استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز

استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

آزمون استخدامی شرکت فولاد غدیر نی ریز سال 1400 به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز مشاغل مختلف این شرکت در استان فارس برگزار می شود. طبق اطلاعیه منتشر شده، ثبت نام آزمون استخدامی شرکت فولاد غدیر نی ریز سال ۱۴۰۰ از تاریخ 7 بهمن ماه آغاز شده و تا 21 بهمن ماه نیز ادامه خواهد داشت.

 

 

معمولا هر ساله یا هر چند سال یکبار آزمونی تحت عنوان " آزمون استخدامی شرکت فولاد غدیر نی ریز " به منظور استخدام نیروهای ماهر و با تجربه مورد نیاز مشاغل اداری یا اجرایی این شرکت برگزار می شود. مشاغل مورد نیاز، ظرفیت های مورد پذیرش، استان و شهرهای پذیرنده و .... در هر دوره از استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز می تواند متفاوت باشد.

ثبت نام و پذیرش داوطلبان در آزمون استخدامی شرکت فولاد غدیر نی ریز سال 1400 منوط به این است که داوطلب تمامی شرایط عمومی و تخصصی لازم را داشته باشد و در مهلت تعیین شده برای ثبت نام در این آزمون اقدام کند. داوطلبان باید پس از ثبت نام در این آزمون در مهلت باقی مانده تا زمان برگزاری، خود را برای شرکت در آزمون و کسب نمره لازم آماده کنند.

 

 

طبق اطلاعیه منتشر شده، ثبت نام آزمون استخدامی شرکت فولاد غدیر نی ریز سال ۱۴۰۰ از تاریخ 7 بهمن ماه آغاز شده و تا 21 بهمن ماه نیز ادامه خواهد داشت.

 

سامانه ثبت نام آزمون استخدامی شرکت فولاد غدیر نی ریز سال 1400

 

با توجه به پرطرفدار بودن آزمون استخدامی شرکت فولاد غدیر نی ریز در میان داوطلبان و به منظور تسهیل فرآیند ثبت نام داوطلبان در این آزمون و اطلاع رسانی هر چه دقیق تر، در ادامه این مقاله جزئیات زمان، نحوه، شرایط و مدارک ثبت نام آزمون استخدامی شرکت فولاد غدیر نی ریز سال ۱۴۰۰ را به همراه جزئیات زمان برگزاری و دریافت کارت آزمون استخدام فولاد غدیر نی ریز ارائه داده ایم.

 

زمان ثبت نام استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز ۱۴۰۰

ثبت نام و برگزاری استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز سال ۱۴۰۰ زیر نظر این شرکت و توسط مرکز آموزش های آزاد و تخصصی دانشگاه شیراز انجام می شود. جزئیات زمان و نحوه ثبت نام استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز 1400 با انتشار اطلاعیه و دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی توسط مرکز آموزش های آزاد و تخصصی دانشگاه شیراز مشخص می شود.

 

با توجه به اینترنتی بودن ثبت نام استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز سال ۱۴۰۰، داوطلبان متقاضی نام نویسی این آزمون موظف هستند صرفا در مهلت تعیین شده برای تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی و بارگذاری مدارک خود اقدام کنند، چرا که خارج از این مهلت لینک ثبت نام آزمون غیرفعال شده و امکان ثبت نام از داوطلبان سلب می شود.

 

طبق اطلاعیه ای که از سوی مرکز آموزش های آزاد و تخصصی دانشگاه شیراز در خصوص زمان ثبت نام آزمون استخدامی شرکت فولاد غدیر نی ریز سال 1400 منتشر شده است، داوطلبان می توانند از تاریخ 7 بهمن ماه لغایت 21 بهمن برای نام نویسی در این آزمون و تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی اقدام کنند.

 

 

ثبت نام آزمون استخدامی شرکت فولاد غدیر نی ریز سال ۱۴۰۰ از تاریخ 7 بهمن ماه آغاز شده و تا 21 بهمن ماه نیز ادامه خواهد داشت.

 

در صورت تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی شرکت فولاد غدیر نی ریز سال 1400 علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

حتما بخوانید: استخدام وزارت نیرو

 

 

نحوه ثبت نام استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز ۱۴۰۰

ثبت نام استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز 1400 به منظور استخدام نیروهای مورد نیاز در رشته های شغلی آزمون استخدامی سال جاری انجام می شود. داوطلبان باید برای ثبت نام در این رشته ها در مهلت مقرر شده مراحل ثبت نام و بارگذاری مدارک خود را بصورت دقیق انجام دهند.

