قانون جذب چیست

قانون جذب چیست
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
jan2022

قانون جذب یک قانون طبیعی برای رسیدن به خواسته ها و آرزوهاست. اگر قانون جذب را بدانید و از آن استفاده کنید، می توانید به هر آرزو و هدفی که دارید برسید.

طبق قانون جذب هر چیزی که وارد زندگی شما می شود تصادفی نبوده و خودتان آن را دعوت کرده ایدد.

قبل از اینکه بتوانید از قانون جذب برای رسیدن به تمام اهداف و آرزوهای خود استفاده کنید، باید بدانید قانون جذب چیست و چگونه عمل می کند.

قانون جذب مانند قانون جاذبه یک قانون ثابت در جهان هستی است.

در این مقاله شما را با قانون جذب آشنا می کنیم و به شما آموزش می دهیم که چگونه با استفاده از این قانون به تمام خواسته ها و خواسته های خود برسید.

قانون جذب چیست؟

همانطور که گفتیم قانون جذب یک قانون ثابت در جهان است که همیشه و در همه جا در حال عمل کردن است.

قانون جذب ساده است: “ما هر چه فکر کنید، خوب یا بد، می گیریم.” طبق این تعریف از قانون جذب، وقتی به چیزی فکر می کنید جذب آن می شوید و این خیلی خوب است.

زندگی انسان از دو چیز تشکیل شده است. چیزهای منفی و چیزهای مثبت. و طبق این تعریف از قانون جذب، اینکه شما به هر چیزی که فکر می کنید جذب می شوید، اگر به چیزهای منفی فکر کنید، چیزهای منفی را در زندگی خود جذب می کنید و اگر به چیزهای مثبت و خوب زندگی خود توجه کنید، وارد آن شوید زندگی خود را خواهد کرد.

زندگی انسان از دو بخش منفی و مثبت تشکیل شده است. بخش مثبت مانند ثروت، احساس خوب، روابط عالی و … و بخش منفی مانند غم، کم کاری، شکست عشقی و…

اگر قسمت های منفی زندگی شما بیشتر از جنبه های مثبت است، کار مشکل دارد و شما آن را می دانید.

شاید فکر کنید قانون جذب قانون بسیار عجیبی است اما اصلا اینطور نیست و اگر به گذشته خود نگاه کنید می بینید که از این قانون در زندگی خود استفاده کرده اید.

آیا دقت کرده اید که یک روز، زمانی که روحیه شما بد است، چیزهای منفی زیادی را در همان روز جذب می کنید، یا اینکه یک روز خوشحال هستید و احساس بسیار خوبی دارید، چیزهایی را جذب می کنید که شما را شادتر می کند و احساس بهتری دارید. ? اتفاق می افتد.

پس اگر دقت کنید می بینید که قانون جذب همیشه در زندگی شما کار می کند و برای اینکه بتوانید از این قانون قدرتمند استفاده کنید و کنترل زندگی خود را به دست بگیرید باید بدانید قانون جذب چیست و چگونه می توانید از آن استفاده کنید. قانون کنترل زندگی را بدست بگیرید.

اگه نمیدونید قانون جذب چیه باید بگم که از قانون جذب استفاده میکنید دوستان باور کنید یا نه! چه دوست داشته باشی چه نه! یا دوستش داری یا نه!» قانون جذب همیشه در همه جا و در هر شرایطی کار می کند و کار می کند.

بسیاری از مردم قانون جذب را یک فانتزی می دانند و معتقدند که وجود ندارد. اما این قانون برای همه کار می کند و کم و زیاد نمی داند.

اگر اصول استفاده از قانون جذب را یاد بگیرید، می توانید زندگی خود را آنطور که می خواهید بسازید، می توانید خالق زندگی خود باشید و به هر هدف و آرزویی که دارید برسید.

اکثر افرادی که زندگی شگفت انگیزی دارند دقیقاً نمی دانند برای رسیدن به آن چه کرده اند.

اما ساختن یک زندگی رویایی بدون انجام کاری غیرممکن است. این افراد ناخودآگاه بدون اینکه بدانند از قانون جذب استفاده کرده اند و زندگی خود را آنگونه که می خواهند ساخته اند.

هرکسی که زندگی فوق العاده ای دارد با استفاده از قانون جذب به این زندگی دست یافته است. همه افراد موفق و ثروتمند دنیا با استفاده از این قانون توانسته اند به این ثروت بزرگ دست یابند و اگر توانسته اند از این قانون استفاده کنند مطمئن باشید که با استفاده از قانون جذب می توانید رویای خود را محقق کنید. این قانون برای همه یکسان است.

نیروهای بزرگ طبیعت مانند نیروی گرانش و نیروی مغناطیس و جاذبه به هیچ وجه با چشم و حواس قابل رویت نیستند و این دقیقاً در قانون گرانش صدق می کند.

