اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ از طریق سامانه اعلام نتیجه این آزمون در آدرس hoosh.medu.ir انجام می پذیرد. برای وارد شدن به سایت اعلام نتایج باید داوطلبان رمز عبور همگام خود را از مدرسه محل تحصیل خود دریافت نمایند و سپس وارد پورتال دانش آموزی خود شوند.

 

داوطلبانی که در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402 شرکت کرده اند پس از آزمون بی صبرانه منتظر اعلام نتایج آزمون ورودی هستند. پس از اعلام نتایج این دانش آموزان بعد از مشاهده نتیجه خود اقدام به ثبت نام درمدارس تیزهوشان در صورت قبولی و یا ثبت نام در مدارس دیگر در صورت رد قبولی خود می کنند.

در صورتی که دانش آموزانی نسبت به نتیجه دریافت خود معترض باشند می توانند در مهلت اعلام شده پس از اعلام نتایج برای ثبت اعتراض خود در سامانه اقدام کرده و منتظر پاسخ نهایی و نتیجه اعتراض خود بمانند. در این مقاله قصد داریم راهنمای تصویری دریافت نتایج آزمون ورودی تیزهوشان را برای داوطلبان ششم به هفتم این مدارس، به طور کامل توضیح دهیم.

 

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402

داوطلبان شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402، باید در زمان مقرر به سامانه ثبت نام آزمون مدارس استعداد های درخشان به نشانی hoosh.medu.ir مراجعه کرده و نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1401 - 1402 را مشاهده نمایند. لازم به ذکر است که هنوز خبری مبنی بر زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان امسال منتشر نشده اما پیش بینی می کنیم مانند سال قبل، نتایج در مرداد ماه منتشر شوند.

 

 

 نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402 هنوز منتشر نشده و در صورت انتشار در همین مقاله اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

 

برای اطلاع دقیق از جزئیات نتایج آزمون های تیزهوشان و کسب اخبار و اطلاعات مربوط به آن می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون نهم به دهم تیزهوشان

 

 

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402

با توجه به اهمیت بالای موضوع اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان و همچنین راهنمایی دانش آموزان شرکت کننده در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402​ برای مشاهده نتایج آزمون در این بخش تمامی مراحل نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ را به صورت ساده و خلاصه عنوان کرده ایم :

 

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

 

مراجعه به سایت hoosh.medu.ir همچنین از سایت azmoon.medu.ir هم امکان مشاهده نتایج وجود دارد.

 

وارد کردن کد ملی و رمز عبور همگام

 

ورود به پورتال دانش آموزی خود

 

مشاهده اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم

 

برای کسب اطلاعات درباره چگونگی اعتراض به نتیجه خود در آزمون مدارس تیزهوشان و نحوه ارسال اعتراض می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان

 

 

 

 

راهنمای تصویری مشاهده نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402

برای راهنمایی بهتر متقاضیان جهت مشاهده نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در این بخش به شرح و بررسی راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402 پرداخته ایم:

 

راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

ابتدا باید به سایت اعلام نتایج hoosh.medu.ir مراجعه کنید و سپس همانطور که در تصویر نشان داده شده، کد ملی و رمز عبور همگام خود را وارد کنید تا به پورتال دانش آموزی خود دسترسی یابید.

 

نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

 

در این قسمت نقش و نام سازمان را مشخص کنید.

 

راهنمای تصویری مشاهده نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402

 

در مرحله بعد اطلاعات هویتی دانش آموز به همراه لینک " دریافت کارنامه " قابل مشاهده است.

 

 اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

دانش آموزانی که قصد دریافت اطلاعات و جزئیات مربوط به قبولی در تیزهوشان و یا کارنامه این آزمون را دارند می توانند به مقاله ارائه شده در این بخش مراجعه نمایند.

 

در ادامه بخوانید: کارنامه تیزهوشان ششم به هفتم

 

 

 

برای اطلاع به موقع از زمان اعلام نتایج می توانید عضو کانال تلگرام تیزهوشان و یا صفحه اینستاگرام تیزهوشان هیوا را دنبال نمایید . همچنین برای پاسخ به سوالات خود پیرامون نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402 با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید.

 

 



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ برای مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402 باید به چه سایتی مراجعه نماییم؟

✔️ برای مشاهده نتیجه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم باید به سایت مرکز ملی استعداد های درخشان مراجعه نمایید که در این مقاله به آدرس این سامانه اشاره شده است.



 

2- ✔️ برای مشاهده نتایج آزمون مدارس تیزهوشان پایه هفتم 1401 - 1402 به چه اطلاعاتی نیاز است؟

✔️ برای مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، داوطلبان باید پس از ورود به سامانه برای دسترسی به پرتال دانش آموزی کد ملی و رمز عبور همگام را وارد نمایند که در این مقاله راهنمای تصویری آن ارائه شده است.



 

3- ✔️ زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402 چه تاریخی است؟

✔️ هر ساله مرکز ملی استعداد های درخشان پس از برگزاری آزمون تیزهوشان در یک بازه زمانی مشخص اقدام به اعلام نتایج این آزمون در سایت رسمی خود می نماید که در این مقاله به شرح نحوه مشاهده نتایج پرداخته شده است.

منبع : اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/BVO2
نظرتان را بنویسید