کارنامه اولیه دکتری وزارت بهداشت

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
بعد از برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 توسط مرکز سنجش پزشکی ، نتایج اولیه برای شرکت کنندگان در این آزمون بر روی سایت sanjeshp.ir قرار می گیرد و داوطلبان می توانند بعد از مشاهده نتایج این مرحله از وضعیت مجاز به انتخاب رشته بودن مطلع شده و خود را برای شرکت در مرحله انتخاب رشته آماده نمایند .




آزمون کتبی دکتری وزارت بهداشت 1400 به طور متمرکز و به صورت چهارگزینه ای و با احتساب نمره منفی توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی در تیر ماه برگزار می شود . پس از برگزاری این آزمون ، مرکز سنجش پزشکی به بررسی و تصحیح پاسخبرگ شرکت کنندگان بر مبنای پاسخنامه کلیدی می پردازد و بعد از محاسبه درصد دروس در هر رشته ، نمره کتبی و نمره کل ( تراز آزمون کتبی ) آن ها را محاسبه می کند .

در زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری پزشکی به دلیل اینکه روند مصاحبه پذیرفته‌ شدگان اولیه تحت تاثیر قرار نگیرد ، جزئیات درصد دروس و مابقی وضعیت علمی از جمله نمره کل و ... داوطلبان منتشر نمی شود .

از این رو بعد از برگزاری آزمون تنها نتایج اولیه بر روی سایت sanjeshp.ir قرار می گیرد . داوطلبان بعد از مشاهده نتایج اولیه از وضعیت مجاز به انتخاب رشته بودن خود مطلع می شوند و در واقع کارنامه ای تحت عنوان کارنامه اولیه دکترای بهداشت 1400 منتشر نخواهد شد .

می توانید برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 عضو کانال تلگرام دکتری هیوا و صفحه اینستاگرام دکتری هیوا شوید .





مشاوره اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400
پس از انتشار نتایج اولیه آزمون دکتری علوم پزشکی 1400، دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت بر روی سایت سنجش پزشکی قرار گرفته و داوطلبان این امکان را دارند تا از بین رشته محل های موجود در دفترچه با توجه به نام رشته امتحانی ، انتخاب رشته کنند .

حدودا یک ماه بعد از انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ، زمان آن فرا می رسد تا داوطلبان برای اثبات توانایی های علمی خود به مصاحبه بروند که در هر ایستگاه مصاحبه دکتری علوم پزشکی موارد مختلفی از سوی داوران و اساتید مورد بررسی قرار می گیرد . در آخر هم مرکز سنجش پزشکی بعد از اعلام نتایج نهایی ، نمرات آزمون کتبی هر داوطلب را به همراه نمره مصاحبه در کارنامه ای با عنوان کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت منتشر می کند .

حتما بخوانید: مصاحبه دکتری وزارت بهداشت







در کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت تمام اطلاعات عملکرد هر داوطلب در آزمون دکتری علوم پزشکی 1400 درج و اطلاع رسانی شده است. با دریافت این کارنامه درصدهای کسب شده توسط داوطلبان در آزمون دکتری، رتبه، تراز علمی و نمره مصاحبه علمی قرار دارد و داوطلبان می توانند وضعیت خود در سایر کدرشته محل های انتخابی را مشاهده کنند.










داوطلبان می توانند برای مشاهده نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت 1400 و مشاوره انتخاب رشته از کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا کمک گرفته و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا سوالات خود را با کارشناسان این مرکز در میان گذارند .

در ادامه بخوانید: کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت









سوالات متداول


1- آیا کارنامه ای حاوی درصد دروس امتحانی داوطلبان ازمون دکترای بهداشت پس از اعلام نتایج اولیه منتشر می شود ؟
خیر . مرکز سنجش پزشکی پس از اعلام نتایج اولیه ، جزئیات درصد دروس امتحانی را اعلام نمی کند به همین منظور در متن مقاله جزئیاتی پیرامون زمان انتشار وضعیت علمی داوطلب ارائه شده است .




2- داوطلبان چگونه می توانند از لیست رشته محل های دکتری وزارت بهداشت مطلع شوند ؟
مرکز سنجش پزشکی لیست رشته محل های دکترا را از طریق دفترچه انتخاب رشته منتشر می کند که به محض انتشار آن ، در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد .




3- مصاحبه دکتری رشته های پزشکی به چه منظوری برگزار می شود ؟
مرحله مصاحبه صرفا به دلیل اثبات توانایی های علمی هر داوطلب برگزار می شود که جزئیات بیشتر آن در متن مقاله ذکر شده است .

منبع : کارنامه اولیه دکتری وزارت بهداشت
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3ny9
نظرتان را بنویسید