اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402 توسط سازمان سمپاد در سایت azmoon.medu.ir منتشر می شود که هر متقاضی با کد ملی و رمز عبور همگام خود می تواند از جواب آزمون مطلع شود. آن دسته از متقاضیانی که در آزمون قبول نشده باشند با عبارت پذیرفته نشده مواجه شده و می توانند کارنامه دریافت نمایند.

 

 

متقاضیان ورود به مدارس تیزهوشان پس از برگزاری این آزمون بی صبرانه منتظر اعلام نتایج هستند. این نتایج مشخص می کنند که این داوطلبان برای سال تحصیلی خود در چه مدرسه ای ثبت نام خواهند کرد. همواره برای دانش آموزان و والدین آن ها کلمات نوشته شده در صفحه نتابج حائز اهمیت است زیرا بخشی از آینده تحصیلی دانش آموزان را رقم خواهد زد.

پس از برگزاری آزمون ورودی تیزهوشان، این سایت به صورت کامل تمامی اخبار ها و اعلامیه های مربوط به آزمون ورودی تیزهوشان را پوشش داده و از این جهت دانش آموزان و والدین آن ها در مورد زمان اعلام نتایج این آزمون بی اطلاع نخواهند بود. برای ورود به سایت مربوطه و دریافت نتیجه خود نیازمند اگاهی از مواردی هستید که به شما در سریع تر شدن روند اطلاع از نتیجه کمک می کند. در این مقاله زمان، نحوه و چگونگی دریافت نتایج آزمون ورودی تیزهوشان گنجانده شده است. همراه ما باشید.

 

زمان مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402

نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.medu.ir انجام می شود. معمولا نتایج این آزمون چند هفته بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم در همان سایت اعلام می شود. متقاضیان می توانند به مراجعه به سایت دذکر شده، نتایج آزمون خود را مشاهده کنند.

 

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم در سال گذشته در اواخر مرداد ماه اعلام شد. لذا پیش بینی می شود اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ نیز در این تاریخ اعلام شود. نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402 نیز در همین بازه زمانی اعلام شود. دانش آموزان می توانند از طریق سایت مذکور و با داشتن کدملی ورمز عبور همگام خود جواب این آزمون را مشاهده نمایند.

 

 

به محض مشخص شدن زمان انتشار جواب آزمون ورودی تیزهوشان 1401 - 1402 در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد.

 

داوطلبان برای اطلاع از جزئیات و شرایط دریافت کارنامه تیزهوشان دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ می توانند به مقاله زیر مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: کارنامه آزمون تیزهوشان نهم به دهم

 

 

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402

جهت راهنمایی دانش آموزان در رابطه با مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان متوسطه دوم 1401 - 1402 قصد داریم در این قسمت نحوه مشاهده اعلام نتایج را به صورت ساده و خلاصه بیان کنیم. برای سریع تر انجام دادن مشاهده نتایج آزمون ورودی تیزهوشان 1401 - 1402 به مراحل زیر دقت کنید:

 

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲  

 

ورود به سامانه azmoon.medu.ir

 

وارد کردن کد ملی و رمز عبور همگام 

 

ورود به پنل دانش آموزی

 

مشاهده عبارت " پذیرفته شده " در صورت قبولی و  عبارت " پذیرفته نشده " در صورت عدم قبولی

 

در صورتی که در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402  پذیرفته شده اید می بایست در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام حضوری در مدرسه اقدام نمایید و اگر در آزمون مردود شده اید می توانید منتظر زمان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان باشید تا در صورت عدم رضایت از نتیجه ی آزمون خود، درخواست تجدید نظر نسبت به نتایج خود را ثبت نمایید.

بیشتر بخوانید:  اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان

 

 

 

 

 

راهنمای تصویری مشاهده نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402

با توجه به اهمیت بالای موضوع اعلام نتایج برای داوطلبان آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402 و والدین آن ها ، به منظور راهنمایی بهتر و جلوگیری بروز خطا در نحوه وراجعه به سامانه در این بخش راهنمای تصویری مشاهده نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ برای دانش آموزان متوسطه دوم قرار داده شده است :

 

راهنمای تصویری مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402

 

 

برای مشاهده نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ باید ابتدا وارد سایت اعلام نتایج azmoon.medu.ir شوید. سپس همانطور که در تصویر نشان داده شده، کد ملی و رمز عبور را وارد نمایید تا به پورتال دانش آموزی خود وارد شوید:

 

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم

 

در این قسمت می بایست نقش خود و نام سازمان را مشخص نمایید:

 

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1401

 

در مرحله بعدی، اطلاعات هویتی دانش آموز به همراه وضعیت پذیرش در آزمون مشخص شده است. در این بخش می توانید در زیر ستون " وضعیت قبولی" مشاهده کنید که فرزندتان در آزمون تیزهوشان پذیرفته شده است یا خیر.

 

همچنین در زیر ستون " محل پذیرش " می توانید مشاهده کنید که فرزندتان در کدام یک از مدارس تیزهوشان پذیرفته شده است. در صورت پذیرفته شدن تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد:

 

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402

 

در صورت پذیرفته نشدن تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد:

 

راهنمای تصویری مشاهده اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم

 

داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم 1401 - 1402 در الویت های خود مدارس تیزهوشان را انتخاب نکرده اند با تصویر زیر مواجه می شوند:

 

راهنمای تصویری مشاهده اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1401

 

اطلاعات و جزئیات مربوط به برگزاری آزمون تیزهوشان و تاریخ آن در مقاله ارائه شده در این قسمت قابل مشاهده می باشد.

در ادامه بخوانید: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان

 

 

 

 

جهت اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ می توانید عضو صفحه اینستاگرام تیزهوشان هیوا و یا کانال تلگرام تیزهوشان شوید. همچنین مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا پاسخگوی تمامی سوالات شما در خصوص جزئیات و نحوه دریافت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا باشند.

 



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ برای مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ باید به چه سایت مراجعه کنیم؟

✔️ داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان باید به سایت مرکز ملی استعداد های درخشان مراجعه کنند که در این مقاله به شرح آدرس این سامانه پرداخته شده است.



 

2- ✔️ مشاهده نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402 به چه صورت انجام می شود؟

✔️ مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم به صورت کاملا اینترنتی و با مراجعه به سایت مرکز ملی استعداد های درخشان انجام می شود که در این مقاله به شرح آن پرداخته شده است.



 

3- ✔️ برای مشاهده نتایج آزمون ورودی تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ به چه اطلاعاتی نیاز است؟

✔️ برای مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم داوطلبان پس از ورود به سامانه برای دسترسی به پرتال باید کد ملی و رمز عبور همگام را وارد نمایند در این مقاله راهنمای تصویری ارائه شده است.

منبع : اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/zrA2
نظرتان را بنویسید