 

طبق اطلاعیه منتشر شده در سایت nghsco.com، ثبت نام استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز ۱۴۰۰ بصورت اینترنتی در سایت مرکز آموزش های آزاد و تخصصی دانشگاه شیراز به نشانی tc.shirazu.ac.ir انجام می شود. در ادامه مراحل و راهنمای تصویری ثبت نام استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز 1400 ارائه شده است.

 

مراحل ثبت نام استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز ۱۴۰۰

 

مراجعه به سایت مرکز آموزش های آزاد و تخصصی دانشگاه شیراز tc.shirazu.ac.ir

انتخاب " آزمون جذب نیروی انسانی برای کارخانه فولادسازی در مجتمع فولاد غدیر نی ریز "

انتخاب گزینه " شروع ثبت نام "

تکمیل فرم اطلاعات و بارگذاری مدارک

پرداخت هزینه ثبت نام

تایید نهایی اطلاعات وارد شده

 

راهنمای تصویری ثبت نام استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز ۱۴۰۰

 

مراجعه به سایت مرکز آموزش های آزاد و تخصصی دانشگاه شیراز tc.shirazu.ac.ir و انتخاب " آزمون جذب نیروی انسانی برای کارخانه فولادسازی در مجتمع فولاد غدیر نی ریز "

 

ثبت نام شرکت نی ریز 1400

 

انتخاب گزینه " شروع ثبت نام " در صفحه استخدام

 

نحوه ثبت نام استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز ۱۴۰۰

 

تکمیل فرم اطلاعات و بارگذاری مدارک، بارگذاری مدارک و پرداخت هزینه

 

ثبت نام آزمون استخدامی فولاد غدیر نی ریز

 

سامانه ثبت نام آزمون استخدامی شرکت فولاد غدیر نی ریز سال 1400

 

داوطلبان می توانند در صورت علاقه علاوه بر آزمون استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز ۱۴۰۰ برای شرکت در آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی گچساران نیز اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: استخدام شرکت پتروشیمی گچساران

 

 

 

 

 

شرایط ثبت نام استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز ۱۴۰۰

در هر دوره از برگزاری فراخوان استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز، همزمان با آغاز مهلت ثبت نام آزمون استخدامی این شرکت دفترچه راهنمای نام نویسی این آزمون نیز منتشر می شود. داوطلبان موظف هستند پیش از انجام هر اقدامی در راستای ثبت نام استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز ۱۴۰۰ نخست دفترچه این آزمون را دانلود و مطالعه کنند.

 

شرایط و ضوابط ثبت نام استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز سال جاری نیز از دو گروه شرایط عمومی و تخصصی تشکیل و از طریق سایت nghsco.com به داوطلبان این آزمون ابلاغ شده است. در ادامه مهم ترین شرایط ثبت نام آزمون استخدامی شرکت فولاد غدیر نی ریز در سال 1400 را ارائه داده ایم.

 

شرایط عمومی ثبت نام استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز ۱۴۰۰

 

تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور

نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری

عدم اعتیاد به مواد مخدر و یا هرگونه داروی اعتیاد آور

داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم

داشتن حداقل سن 18 سال تا تاریخ برگزاری آزمون

داشتن سلامت و توانایی کامل جسمی، روحی و ویژگی های روانی

عدم اشتغال در سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی

 

شرایط اختصاصی ثبت نام استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز ۱۴۰۰

 

داشتن حداکثر 28 سال سن برای دارندگان دیپلم

داشتن حداکثر 30 سال سن برای دارندگان فوق دیپلم

داشتن حداکثر 34 سال سن برای دارندگان لیسانس و بالاتر

داشتن حداقل معدل 14

داشتن مدرک تحصیلی مورد تایید وزارت علوم

 

آزمون استخدامی شرکت نفت نیز یکی دیگر از جمله آزمون هایی است که به منظور استخدام نیروهای مورد نیاز این شرکت برگزار می شود. داوطلبان می توانند علاوه بر ثبت نام استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز 1400 برای نام نویسی آزمون استخدامی شرکت نفت نیز اقدام کنند.

