صرافی کوکوین Kucoin.com

صرافی کوکوین Kucoin.com
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw

صرافی کوکوین Kucoin.com، یک صرافی متمرکز ارز دیجیتال خارجی است که از لحاظ حجم معاملات، رتبه 10 را در بین صرافی های مطرح جهانی، به خود اختصاص داده است. سایت این صرافی، که در سال 2017 راه اندازی شده است، از امنیت سایبری بالایی برخوردار بوده و از امکانات این صرافی، می توان پشتیبانی از تعداد بالایی کوین دیجیتالی و ارز های فیات پشتیبانی می کند.
 

 

 

یکی از 10 صرافی مطرح در دنیای ارز های دیجیتال، صرافی کوکوین Kucoin.com است که بیش از 8 میلیون کاربر فعال، از سراسر جهان دارد و خدمات خوبی را در زمینه رمز ارز ها ارائه می دهد. بعد از اینکه صرافی بزرگ بایننس، احراز هویت را برای ادامه فعالیت تمامی کاربران خود، الزامی اعلام کرد، عملا فعالیت ایرانیان، در این صرافی، با یک مانع بزرگ مواجه شد.
 

بسیاری از ایرانیانی که سابقا در بایننس فعال بودند، صرافی Kucoin.com، را به عنوان جایگزینی برای بایننس انتخاب کردند. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که هنوز با این صرافی آشنا نیستید، اصلا نگران نباشید. در این مقاله، قصد داریم صرافی کوکوین را به طور کامل به شما معرفی کنیم. 

به همین دلیل، در ادامه، به معرفی صرافی کوکوین Kucoin.com پرداخته؛ سپس، راهنمای ورود به سایت صرافی Kucoin.com و همچنین، امکانات صرافی بزرگ کوکوین را توضیح خواهیم داد.

 

برای ورود به سایت صرافی کوکوین کلیک کنید .

 

ورود به سایت Kucoin.com

 

 

کاربران برای ورود به صرافی کوکوین باید به سایت Kucoin.com مراجعه کنند.



 

معرفی صرافی کوکوین Kucoin.com

صرافی کوکوین Kucoin.com، یکی از صرافی های ارز دیجیتال متمرکز است که در سال 2017، راه اندازی شده است و طبق داده های منتشر شده توسط سایت CoinMarketCap، بالغ بر 503 رمز ارز قابل معامله، در پلتفرم معاملاتی خود، دارد و از طیف گسترده ای از ارز های فیات، مانند EUR، NZD، CZK، HUF، CAD و بسیاری دیگر، از طریق OTC، Simplex و Banxa پشتیبانی می کند.

این صرافی، در حال حاضر، در بیش از 207 کشور جهان، بیش از 8 میلیون کاربر دارد و جزو 10 صرافی برتر جهانی از لحاظ حجم معاملات، می باشد. ارز دیجیتال اختصاصی این صرافی، KCS یا KuCoin Shares است که در حال حاضر، نام خود را به توکن کوکوین، تغییر داده است. صرافی کوکوین، خدمات متنوعی را در حیطه معاملات اسپات، فیوچرز، مارجین، ربات های معاملاتی، وام دهی، pool-X و سایر روش ها، به کاربران خود، ارائه می دهد.

از جمله مزایای صرافی کوکوین Kucoin.com، می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

هزینه های معاملاتی کم

نقدینگی بالا

تنوع گسترده ای از ارز های دیجیتال

انواع ربات های معاملاتی

خدمات پشتیبانی 24 ساعته، در 7 روز هفته

داشتن حساب های دمو برای افراد مبتدی

امنیت سایبری بالا

 

بدیهی است، هر سیستمی، تنها نکات مثبت نداشته و معایبی هم دارد که باید به آن ها نیز آگاه بود. از جمله معایب صرافی کوکوین Kucoin.com، می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

محدودیت در روش های پرداخت؛ در حال حاضر، صرافی کوکوین، فقط از کارت های اعتباری و گوگل پِی، پشتیبانی می کند.

منابع آموزشی محدود، برای کاربران پلتفرم

این صرافی، در بسیاری از کشور های دنیا پشتیبانی نمی شود، از جمله ایالات متحده، تایلند، چین، سیشل، سوریه و غیره.

 

با این وجود، همانطظور که ملاحظه می نمایید، کفه مزایای صرافی کوکوین، از معایب آن، سنگین تر بوده و یکی از گزینه های مطلوب برای فعالیت در بازار ارز های دیجیتال، به حساب می آید. جالب است بدانید، خود صرافی Kucoin.com ادعا می کند، پیشرفته ترین سطح امنیت را در میان صرافی های ارز دیجیتال جهان دارد و این مسئله را نقطه قوت مهمی برای خود، به حساب می آورد.

 

حتما بخوانید: لیست صرافی های آنلاین ارز دیجیتال

 

راهنمای ورود به سایت صرافی کوکوین Kucoin.com

برای فعالیت در سایت صرافی کوکوین، ابتدا می بایست در آن، ثبت نام کنید. پس از ورود به سایت Kucoin.com، می توانید به راحتی، مراحل ثبت نام را طی کنید که در ادامه، نحوه ورود به سایت این صرافی، به همراه راهنمای تصویری آورده شده است.

 

برای ورود به سایت Kucoin.com، ابتدا می بایست آدرس این سایت را در مرورگر های اینترنتی خود، جستجو کنید. سپس، از قسمت پایین صفحه سمت راست، بر روی گزینه sign up کلیک کنید.

