اما در برخی ویژگی های جزئی و مهم با یکدیگر تفاوت هایی دارند که موجب ایجاد تفاوت در سرعت و همچنین تعداد سکه های آن شده است.

یکی از وجه تمایز های ارز دیجیتال دوج کوین نسبت به سایر رمز ارز های بازار کریپتوکارنسی، تعداد سکه های آن می باشد. همان طور که می دانید بسیار از ارز های دیجیتال مانند بیت کوین و لایت کوین دارای تعداد سکه های محدودی هستند و بیشتر از آن تعداد نمی توان استخراج کرد، اما سکه های دوج کوین کاملا نامحدود هستند و محدودیتی در این زمینه ندارند.

ارزش قیمتی این ارز دیجیتال در طی سال های ابتدایی و روز های صعودی بازار کریپتوکارنسی، بیش از 300 درصد رشد کرد. دوج کوین در سال 2018 به همراه سایر ارز دیجیتال دچار بحران شد و ارزش خود را تا حد زیادی از دست داد اما دوباره دو طی دوسال اخیر توانسته رشد بیشتری نسبت به دیگر رمز ارز ها داشته باشد و علاوه بر آن، حمایت های صرافی ها و افرادی مانند ایلان ماسک از آن موجب رشد چشمگیر و جذاب قیمت آن شده است.



حتما بخوانید: انواع ارز های دیجیتال




روش های خرید و فروش دوج کوین Doge coin
خرید و فروش ارز های دیجیتال امروزه بسیار داغ شده است و افراد بسیاری به جهت سرمایه گذاری و یا معامله بر روی آن ها، اقدام به خرید و فروش می کنند. با گسترش و رایج شدن رمز ارز ها در دنیا، امروزه شاهد این هستیم که برخی از شرکت ها و فروشگاه های بزرگ به جای دریافت پول از مشتریان خود بابت فروش کالاها، ارز دیجیتال را جایگزین کرده اند و مشتریان می توانند با پرداخت مقدار مشخصی از ارز های دیجیتال محبوب مانند دوج کوین، بیت کوین، اتریوم و غیره، کالای مورد نظر خود را تامین کنند.

برای خرید و فروش ارز دیجیتال دوج کوین Doge coin به طور کلی دو راه مختلف وجود دارد. البته به غیر از این روش هایی که در قسمت های زیر توضیح داده خواهند شد، روش های متعدد وجود دارد اما اغلب آن ها دارای ریسک بالا و غیر مطمئن هستند. لذا بهترین و قابل اطمینان ترین راه ها برای خرید و فروش دو راه زیر می باشد.

روش اول برای خرید و فروش ارز دیجیتال دوج کوین این است که به سراغ صرافی های فعال در زمینه ارز های دیجیتال بروید. امروزه صرافی های زیادی در شهر ها هستند که در این زمینه فعال هستند و هر فردی می تواند با مراجعه به آن ها مقدار سرمایه مورد نظر خود را به ارز دیجیتال دوج کوین تبدیل کند. همچنین لازم به ذکر است که امروزه صرافی های آنلاین معتبر و بزرگی در فضای اینترنت فعال هستند و افراد می توانند با مراجعه به سایت آن ها، ارز دیجیتال دوج کوین تهیه کنند. نکته بسیار مهمی که لازم به ذکر می باشد این است که در طی سال های اخیر با توجه به استقبال خوب مردم از بازار کریپتوکارنسی، افرادی سودجوی بسیاری با ایجاد سایت های خرید و فروش رمز ارز ها، اقدام به کلاهبرداری از کاربران خود کرده اند. لذا توجه داشته باشید که قبل از خرید و فروش در داخل صرافی آنلاین، حتما از معتبر بودن آن صرافی اطمینان حاصل نمایید.



