آیا از بوتاکس دیسپورت چیزی می دانید؟

آیا از بوتاکس دیسپورت چیزی می دانید؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
البرز

بوتاکس دیسپورت یکی از بهترین بوتاکس های انگلیسی می باشد که در کلینیک های شناخته شده استفاده می شوند. 

تزریق سم بوتولینوم نوع A (بوتاکس) که با از بین بردن چین و چروک صورت باعث جوانسازی پوست می شود، در حال حاضر محبوب ترین درمان زیبایی در جهان است. شرکت های مختلف بوتاکس تولید می کنند و برندهای مختلفی برای بوتاکس وجود دارد. سم بوتولینوم از هر نوعی به عضلات مسئول چین و چروک تزریق می شود تا به طور موقت مانع از انتقال تکانه های عصبی و جلوگیری از انقباضات عضلانی شود.

امروزه انواع مختلفی از بوتاکس در بازار وجود دارد که همه آنها برای درمان های زیبایی استفاده می شوند. از برندهای معتبر بوتاکس می توان بوتاکس دیسپورت را نام برد که در این مقاله آموزشی ماهیت، ساختار و تفاوت های این دو ماده بیان شده است.
بوتاکس دیسپورت چیست؟
این بوتاکس برای از بین بردن خطوط و چین و چروک های معمول روی پیشانی و بین ابروها است که در اثر حرکات ماهیچه ای در این نواحی ایجاد می شود. کاهش و حذف موقت. این محلول تزریقی دارای تاییدیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد. خطرات و عوارض جانبی استفاده از این محصول بسیار کم است.

این دارو مانند سایر برندهای بوتاکس حاوی سم بوتولینوم است که برای از بین بردن خطوط اخم و چین و چروک پیشانی استفاده می شود. Esport همچنین بسیار شبیه به Disport و سایر تزریق‌های بوتاکس با فلج کردن و بی‌حس کردن عضلات در نواحی مورد نظر عمل می‌کند.

English Dysport یک محلول تزریقی است که برای رفع چین و چروک و خطوط ریز صورت استفاده می شود. دیسپورت عضلات اطراف ناحیه مورد نظر را بی حرکت می کند. Dysport از بسیاری جهات شبیه ورزش است، با این حال تفاوت هایی بین این دو وجود دارد.Dysport اساساً یک نوروتوکسین است که توسط مولکول های پروتئین احاطه شده است. نوروتوکسین برای جلوگیری از انتقال پیام از مغز به ماهیچه های خاص طراحی شده است تا با جلوگیری از انتقال پیام، چین و چروک و خطوط روی صورت را کاهش دهد.


تفاوت اصلی دیگر مارک های  بوتاکس و دیسپورت در اندازه مولکول های سرم و عمق تزریق است. مولکول های فعال بوتاکس و دیسپورت یکسان و نوعی نوروتوکسین هستند که در صورت استفاده زیاد منجر به بوتولیسم می شود. تفاوت بین این دو مربوط به مقدار پروتئین های غیر سمی است که مولکول فعال را تشکیل می دهند. از آنجایی که پروتئین های کمتری مولکول فعال در Dysport را احاطه کرده اند، نتیجه تزریق Dysport سریعتر است. همچنین، به دلیل کوچکتر بودن مولکول ها، تفاوت بین ناحیه تحت درمان با سایر نواحی بسیار ظریف خواهد بود. بنابراین نتیجه تزریق دیسپورت طبیعی تر از بوتاکس است.

تفاوت در عمق تزریق


تفاوت دیگر بوتاکس و دیسپورت، تفاوت عمق تزریق بین این دو ماده است. تزریق دیسپورت عمیق تر از تزریق بوتاکس است و دیسپورت بیشتر زیر پوست پخش می شود. دیسپورت دو سانتی متر بیشتر از بوتاکس پخش می شود و در نتیجه نتیجه نافذ تری به دست می دهد. شاید دو سانتی متر مقدار کمی به نظر برسد، اما اگر از این زاویه به آن نگاه کنید، پوشش دیسپورت دو برابر بوتاکس است، اهمیت این تفاوت را بهتر درک خواهید کرد.

تفاوت در زمان ضربه
نتایج تزریق دیسپورت در یک روز مشخص می شود. اکثر بیماران یک تا هفت روز پس از درمان نتایج را مشاهده می کنند. اگر اولین نتایج تزریق ورزشی بعد از 3 یا 4 روز مشاهده شود و حدود 14 روز طول بکشد تا اثرات تزریق این ماده کامل شود.با این حال، مناطقی که باید تزریق شود، روش تزریق و دوز نیز بر روی نتایج تزریق تمام بوتاکس ها موثر است.

تفاوت در ماندگاری
اگر دوام تزریق اسپورت و دیسپورت را در نظر بگیریم، تعادل به نفع اسپورت کمی سنگین‌تر می‌شود. با این حال، ماندگاری اکثر تزریقات 4 تا 6 ماه است، اگرچه برخی از بیماران طول عمر کمتر یا بیشتر را گزارش کرده اند. ماندگاری تزریق بوتاکس به بدن نیز بستگی دارد.

تفاوت در عوارض جانبی
عوارض جانبی دیسپورت انگلیسی کمی خفیف تر از دیسپورت است و بسته به محل تزریق و بیمار متفاوت است. سردرد شایع ترین عارضه بعد از تزریق است. افتادگی چشم نیز از عوارض نادر تزریق بوتاکس است که معمولا با گذشت زمان بهبود می یابد.

نظرتان را بنویسید