گواهی کسر از حقوق فرهنگیان gavahi.eamedu.ir

گواهی کسر از حقوق فرهنگیان gavahi.eamedu.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
زومیک وب | معرفی سامانه های تحصیلی

سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان gavahi.eamedu.ir یکی از سامانه های مفید وزات آموزش و پرورش در جهت ارائه خدمات مختلف غیر حضوری به کارمندان آموزش و پرورش می باشد.

وزارت آموزش و پرورش در سال های گذشته و با فراهم شدن بسترهای الکترونیکی مناسب در سطح کشور اقدام به راه اندازی سامانه ها و سایت های زیادی نموده است. این سامانه ها با هدف ارائه خدمات بهتر به کارمندان و بازنشستگان این وزارت به صورت غیر حضوری و دسترسی به اطلاعات و امکانات به صورت بهینه راه اندازی شده است.

کارمندان وزارت آموزش و پرورش می توانند با مراجعه به این سامانه ها بدون اتلاف وقت و زمان از خدمات مختلف و امکانات ارائه شده به خوبی استفاد نموده و نیاز خود را برطرف نمایند.

یکی از سامانه های کاربردی راه اندازی شده توسط وزارت آموزش و پرورش برای ارائه خدمات به کارمندان این سازمان، سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان gavahi.eamedu.ir  می باشد.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه صدور گواهی کسر از حقوق به صورت غیر حضوری و بدون مراجعه به ادارات آموزش و پرورش  نسبت به دریافت گواهی کسر از حقوق آموزش و پرورش اقدام نمایند.

در ادامه این مطلب به توضیح در رابطه با سامانه  صدور گواهی کسر از حقوق فرهنگیان ، ورود به سامانه  صدور گواهی کسر از حقوق فرهنگیان، درخواست گواهی کسر از حقوق فرهنگیان و… خواهیم پرداخت.

 

 

 

برای مشاوره تلفنی با کارشناسان ما در مورد سامانه مربوطه با شماره زیر تماس حاصل بفرمایید. ساعت پاسخگویی ۸:۰۰ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

 

1613 907 909

 

فهرست مطالب

سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان 

ورود به سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان gavahi.eamedu.ir

نحوه دریافت گواهی کسر از حقوق فرهنگیان

شرایط دریافت گواهی کسر از حقوق فرهنگیان

نحوه ابطال گواهی کسر از حقوق فرهنگیان

سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان 

 

با گسترش بسترهای الکترونیکی مناسب برای استفاده در بخش های مختلف و همچنین افزایش تمایل افراد به استفاده از بستر اینترنت برای انجام امور، سامانه های زیادی راه اندازی شده است. وزارت آموزش و پرورش کشور نیز به منظور بهبود کیفیت ارائه خدمات اقدام به راه اندازی و ایجاد سامانه های زیادی برای خدمات رسانی به دانش آموزان، بازنشستگان، معلمان و … نموده است.

 

یکی از سامانه های مفید راه اندازی شده توسط این سازمان، سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان می باشد.

 

فرهنگیان زیادی هر ساله تمایل به دریافت گواهی کسر از حقوق داشته و سازمان آموزش و پرورش در جهت پاسخگویی به این نیازها سامانه صدور گواهی کسر از حقوق فرهنگیان را ایجاد نموده است.

 

سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان با آدرس اینترنتی gavahi.eamedu.ir در دسترس بوده و فرهنگیان عزیز می توانند با مراجعه به این سامانه نسبت به دریافت گواهی کسر از حقوق آموزش و پرورش اقدام نمایند.

 

 

ورود به سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان gavahi.eamedu.ir

 

کلیه فرهنگیان سازمان آموزش و پررورش که تمایل به دریافت گواهی کسراز حقوق فرهنگیان آموزش و پرورش دارند می توانند با مراجعه به سامانه اشاره شده برای دریافت گواهی کسر از حقوق خود به صورت غیر حضوری اقدام نمایند.

 

برای دریافت گواهی کسر از حقوق آموزش و پرورش باید بعد از ورود به سامانه،  اطلاعات کاربری خود را وارد نموده و بعد از وررود به حساب کاربری برای دریافت گواهی کسر از حقوق اقدام نمایید.