روش دوم برای خرید و فروش ارز دیجیتال دوج کوین این است که از طریق صرافی های آنلاین خارجی اقدام کنید. صرافی های آنلاین ارز دیجیتال بزرگی در دنیا هستند که در بستر اینترنت فعالیت دارند. از جمله بزرگترین صرافی ها می تواند به بایننس اشاره کرد که رتبه اول را در میزان حجم تراکنش های روزانه در اختیار دارد و بسیار موفق است. البته توجه داشته باشید که برای خرید و فروش در داخل سایت های خارجی باید حساب های آنلاین بین المللی نیز داشته باشید. شرکت هایی مانند پرفکت مانی، وب مانی و غیره از جمله معدود شرکت هایی هستند که خدمات حساب آنلاین بین المللی به ایرانیان می دهند و شما نیز می توانید از طریق آن ها، وجه مورد نظر خود را به صرافی انتقال داده و دوج کوین خریداری کنید.



بیشتر بخوانید: صرافی کوینکس


کیف پول های ارز دیجیتال Doge coin
برای نگهداری ارز های دیجیتال باید هر کاربر برای خود یک کیف پول دیجیتال داشته باشد. شاید عده زیادی ندانند که کیف پول دیجیتال چیست و به چه دردی می خورد. هر شخص برای این که ارز های دیجیتال خود را بتواند مدیریت و ذخیره کند نیاز به یک کیف پول دیجیتال است تا پس از خریداری از طریق صرافی، به داخل آن منتقل شوند.

امروزه شرکت های مختلفی کیف پول برای نگهداری ارز های دیجیتال طراحی و ساخته اند و کاربران می توانند از آن ها استفاده کنند.اما در لیست زیر به معرفی برترین و معتبر ترین کیف پول های ارز دیجیتال دوج کوین می پردازیم. اما قبل از آن باید بدانید که کیف پول دارای دو نوع نرم افزاری و سخت افزاری می باشد که مدل های سخت افزاری آن دارای امنیت بیشتر و البته هزینه بالاتر نیز می باشند.

کیف پول های نرم افزاری مختلفی در بازار موجود است اما برند های کوینومی، اتمیک و توست از جمله امن و معتبر ترین کیف پول های آنلاین می باشند. این نرم افزار ها بر روی تمامی گوشی های موبایل و کامپیوتر نصب می شوند و خدماتی مانند ذخیره سازی و انتقال وجه را به کاربران خود ارائه می دهند.

مدل دیگر کیف پول ها سخت افزاری است که برای خرید آن ها می توانید به فروشگاه های بزرگ مراجعه کنید. آن ها ارز دیجیتال دوج کوین را در داخل خود به صورت آفلاین ذخیره می کنند و برای خرید و فروش باید از طریق دکمه های موجود بر روی آن تاییدیه بدهید. یکی از بهترین مدل های آن برای نگهداری ارز دیجیتال دوج کوین، مدل لجر می باشد.

البته در حالت کلی کیف پول های سخت افزاری برای کسانی توصیه می شود که قصد خرید میزان زیادی ارز دیجیتال دوج کوین را دارند و برای سرمایه های محدود پیشنهاد نمی شود.



در ادامه بخوانید: ورود به سایت نوبیتکس


برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ارز دیجیتال دوج کوین در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید ، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون خرید و فروش ارز دیجیتال Doge coin پاسخ دهند .





سوالات متداول


1- برای خرید و فروش ارز دیجیتال چطور می توان اقدام نمود؟
برای خرید و فروش ارز دیجیتال دوج کوین به دو روش می توان اقدام که در متن مقاله آورده شده است.


2- برای نگهداری ارز دیجیتال دوج کوین از کیف پول های ارز دیجیتال نرم افزاری هم می توان اقدام نمود؟
بله می توان از کیف پول های ارز دیجیتالی نرم افزاری استفاده کرد که در متن مقاله نیز بیان شده است.


3- آیا تراکنش های ارز دیجیتال دوج کوین زیر نظر نهاد یا سازمانی می باشد؟
خیر تراکنش های ارز دیجیتال دوج کوین تحت کنترل هیج نهاد و سازمانی نمی باشد که در متن مقاله در این مورد کامل توضیح داده شده است.

منبع : ارز دیجیتال دوج کوین Doge coin
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mD73
نظرتان را بنویسید