زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
مرکز سنجش پزشکی پس از بررسی پاسخنامه های داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400، نتایج اولیه این مرحله را در بازه زمانی مشخصی از طریق سایت خود در اختیار داوطلبان قرار می دهد . اطلاع به موقع از تاریخ اعلام نتیجه اولیه دکتری بهداشت 1400 ( احتمالا تیر ماه ) باعث تسریع در روند مراحل بعدی به خصوص مرحله انتخاب رشته داوطلبان در رشته محل های مجاز خواهد شد .



مرکز سنجش پزشکی مجری برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 برای متقاضیان تمامی دانشگاه های سراسری و آزاد می باشد و جدول زمانبندی را در سایت خود به نشانی sanjeshp.ir منتشر می کند . داوطلبانی که در مرحله ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 شرکت کرده و سر جلسه کنکور آن حاضر بودند می توانند حدودا دو ماه بعد از برگزاری آزمون برای مشاهده نتیجه خود اقدام نمایند .

پس از برگزاری این آزمون مرکز سنجش پزشکی به بررسی پاسخنامه های داوطلبان پرداخته و نتایج را در قالب کارنامه اولیه آزمون دکتری بهداشت 1400 بر روی سایت خود منتشر می کند . هر داوطلب می بایست با توجه به مندرجات کارنامه خود را برای مرحله بعدی که همان انتخاب رشته می باشد آماده نموده و منتظر اطلاعیه های بعدی این مرکز باشد . با توجه به در نظر گرفتن اهمیت اطلاع از زمان اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت 1400، در ادامه به بررسی جزئیات آن پرداخته شده است .



زمان اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت 1400
مرکز سنجش پزشکی هر ساله جدول زمانبندی برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت را هم از طریق سایت خود و هم از طریق دفترچه راهنمای ثبت نام منتشر می کند که تاریخ برگزاری این آزمون در روزهای 3 و 4 تیر ماه برگزار و نتیجه اولیه آن حدودا یک ماه بعد منتشر می شود.

در حال حاضر زمان دقیق اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 مشخص نشده است اما طبق روال سال های گذشته پیش بینی می شود که نتایج اولیه تیر ماه روی سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir قرار گیرد . متقاضیان با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا می توانند از زمان دقیق اعلام نتیجه اولیه آزمون دکتری بهداشت 1400 مطلع شوند .




به محض مشخص شدن زمان دقیق اعلام نتایج اولیه دکتری پزشکی 1400 متن مقاله به روز رسانی خواهد شد . 



حتما بخوانید: اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت 1400





مشاوره اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400
همان طور که گفته شده در زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 وضعیت مجاز بودن داوطلبان برای شرکت در مرحله انتخاب رشته مشخص می شود . متقاضیانی که بر اساس این نتیجه مجاز به انتخاب رشته محل های دانشگاه های سراسری و آزاد شده اند می بایست به سایت sanjeshp.ir مراجعه کرده و پس از دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری بهداشت 1400 نسبت به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود اقدام نمایند .

لازم به ذکر است که شرکت در مرحله انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400 کاملا رایگان است و توجه به اینکه پس از انتشار نتیجه اولیه وضعیت علمی داوطلب اعلام نمی شود ، توصیه می شود اولویت انتخاب ها بر اساس فاکتور های مهم علاقه ، مسافت دانشگاه تا محل سکونت و شهریه چیده شود .










در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص نتایج اولیه و نحوه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400 می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی در ارتباط باشید تا بتوانید جواب سوال خود را بیابید .

در ادامه بخوانید: انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400









سوالات متداول


1- آیا نتایج اولیه متقاضیان آزمون دکتری وزارت بهداشت دانشگاه آزاد نیز از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی منتشر می شود ؟
بله ، نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت دانشگاه های سراسری و آزاد روی سایت مرکز سنجش پزشکی منتشر می شود که به محض اعلام زمان دقیق آن ، در متن مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .




2- در زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت چه اطلاعاتی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد ؟
داوطلبان در زمان اعلام نتایج اولیه دکترای پزشکی می توانند از وضعیت مجاز بودن خود برای شرکت در مرحله انتخاب رشته مطلع شوند ولی سایر جزئیات اعلام نخواهد شد که توضیحات بیشتر در این خصوص در متن مقاله ارائه شده است .




3- چند روز پس از زمان اعلام نتایج اولیه دکتری بهداشت ، دفترچه انتخاب رشته منتشر می شود ؟
معمولا یک تا دو روز پس از اعلام نتایج اولیه دکترای پزشکی ، دفترچه انتخاب رشته برای پذیرفته شدگان اولیه روی سایت سنجش پزشکی منتشر می شود که جزئیات بیشتر در خصوص مرحله انتخاب رشته در متن مقاله ارائه شده است .

منبع : زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/90J3
نظرتان را بنویسید