اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1401

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1401
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبانی که در آزمون تیزهوشان 1401 - 1402 در پایه های تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم شرکت نموده اند می توانند در تاریخ اعلام شده به سامانه های آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به آدرس hoosh.medu.ir و آزمون نهم به دهم به نشانی azmoon.medu.ir مراجعه کرده و نتیجه خود را دریافت نمایند.

 

نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ پایه های تحصیلی هفتم و دهم متوسطه در تاریخی معین توسط سازمان سمپاد اعلام خواهد شد. دانش آموزان در تاریخ مقرر شده با مراجعه به سامانه ثبت نامی azmoon.medu.ir با توجه به پایه تحصیلی خود می توانند نتایج را مشاهده کرده و در صورت عدم قبولی کارنامه خود را دریافت نمایند.

در بعضی مواقع دانش آموزان و والدین آن ها در جمع آوری نکاتی که به نحوه مشاهده نتایج آزمون ورودی تیزهوشان 1401 - 1402 مربوط است، بی دقتی کرده و همین باعث می شود که نتوانند سریع تر به نتایج آزمون ورودی خود دست پیدا کنند.

برای مشاهده نتایخ خود آگاهی از نکات مهم ورود به سایت و نحوه دریافت نتایج بسیار حائز اهمیت است که در این مقاله سعی داریم نحوه دریافت اعلام نتایج به صورت اینترنتی از این سایت ها را برای داوطلبان ششم به هفتم و نهم به دهم به طور کامل و تصویری توضیح دهیم تا از این نظر مشکلی برای دریافت نتیجه خود نداشته باشند.

 

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان هفتم و دهم 1401 - 1402 هر ساله به صورت اینترنتی و از طریق سامانه های azmoon.medu.ir برای داوطلبان پایه دهم و hoosh.medu.ir برای دانش آموزان پایه هفتم منتشر می گردد همواره زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان توسط سازمان ملی استعداد های درخشان ( سمپاد ) مشخص می گردد که این زمان انتشار نتایج برای آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ هنوز اعلام نشده است.

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان هنوز اعلام نشده و به محض انتشار در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد.

 

لازم به ذکر است که همزمان با اعلام نتایج آزمون، نشانی دقیق دبیرستان های استعداد های درخشان جهت ثبت نام پذیرفته شدگان اطلاع رسانی خواهد شد. عدم مراجعه به موقع جهت ثبت نام  به دبیرستان های محل قبولی خود تا زمان بازگشایی مدارس، به منزله اعلام انصراف قطعی بوده و ثبت نام بعد از آن امکان پذیر نخواهد بود.

 

برای اطلاع از جزئیات و اخبار دقیق از زمان بندی اعلام نتایج آزون های تیزهوشان 1401 - 1402 می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان

 

 

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​

دانش آموزان پایه ششمی که در آزمون ششم به هفتم مدارس سمپاد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ شرکت نموده اند برای مشاهده نتایج خود می توانند به سامانه  hoosh.medu.ir مراجعه نمایند که در این بخش نحوه ورود به این سامانه به صورت راهنمای تصویری برای داوطلبان شرح داده شده است.

 

راهنمای تصویری مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402

 

در ابتدا و پس از وارد کردن آدرس اینترنتی سامانه به نشانی hoosh.medu.ir در قسمت آدرس مرورگر وارد سامانه شده و در صفحه ابتدایی کد ملی دانش آموز و رمز عبور همگام را مانند تصویر زیر وارد نمایند.

 

نتایج ازمون تیزهوشان

 

در مرحله بعدی باید نقش خود و عنوان سازمان را مانند تصویر زیر انتخاب کنند :

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

در این قسمت اطلاعات هویتی دانش آموز به همراه لینک دانلود دریافت کارنامه مشخص شده است :

 

نتایج ازمون تیزهوشان

 

در صورتی که در رابطه با نحوه دریافت نتایج آزمون ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ و یا نحوه دریافت آن و سایر موارد مربوط به آن پرسشی دارید می توانید با مطالعه مقاله زیر اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورید.

 

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

 

 

 

 

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​

داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402​ که در جلسه آزمون ورودی این مدارس شرکت نموده اند می توانند در زمان تعیین شده که در آینده اعلام خواهد شد، به سایت ثبت نام تیزهوشان یا azmoon.medu.ir مراجعه کرده و نتایج منتشر شده را دریافت نمایند.

 

برای راهنمایی بیشتر در این قسمت راهنمای تصویری تمام مراحل مربوط به آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ برای دانش آموزان و والدین آن ها ارائه شده است.

 

راهنمای تصویری مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402

 

جهت مشاهده نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ ابتدا آدرس اینترنتی سامانه تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir در قسمت آدرس مرورگر خود وارد کرده و پس از ورود به این سامانه، در صفحه باز شده کد ملی دانش آموز و رمز عبور همگام را وارد نمایید :

 

 اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 1401 - 1402

 

در این قسمت باید نقش و نام سازمان خود را مشخص نمایید :

 

نتایج تیزهوشان

 

در این قسمت اطلاعات هویتی دانش آموز به همراه وضعیت پذیرش در آزمون مشخص شده است. همان طور که در تصویر زیر نشان داده شده، می توانید در زیر ستون "وضعیت قبولی" مشاهده نمایید که نام فرزندتان در اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان قرار گرفته یا خیر. همچنین در زیر ستون "محل پذیرش " نشانی مدارس تیزهوشان پذیرفته شده ذکر شده است.

 

در صورت پذیرفته شدن تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد :

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

در صورت پذیرفته نشدن تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد :

 

نتایج تیزهوشان

 

دانش آموزانی که در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم 1401 - 1402 در الویت های خود مدارس تیزهوشان را انتخاب نکرده اند با تصویر زیر مواجه می شوند :

 

 اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 1401 - 1402

 

داوطلبان شرکت کننده در آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ جهت دریافت اطلاعات کافی درباره نحوه اعتراض به نتایج این آزمون می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند.

 

بیشتر بخوانید: اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان

 

 

 

اگر پس از اعلام نتایج در زمینه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان 1401 - 1402​ و جزئیات ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان به سوالی برخورد کردید می توانید پرسش خود را با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا مطرح نمایید. برای این کار می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده نمایید. همچنین می توانید جهت اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه های آزمون های تیزهوشان، عضو کانال تلگرامی مدارس تیزهوشان هیوا شده و یا صفحه اینستاگرامی مدارس هیوا را دنبال نمایید.

 

در ادامه بخوانید: زمان و شرایط ثبت نام مدارس شاهد

 



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1401 - 1402 در چه تاریخی اعلام می شود؟

✔️ معمولا اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان هر ساله حدودا 4 الی 6 هفته پس از برگزاری آزمون ورودی صورت می گیرد که به محض اعلام تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.



 

2- ✔️ ثبت نام مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ پس از قبولی دانش آموز در آزمون ورودی به چه صورت می باشد؟

✔️ داوطلبان پس از قبولی در آزمون تیزهوشان جهت ثبت نام در این مدارس باید با مدارک لازم به صورت حضوری به مدرسه تیزهوشان پذیرفته شده مراجعه نمایند که در این مقاله به آن اشاره شده است.



 

3- ✔️ نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در چه سایتی قابل مشاهده است؟

✔️ نتایج آزمون مدارس تیزهوشان هر ساله در سایت مرکز ملی استعداد های درخشان اعلام می شود که در این مقاله به آدرس آن اشاره شده است.

منبع : اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1401

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vVlm
نظرتان را بنویسید