 

صرافی Kucoin.com

 

نکته حائز اهمیت در اینجا، آن است که ایرانیان، حتی بدون نیاز به فیلتر شکن نیز می توانند وارد سایت صرافی کوکوین، شده، ثبت نام کنند و از خدمات آن، بهره مند شوند. خوشبختانه کشور ایران، در حال حاضر، در لیست تحریم این صرافی، قرار ندارد. اما با این وجود، بهتر است برای ورود به سایت، ثبت نام و استفاده از کلیه خدمات سایت، از vpn آی پی ثابت و یا vps استفاده کنید. زیرا، به هر حال اگر روزی، این صرافی نیز از ارائه خدمات به کاربران ایرانی سر باز زند، مشکلی برای حساب و دارایی های تحت پوشش شما پیش نخواهد آمد.

 

پس از انتخاب گزینه sign up، صفحه ای مانند تصویر زیر، برای شما باز می شود.

 

صرافی کوکوین

 

در صفحه Sign Up، افراد می توانند هم با شماره تلفن و هم ایمیل، ثبت نام خود را انجام دهند. البته، کد کشور ایران در لیست این صرافی، وجود ندارد و کاربران ایرانی باید با ایمیل، مراحل ثبت نام خود را پیش ببرند.

پس از ثبت نام در این صرافی، هر زمان که خواستید، می توانید به سایت www.Kucoin.com، مراجعه کرده، ایمیل یا شماره همراه ( همان ایمیل یا شماره همراهی که با آن ثبت نام را انجام داده اید. ) و همچنین، رمز ورود خود را وارد کرده و وارد سایت شوید و از امکانات گسترده سایت، در حیطه معامله و مبادله ارز های دیجیتال، استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید: امنیت ارز دیجیتال

 

 

 

 

 

امکانات سایت صرافی کوکوین Kucoin.com

علاوه بر مزایایی که پیش تر، در رابطه با صرافی کوکوین، نام بردیم، این صرافی، امکانات گسترده ای را در حیطه های گوناگون، در اختیار شما قرار می دهد که از آن جمله، می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

امکان کسب درآمد غیر فعال از طریق وام صرافی کوکوین

این صرافی، به شما امکان آن را می دهد تا انواع ارز دیجیتال خود را به صورت همتا به همتا با نرخ بهره، به سایرین، وام دهید و از این طریق، یک درآمد غیر فعال کسب کنید. کسی که حکم وام دهنده را در پلتفرم کوکوین دارد، می تواند مدت زمان وام دهی و نرخ بهره را انتخاب کند.

البته، قبل از اینکه برای این روش، اقدام کنید، حتما باید با جزئیات کار، ریسک ها و منافع آن، به خوبی آشنا باشید. کوکوین، امکان وام دهی خودکار را نیز، در اختیار کاربران خود قرار داده است تا سیستم، وجوه شما را به صورت خودکار، تحت شرایطی از پیش تعیین شده، به دیگران قرض دهد.

استیک کردن در صرافی کوکوین

یکی دیگر از امکانات عالی صرافی کوکوین Kucoin.com، برای کسب درآمد غیر فعال، استیک کردن ( staking ) است. کوکوین، برای این منظور، پلتفرمی جداگانه به نام Pool X را به این کار، اختصاص داده است. در بخش Pool X سایت، توضیحاتی کامل در این رابطه، به کاربر داده شده است و لیستی از ارز های دیجیتال مجاز، برای فرآیند استیک کردن نیز، در اختیار افراد قرار داده شده است. دو روش برای staking وجود دارد که شامل روش منعطف و روش ثابت است که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

استخر کوکوین

استخر کوکوین، یکی دیگر از امکانات سایت صرافی کوکوین، است که برای ماینینگ دارایی ها از طریق اثبات کار ( PoW ) کاربردی است و دارای الگوریتمی بهینه، برای اطمینان از راندمان بالای کار است. امکانات صرافی کوکوین، بسیار متنوع است و کاربران در موارد مختلفی، می توانند از این صرافی بهره بگیرند.

 

در ادامه بخوانید: کدام صرافی های ارز دیجیتال خارجی با ایران کار می کنند

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایت صرافی کوکوین Kucoin.com در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سایت صرافی کوکوین Kucoin.com پاسخ دهند.

 

 

 

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️صرافی کوکوین Kucoin.com در حال حاضر به چند کشور خدمات ارائه می کند؟

✔️صرافی کوکوین در حال حاضر به بیش از 207 کشور در سراسر جهان خدمات ارائه می کند و در رابطه با فعالیت های این صرافی در متن مقاله کامل توضیح داده شده است.

 

2- ✔️نحوه ورود به سایت صرافی کوکوین Kucoin.com به چه صورت می باشد؟

✔️برای ورود به سایت صرافی کوکوین کافی است در یکی از مرورگر های اینترنتی خود آدرس Kucoin.com را جستجو کنید که در متن مقاله مراحل ورود به این سایت آمده است.

 

3- ✔️صرافی کوکوین Kucoin.com برای کاربران چه امکاناتی را ارائه نموده است؟

✔️یکی از امکانات صرافی کوکوین استفاده از وام صرافی کوکوین است که در متن مقاله نیز دیگر امکانات این صرافی آورده شده است.

منبع : صرافی کوکوین Kucoin.com

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Mk6G
نظرتان را بنویسید