زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
زومیک وب | معرفی سامانه های تحصیلی

زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ ممکن است دغدغه و سوال بسیاری از داوطلبان شرکت در این آزمون باشد. یکی از آزمون های مهمی که هر ساله توسط مرکز سنجش و آموزش پزشکی کشور و در موعد مقرر و مشخص شده برگزار می گردد آزمون دکتری وزارت بهداشت می باشد. سالیانه افراد زیادی داوطلب ورود به دانشگاه های زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده و متقاضی ادامه تحصیل در رشته های مرتبط با رشته تحصلی پیشین خود می باشند.


داوطلبانی که پیش از این و بعد از مطالعه دفترچه راهنمای آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ واجد شرایط شرکت در این آزمون بوده و در تاریخ های مشخص شده برای شرکت در این آزمون ثبت نام نموده اند باید از زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ مطلع بوده و در زمان های مقرر شده برای شرکت در جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت اقدام نمایند.

 

زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی رشته داروسازی ۱۴۰۲ در تاریخ ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۲ و آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی نیز در تاریخ آبان ماه ۱۴۰۲ بر گزار می گردد.

آزمون دکتری وزارت بهداشت با آزمون دکتری وزارت علوم متفاوت می باشد و این آزمون هرساله در رشته های مختلف علوم پایه پزشکی ، رشته های بهداشت و تخصصی ، داروسازی و دندانپزشکی برگزار می گردد.

 

 

 

برای مشاوره تلفنی با کارشناسان ما در مورد سامانه مربوطه با شماره زیر تماس حاصل بفرمایید. ساعت پاسخگویی ۸:۰۰ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

 

1613 907 909

 

فهرست مطالب

زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت

زمان اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت


همان طور که پیش از این هم اشاره شد آزمون دکتری وزارت بهداشت هرساله در رشته های مختلف علوم پایه پزشکی ، رشته های بهداشت و تخصصی ، داروسازی و دندانپزشکی برگزار می گردد و متقاضیان تحصیل در دانشگاه های مختلف علوم پزشکی کشور می بایست بعد از انجام فرآیند ثبت نام خود در موعد مقرر ، از زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ مطلع بوده و برای حضور در جلسه آزمون اقدام نمایند.
داوطلبان شرکت در آزمون دکتری باید دقت داشته باشند که این آزمون برای داوطلبان دانشگاه های مختلف کشور ( دانشگاه دولتی و دانشگاه آزاد) به صورت مشترک برگزار می شود و داوطلبان بسته به توانایی و نمرات کسب شده در دروس مختلف می توانند به ادامه تحصیل در دانشگاه های کشور بپردازند.
داوطلبان شرکت در آزمون دکتری با اطلاع از زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ می توانند با آمادگی بهتر و بیشتری برای حضور در جلسه آزمون دکتری طبق بازه زمانی های مشخص شده توسط مرکز آموزش و سنجش پزشکی کشور اقدام نمایند.
داوطلبان شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ که پیگیر زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ می باشند می توانند طبق زمان بندی زیر برای شرکت در جلسه آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ حاضر شوند.

 

 

 

  زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

 

تاریخ برگزاری آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی رشته داروسازی ۲۹ تیرماه ۱۴۰۲
 تاریخ برگزاری  آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی ۴ آبان ماه ۱۴۰۲

 

داوطلبان شرکت در آزمون دکتری بعد از اطلاع از زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ باید در بازه های زمانی مقرر و اعلام شده در سایت سنجش پزشکی کشور برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود اقدام نمایند.

 

 

 

 

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴

علاقمندان به تحصیل در مقطع دکتری رشته های مربوط به وزارت بهداشت می بایست در زمان های مقرر شده برای ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت اقدام نمایند. مراحل مربوط به برگزاری و ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ از طریق سایت سنجش پزشکی کشور صورت می پذیرد.

ادامه مطلب...

 

جهت ورود به سایت زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ کلیک کنید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت


پیش از این در مورد زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ توضیح داده شد و همان طور که مطلع شدید این آزمون بنا به رشته های مورد تقاضا در تاریخ های مختلفی برگزار می گردد.
یکی از موارد مهم دیگر که برای شرکت در جلسه آزمون دکتری بسیار حائز اهمیت می باشد مربوط به زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمو ن دکتری وزارت بهداشت است.
داوطلبان باید پیش از زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.
متقاضیان شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ باید حدود یک هفته پیش از زمان آزمون دکتری وزات بهداشت ۱۴۰۲ برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.
کارت ورود به جلسه آزمون دکتری چند روز پیش از زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ منتشر می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سنجش پزشکی کشور با آدرس اینترنتی sanjeshp.ir برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.

 

زمان اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

 

علاوه بر زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ و زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون بسیاری از متقاضیان در صدد اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ می باشند.
زمان اعلام نتایج آزمون دکتری وزرت بهداشت از سوی سامانه سنجش پزشکی کشور با آدرس اینترنتی sanjeshp.ir اعلام می گردد و داوطلبان شرکت در گروه آزمایشی پزشکی تخصصی و پزشکی پژوهشی می بایست بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون برای تکمیل فرم انتخاب رشته و شرکت در مصاحبه علمی آزمون دکتری اقدام کنند.
به طور معمول زمان اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت در اواسط شهریور ماه اعلام می گردد. و داوطلبان می بایست در تاریخ اعلام شده در سایت سنجش پزشکی کشور برای مشاهده نتایج خود به این سامانه مراجعه نمایند.

 

 

در این مطلب در مورد زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲، و مراحل پس از آزمون دکتری وزارت بهداشت توضیحات لازم داده شد.
چنانچه در مورد تاریخ آزمون دکتری سوالات بیشتری داشته و یا در هر کدام از مراحل به مشکل برخوردید می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و مشکلات خود را با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید.

لینک مرجع https://zoomikweb.com/?p=64378
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/NP1v
نظرتان را بنویسید