حتما بخوانید: استخدام شرکت نفت

 

 

 

 

مدارک لازم برای ثبت نام استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز ۱۴۰۰

داوطلبان می توانند پیش از اقدام به تکمیل فرآیند ثبت نام استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز ۱۴۰۰ نخست اسکن مدارک مورد نیاز و اطلاعات لازم برای تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی را آماده کرده و سپس فرآیند ثبت نام خود را آغاز کنند. در ادامه مهم ترین اطلاعات و مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی شرکت فولاد غدیر نی ریز سال 1400 را ارائه داده ایم.

 

اسکن پشت و رو کارت ملی : با حجم کمتر از 1 مگابایت

اسکن صفحه اول شناسانامه : با حجم کمتر از 1 مگابایت

اسکن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم : با حجم کمتر از 1 مگابایت

اسکن عکس 3*4 داوطلب

اطلاعات فردی و شناسایی

اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی

اطلاعات مربوط به سوابق کاری

اطلاعات مربوط به محل سکونت

اطلاعات تماس و شماره همراه

 

همچنین داوطلبان می توانند با ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی بوشهر سال 1400 شانس خود را برای استخدام شدن در این شرکت نیز تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: استخدام شرکت پتروشیمی بوشهر

 

کارت ورود به جلسه آزمون استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز ۱۴۰۰

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی فولاد غدیر نی ریز سال جاری باید در روز برگزاری آزمون، مدارکی را همراه داشته باشند. کارت ورود به جلسه آزمون استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز سال ۱۴۰۰ مهم ترین گزینه ای است که داوطلبان باید حتما آن را دریافت کرده و در روز آزمون همراه داشته باشند.

 

کارت ورود به جلسه آزمون استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز 1400 مانند سال های گذشته چند روز قبل از برگزاری این آزمون و در تاریخ مقرر منتشر می شود. طبق اطلاعیه منتشر شده، کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت فولاد غدیر نی ریز ۱۴۰۰ از تاریخ 27 بهمن ماه سال جاری منتشر خواهد شد.

 

 

کارت ورود به جلسه آزمون استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز ۱۴۰۰ از تاریخ 27 بهمن ماه منتشر خواهد شد.

 

آزمون استخدامی بخش خصوصی هر ساله به منظور جذب و استخدام نیروهای مورد نیاز شرکت ها و سازمان های خصوصی برگزار می شود. داوطلبان می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی مطلع شوند.

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

 

زمان برگزاری آزمون استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز ۱۴۰۰

داوطلبانی که یکی از رشته های شغلی این آزمون را انتخاب کرده و در مهلت مقرر موفق به ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت فولاد غدیر نی ریز 1400 شده اند، می بایست موادر امتحانی اعلام شده رشته انتخابی را بررسی کرده و با تهیه منابع آزمون استخدامی این شرکت خود را برای شرکت در این آزمون و کسب حدنصاب لازم آماده کنند.

 

معمولا همزمان با آغاز ثبت نام این آزمون جزئیات زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت فولاد غدیر نی ریز هم از سوی مجری این آزمون اعلام می شود. طبق اطلاعیه منتشر شده آزمون استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز ۱۴۰۰ در تاریخ 4، 5 و 6 اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

 

آزمون استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز ۱۴۰۰ در تاریخ 4 تا 6 اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

داوطلبان می توانند علاوه بر این آزمون در آزمون استخدامی سایر ارگان ها مانند شرکت ایران ترانسفو نیز نام نویسی کنند. متقاضیان می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی شرکت ایران ترانسفو در سال جاری مطلع شوند.

در ادامه بخوانید: استخدام شرکت ایران ترانسفو

 

اگر پس از مطالعه مقاله آزمون استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز 1400 سوالی در خصوص زمان، نحوه و شرایط ثبت نام آزمون استخدامی شرکت فولاد غدیر نی ریز سال جاری دارید، می توانید از طریق برقراری تماس تلفنی با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان دریافت کنید.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز به چه صورتی انجام می شود؟

✔️ استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز بصورت اینترنتی انجام می شود که مراحل آن در این مقاله نیز ارائه شده است.



 

2- ✔️ برای ثبت نام استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز چه شرایطی لازم است؟

✔️ داوطلبان برای ثبت نام استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز باید شرط سنی، معدل، مدرک تحصیلی و .... ذکر شده در این مقاله را نیز داشته باشند.



 

3- ✔️ استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز چه زمانی آغاز می شود؟

✔️ استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز هر ساله در بازه های زمانی مختلفی انجام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق ثبت نام آزمون سال جاری در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.

منبع : استخدام شرکت فولاد غدیر نی ریز

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/GLE3
نظرتان را بنویسید