 

نحوه ورود به سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان gavahi.eamedu.ir به این ترتیب می باشد.

 

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان یعنی gavahi.eamedu.ir را وارد نموده و سرچ نمایید.

 

بعد از سرچ عبارت  اینترنتی مذکور به طور مستقیم به صفحه اصلی سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان وارد خواهید شد.

سامانه دریافت گواهی کسر از حقوق فرهنگیان

 

بعد از ورود به صفحه مشاهده می کنید که باید اطلاعات کاربری خود را برای ورود به این سامانه وارد نمایید.

 

کد پرسنلی و رمز عبور خود را در کادرهای مشخص شده وارد نموده و پس از تایپ عبارت امنیتی مندرج در صفحه بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

نحوه ورود به سامانه دریافت گواهی کسر از حقوق فرهنگیان

دقت داشته باشید که رمز عبور شما برای ورود به سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان در ابتدا کد ملی شما می باشد و بهتر است به محض ورود به سامانه نسبت به تغییر رمز عبور خود اقدام نموده و رمز عبور ایمن تری را انتخاب کنید.

 

بعد از انجام مرحله فوق، در صفحه جدید می بایست شماره تلفن همراه خود را (برای دریافت کد تایید) وارد نماید و بر روی گزینه ارسال کد تایید کلیک کنید.

تغییر رمز عبور در سامانه صدور گواهی کسر از حقوق فرهنگیان

 

بعد از این کد تایید پنج رقمی به شماره تلفن همراهی که در سیستم ثبت نمودید ارسال خواهد شد. کد ارسال شده به شماره تلفن همراه خود را در کادر مخصوص وارد کرده و گزینه ثبت و ادامه را بفشارید.

وارد کردن کد تایید در سامانه صدور گواهی کسر از حقوق فرهنگیان

 

بعد از انجام این مرحله به صفحه مربوط به تغییر رمزعبور وارد خواهید شد و همان طور که گفته شد بهتر است نسبت به تغییر رمز عبور خود و انتخاب رمز عبور ایمن تر اقدام نمایید.

 

بعد از ورود رمز عبور فعلی و رمز عبور جدید در کادرهای مخصوص بر روی گزینه ثبت کلیک کنید.

نحوه تغییر رمز عبور در سامانه صدور گواهی کسر از حقوق فرهنگیان

 

با انجام این مراحل و تغییر رمز عبور خود شما می توانید از این به بعد با ورود اطلاعات کاربری خود به حساب کاربری خود در سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان وارد شده و برای دریافت گواهی کسر از حقوق فرهنگیان آموزش و پرورش اقدام نمایید.

 

 

نحوه دریافت گواهی کسر از حقوق فرهنگیان

 

برای دریافت گواهی کسر از حقوق فرهنگیان ابتدا لازم است به حساب کاربری خود در سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان  gavahi.eamedu.ir وارد شوید.

 

نحوه درخواست گواهی کسر از حقوق فرهنگیان به این ترتیب می باشد.

 

ابتدا به روش گفته شده و با ورود اطلاعات خود از جمله کد پرسنلی و رمز عبور به حساب کاربری خود در سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان وارد شوید.

 

بعد از ورود به حساب کاربری خود در سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان از منوی موجود در سمت راست صفحه، گزینه دریافت گواهی کسر از حقوق را کلیک کنید.

دریافت گواهی کسر ازحقوق در سامانه دریافت گواهی کسر از حقوق فرهنگیان

 

 

گزینه مد نظر از جمله برداشت وام یا ضمانت را انتخاب نموده و موارد مربوط به هر کدام را کامل کنید و در ادامه برروی گزینه ثبت گواهی کلیک نمایید.

 

بعد از انجام این مرحله با انتخاب گزینه تایید و چاپ می توانید گواهی کسر از حقوق خود را مشاهده نمایید. در این صفحه می توانید با استفاده از گزینه های موجود نسبت به دانلود فایل و ذخیره سازی آن اقدام نموده و یا از گواهی کسر از حقوق خود پرینت تهیه نمایید.