قانون جذب به هیچ وجه قابل مشاهده نیست، اما در واقع بسیار قدرتمندتر از سایر نیروهای طبیعت است. بنابراین می دانید که قانون جذب وجود دارد.

در واقع، قانون جذب پس از انتشار راز توسط راندا برن در اواخر سال 2006 تصویب شد.

کتاب راز یکی از کتاب های پرفروش در زمینه قانون جذب است که بسیاری از مطالب آن به دلیل محبوب نبودن در بین مردم حذف شده است. اصولاً قسمت هایی از کتاب راز حذف شده تا در بین مردم پخش نشود.

قانون جذب چیست و چطور کار میکند؟

قانون جذب چیست؟

برای استفاده از قانون جذب باید اصول کار با قانون جذب را بدانید تا بتوانید از این قانون استفاده کنید، به جرات می توانم بگویم قوی ترین و قوی ترین قانون برای رسیدن به تمام خواسته ها قانون جذب است.

قانون جذب مجموعه ای از رویکردهاست که به انسان اجازه می دهد با استفاده از نیروی ذهن و افکار خود به تمام خواسته های خود دست یابد.

البته این را هم بگویم که قانون جذب یک قانون ثانویه است و قانون اساسی قانون ارتعاش است. برای اینکه به طور کامل عملکرد قانون جذب را به شما بگویم، ابتدا باید قانون ارتعاش را به شما آموزش دهم.

قانون ارتعاش می گوید: “هر فکری که به ذهن شما خطور می کند مجموعه ای از ارتعاشات و انرژی ها دارد و آن ارتعاشات و انرژی ها خواسته ها و عدم تمایل شما به ورود به زندگی شما را هدایت می کند.” وقتی به چیزی فکر می کنید، ارتعاشات آن را به آن می فرستید و تمام آن ارتعاشاتی که می فرستید توسط قانون جذب سازماندهی می شوند.

برای اینکه بتوانید با استفاده از قانون جذب به تمام اهداف و آرزوهای خود برسید، باید ارتعاش خروجی ذهن خود را کنترل کنید. برای کنترل ارتعاش خروجی ذهن، باید افکار خود را کاملاً کنترل و کنترل کنید.

افکار انسان به دو دسته تقسیم می شوند: افکار منفی و افکار مثبت. افکار منفی افکاری هستند که چیزهای ناخواسته را وارد زندگی شما می کنند.

وقتی به چیزهای منفی فکر می کنید جذب آنها می شوید، مثلاً اگر شرایط مالی خوبی ندارید و فکر می کنید پول ندارید، شغل و بیکاری ندارید و جذب پول و بیکاری می شوید.

اگر رابطه خوبی نداشته باشید و به رابطه خود توجه کنید، یک رابطه نامناسب و شکسته را جذب می کنید.

افکار مثبت افکاری هستند که شما را به خواسته و رسیدن به خواسته هایتان وادار می کنند. وقتی به چیزهای مثبت زندگی تان نگاه می کنید، ارتعاش مثبتی به کائنات می فرستید و چیزهای مثبت بیشتری وارد زندگی شما می شود.

به عنوان مثال اگر به پول و ثروت توجه می کنید و حس تان خوب باشد در حال جذب پول و ثروت بیشتری هستید.

اگر رابطه عاشقانه دیگران را می بینید و تحسین می کنید در حال جذب یک رابطه ایده‌آل و عالی هستید.

شما هر لحظه دارید به چیزهای منفی و یا مثبت فکر می کنید. و همین چیزهای منفی و مثبت را در زندگی تان جذب خواهید کرد. وقتی به چیز مثبتی فکر می کنید اتفاقات و شرایط مثبت بیشتری وارد زندگیتان میشود.

و وقتی به چیزهای منفی فکر می کنید، اتفاقات منفی، موقعیت های منفی و افراد منفی را جذب می کنید. شما هرگز بدون مقدمه وقایع را وارد زندگی خود نخواهید کرد. در زندگی آنچه را که می دهید جذب و دریافت می کنید.

شما زندگی خود را بر اساس افکار و احساسات خود می سازید. به همه چیز فکر کنید و احساس کنید که آن را می بلعید و در زندگی خود تجربه خواهید کرد.

اگر فکر می کنید و احساس می کنید: “امروز روز بسیار سختی است”، همه شرایط، مردم و تمام واقعیت روز شما سخت می شود.

اگر فکر می کنید و احساس می کنید که “زندگی امروز برای من خوب و خوشایند است”، قانون جذب شرایط، واقعیت و افرادی را در زندگی شما جذب می کند که واقعیت زندگی شما را لذت بخش می کند.

برای اینکه ببینید آیا از قانون جذب استفاده می کنید، خواسته های خود را جذب می کنید یا باید به احساسات خود توجه کنید.

منبع: قانون جذب

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xZKn
نظرتان را بنویسید