فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین

فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

دانشگاه امام حسین هر ساله مجزا از فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم، با انتشار اطلاعیه ای برای جذب پژوهشگران و هیات علمی مورد نیاز خود اقدام می کند. ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین ۱۴۰۰ آغاز شده و تا تاریخ 22 دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

 

دانشگاه امام حسین که جزو دانشگاه های تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده وابسته به سپاه پاسداران فعالیت می کند. با توجه به شرایط ویژه حاکم در این دانشگاه جذب دانشجو و اعضای هیات علمی این دانشگاه شرایط خاص خود را دارد، لذا فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین 1400 جداگانه از فراخوان سراسری جذب هیات علمی وزارت علوم برگزار می شود.

داوطلبانی که شرایط عمومی و اختصاصی لازم برای ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین ۱۴۰۰ را دارند می توانند با بررسی رشته های تحصیلی مورد پذیرش، در صورت داشتن مدرک رشته های سال جاری در مهلت مقرر برای تکمیل فرآیند ثبت نام خود در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین 1400 اقدام کنند.

 

 

ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین ۱۴۰۰ آغاز شده و تا تاریخ 15 دی ماه سال جاری ادامه دارد. طبق اطلاعیه منتشر شده مهلت ثبت نام این فراخوان تا 22 دی تمدید شده است.

 

لینک ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین ۱۴۰۰

 

لذا به منظور تسهیل فرآیند ثبت نام داوطلبان در فراخوان سال جاری و اطلاع رسانی هر چه دقیق تر در خصوص پذیرش سال 1400، در ادامه این مقاله زمان، نحوه، شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی و پژوهشگران دانشگاه امام حسین سال ۱۴۰۰ را به همراه رشته های مورد پذیرش ارائه داده ایم. با ما همراه باشید! 

 

زمان ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین ۱۴۰۰

همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است، ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین 1400 بصورت جداگانه از فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم انجام می شود و لذا مجری ثبت نام و گزینش متقاضیان فراخوان سال جاری، مرکز جذب دانشگاه امام حسین می باشد.

 

هر ساله پس از اعلام نیاز دانشکده و پژوهشکده های تحت نظارت این دانشگاه مبنی بر جذب هیات علمی و با توجه به زمان تصمیم گیری مسئولین، ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین در محدوده های زمانی مختلفی برگزار می شود.

 

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی روابط عمومی مرکز جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین در خصوص فراخوان جذب هیات علمی ۱۴۰۰ داوطلبان متقاضی می توانند از تاریخ 7 الی 15 دی ماه برای ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین 1400 اقدام کنند. طبق اطلاعیه منتشر شده مهلت ثبت نام این فراخوان تا 22 دی تمدید شده است.

 

 

ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین ۱۴۰۰ آغاز شده و تا 22 دی ماه ادامه دارد

 

در صورت تمدید شدن مهلت تعیین شده ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین 1400 علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: چگونه استاد دانشگاه شویم

 

 

نحوه ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین ۱۴۰۰

همانطور که زمان ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم با زمان فراخوان دانشگاه امام حسین متفاوت بوده، نحوه ثبت نام این دو فراخوان نیز با یکدیگر متفاوت است. علاقه مندان به ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین 1400 باید در مهلت مقرر به سایت دانشگاه امام حسین مراجعه کنند.

 

این دسته از داوطلبان موظف هستند پس از مراجعه به سایت دانشگاه امام حسین به نشانی ihu.ac.ir مراجعه کرده و با انتخاب گزینه " فراخوان جذب هدفمند هیئت علمی و پژوهشگر سال 1400 " وارد سامانه ثبت نام جذب سال جاری این دانشگاه شوند.

 

مراحل ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین ۱۴۰۰

 

مراجعه به سایت دانشگاه امام حسین به نشانی ihu.ac.ir

انتخاب گزینه " فراخوان جذب هدفمند هیئت علمی و پژوهشگر سال 1400 "

مطالعه شرایط ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین ۱۴۰۰

بررسی رشته های مورد پذیرش فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین ۱۴۰۰

انتخاب " لینک ثبت نام در فراخوان جذب اعضای هیئت علمی و پژوهشگران دانشگاه "

تکمیل فرم ثبت نام فراخوان سال جاری

ارسال رزومه داوطلب و تایید نهایی

 

راهنمای تصویری ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین ۱۴۰۰

 

مراجعه به سایت دانشگاه امام حسین به نشانی ihu.ac.ir و انتخاب گزینه " فراخوان جذب هدفمند هیئت علمی و پژوهشگر سال 1400 "

 

فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین

 

انتخاب " لینک ثبت نام در فراخوان جذب اعضای هیئت علمی و پژوهشگران دانشگاه "

 

فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین 1400

 

تکمیل فرم ثبت نام فراخوان سال جاری، ارسال رزومه داوطلب و تایید نهایی

 

ثبت نام هیات علمی دانشگاه امام حسین

 

لینک ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین ۱۴۰۰

 

فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نیز هر ساله بصورت مجزا منتشر می شود که علاقه مندان می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد سال 1400 مطلع شوند.