دریافت گواهی کسر ازحقوق در سامانه صدور گواهی کسر از حقوق فرهنگیان

 

 

 

 

صندوق ذخیره فرهنگیان szf

سایت صندوق ذخیره فرهنگیان، سامانه ای است که با آدرس اینترنتی szf.ir و برای ارائه خدمات مختلف به فرهنگیان در ارتباط با صندوق ذخیره فرهنگیان راه اندازی شده است موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در واقع سازمانی اقتصادی است که با پشتوانه برخورداری از اعتماد و پشتوانه فرهنگیان و پشتیبانی دولت در صدد انجام فعالیت های اقتصادی مانند اداره و سرمایه گذاری در سهام شرکت ها و صنایع بزرگ است.

ادامه مطلب...

 

برای ورود مستقیم به سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان کلیک کنید.

شرایط دریافت گواهی کسر از حقوق فرهنگیان

 

فرهنگیان محترم باید دقت داشته باشند که در صورت داشتن شرایط کافی می توانند برای دریافت گواهی کسر از حقوق خود اقدام نمایند. در صورت داشتن شرایط زیر می توانید با مراجعه به سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان gavahi.eamedu.ir ، گواهی کسر از حقوق آموزش و پرورش را دریافت کنید.

 

شرایط دریافت گواهی کسر از حقوق فرهنگیان شامل موراد زیر می شود

 

•        وضعیت پرونده فرد داوطلب دریافت گواهی کسر از حقوق باید جاری باشد.

 

•        گواهی کسر از حقوق  صرفا برای فرهنگیان بازنشسته یا کارمند مشغول به فعالیت صادر خواهد شد.

 

•        در صورتی که کارمند متقاضی ، دختر باشد فقط امکان صدور گواهی دریافت حقوق وجود دارد و تعهد کسر از حقوق صادر نخواهد شد.

 

•        مبلغ هر قسط گواهی کسر از حقوق نمی تواند از سقف مجاز مشخص شده بیشتر باشد.

 

•        سقف مجاز برای هر فرد متقاضی برابر است با شصت درصد مبلغ حکم به کسر اقساط تسهیلات دریافتی از صندوق و دستگاه و همچنین کسر اقساط گواهی های قبلی صادر شده.

 

•        مبلغ خالص دریافتی توسط  متقاضی دریافت گواهی کسر از حقوق طبق فیش ارائه شده صندوق بازنشستگی باید حداقل رقم ۵/۰۰۰۰/۰۰۰ باشد.

 

•        در مورد گواهی ضمانت، اطلاعات وام گیرنده باید به طور کامل وارد شود.

 

نحوه ابطال گواهی کسر از حقوق فرهنگیان

 

یکی از موارد مهم و مطرح شده در مورد گواهی کسر از حقوق فرهنگیان مربوط به نحوه ابطال گواهی کسر از حقوق فرهنگیان می باشد.

 

فرهنگیان می توانند در صورت لزوم برای ابطال گواهی کسر از حقوق خود اقدام نمایند. نحوه ابطال گواهی کسر از حقوق فرهنگیان برای بازنشستگان فرهنگی به این ترتیب می باشد.

 

بازنشستگان فرهنگی باید ابتدا به بانک و شعبه درج شده در گواهی کسر از حقوق خود مراجعه نموده و تاییدیه ممهور شده بانک مبنی بر عدم استفاده از گواهی کسر از حقوق را دریافت کنند.

 

بعد از این می بایست تاییدیه بانک در مورد عدم استفاده از گواهی کسر از حقوق را به نمایندگی های استانی صندوق بازنشستگی و یا شعب منتخب بانک صادارت ارائه نمایید.

 

با انجام مراحل گفته شده فرهنگیان بازنشسته خواهند توانست نسبت به ابطال گواهی کسر از حقوق خود اقدام نمایند.

 

 

در متن بالا سعی بر این بود تا اطلاعات جامعی در مورد سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان gavahi.eamedu.ir، نحوه دریافت، شرایط دریافت گواهی کسر از حقوق و … به شما ارائه شود.

 

 در صورتی که در مراحل مختلف دریافت این گواهی دچار مشکل شده اید یا در مورد درخواست گواهی کسر از حقوق ضامن فرهنگیان یا صدور گواهی کسر از حقوق فرهنگیان برای دانشجو معلمان و … سوال دارید می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و سوالات و ابهامات خود را با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید.

لینک مرجع https://zoomikweb.com/?p=63832
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/OQ9r
نظرتان را بنویسید