حتما بخوانید: فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

شرایط ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین ۱۴۰۰

داوطلبان متقاضی ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین 1400 باید به این موضوع دقت داشته باشند که برای ثبت نام این فراخوان بیشتر از شرایط هیات علمی شدن باید شرایط استخدام شدن در سپاه پاسداران را داشته باشند تا در این دوره ثبت نام کنند.

 

داوطلبان واجد شرایطی که در این فراخوان ثبت نام کنند در صورت احراز شرایط تعیین شده و تایید اولیه رزومه از طریق تماس تلفنی برای شرکت در سایر مراحل اعم از مصاحبه دعوت به عمل می آید. در ادامه شرایط ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین ۱۴۰۰ را ارائه داده ایم.

 

- داشتن سوابق همکاری موثر در بسیج

- داشتن شرایط استخدام سپاه پاسداران

- پذیرش در مراحل مصاحبه و گزینش

- دریافت کد استخدامی و گذراندن دوره عمومی استخدام سپاه

- گذراندن دوره پژوهشگری حداقل به مدت 2 سال برای دستیابی به کرسی هیات علمی

- داشتن مدرک دکتری یا دانشجوی سال آخر دکتری

 

همچنین داوطلبان متقاضی ثبت نام جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین سال جاری باید پس از ثبت نام نخست دانشکده های متقاضی و رشته های مورد پذیرش هر یک را بررسی کنند و در صورت داشتن مدرک مرتبط برای ثبت نام اقدام کنند. در ادامه لیست رشته های مورد نیاز فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین ۱۴۰۰ را ارائه داده ایم.

 

دانشکده متقاضیرشته های مورد پذیرش
دانشکده و پژوهشکده فنی و مهندسیمهندسی مکانیک، مهندسی هوافضا، مهندسی صنایع، مهندسی شیمی، مهندسی مواد، مهندسی نانوفناوری و سایر رشته های مرتبط
دانشکده و پژوهشکده برق و الکترونیکمهندسی برق و الکترونیک و سایر رشته های مرتبط
دانشکده و پژوهشکده کامپیوتر و ارتباطاتمهندسی کامپیوتر، علوم و مهندسی اطلاعات، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی برق (گرایش مخابرات سیستم و میدان) و سایر رشته های مرتبط
دانشکده و پژوهشکده مهندسی و پدافند غیرعاملمهندسی معدن، مهندسی عمران، شهرسازی، مهندسی ایمنی، آکوستیک، ژئوفیزیک، مکانیک، محیط زیست، مهندسی انرژی
دانشکده و پژوهشکده علوم پایهرفیزیک، شیمی، ریاضی، زیست شناسی و سایر رشته های مرتبط
دانشکده و پژوهشکده علوم اجتماعی و فرهنگیعلوم سیاسی، ارتباطات، مدیریت رسانه، جامعه شناسی، حقوق، تاریخ، مدیریت آموزشی، مهندسی فرهنگی و سایر رشته های مرتبط
دانشکده و پژوهشکده مدیریت و اقتصادکلیه رشته های مدیریت، اقتصاد، حسابداری، آینده پژوهی و سایر رشته های مرتبط
دانشکده و پژوهشکده مطالعات بین المللروابط بین الملل، مطالعات جهان، مطالعات منطقه ای، علوم سیاسی، مدیریت دولتی، علم ااطلاعات و دانش شناسی، علوم ارتباطات
دانشکده و پژوهشکده پیامبر اعظم(ص)علوم سیاسی، مطالعات منطقه ای، سنجش از راه دور GIS ، ادبیات عربی، ادبیات انگلیسی و سایر رشته های مرتبط
پژوهشکده دانش و هوش شناختیمدیریت فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر، علوم شناختی، مهندسی سیستها و سایر رشته های مرتبط
مرکز مستقل علم و فناوری آینده پژوهیآینده پژوهی و سایر رشته های مرتبط
مرکز مستقل علم و فناوری اسلامیمعارف اسلامی، فقه و حقوق و سایر رشته های مرتبط

 

علاقه مندان به شغل مدرسی می توانند علاوه بر فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین 1400 در جذب مدرسان دانشگاه علمی کاربردی نیز ثبت نام کنند. داوطلبان می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات ثبت نام فراخوان مدرسی دانشگاه علمی کاربردی آگاه شوند.

در ادامه بخوانید: فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین سال 1400 سوالی در خصوص زمان و نحوه ثبت نام فرخوان این دوره دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان دریافت کنید.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین چه زمانی آغاز می شود؟

✔️ زمان ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین هر ساله ممکن است متفاوت باشد که به محض مشخص شدن زمان ثبت نام فراخوان سال جاری در این مقاله نیز اطلاع رسانی خواهد شد.



 

2- ✔️ برای ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین چه شرایطی لازم است؟

✔️ داوطلبان برای ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین باید در کنار داشتن شرایط لازم برای استخدام برخی شرایط دیگر از جمله مدرک تحصیلی مرتبط، داشتن سوابق همکاری با بسیج و ... را داشته باشند.



 

3- ✔️ ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین از چه طریقی انجام می شود؟

✔️ ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین بصورت اینترنتی انجام می شود که مراحل دقیق آن در این مقاله ارائه شده است.

منبع : فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه امام حسین

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/DGA5
نظرتان را بنویسید