آشنایی با اسباب بازی شانسی

آشنایی با اسباب بازی شانسی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
شرکت هدهد

اسباب بازی شانسی یکی از سرگرمی های دوست داشتنی برای کودکان و نوجوانان میباشد که در جعبه های خاص به بازار عرضه میگردد؛ بعضی از این جعبه ها مدل تخم مرغی هستند، بعضی ها از اشکال هندسی الهام گرفته شده و بعضی دیگر به شکل اسباب بازی و شخصیت های کارتونی با سایز بزرگتر و توخالی میباشند.

و همچنین میتوان گفت یکی از بهترین تجارت های حال حاضر دنیا خرید و فروش اسباب بازی شانسی میباشد که شما میتوانید با سرمایه گذاری در این صنعت سود زیادی کسب کنید.

در ادامه به چند مدل از این لوازم ها یا اسباب بازی های شانسی اشاره خواهیم نمود.

قرص جادویی: این مدل از شانسی بصورت کپسول های رنگی میباشد که میبایست آن را در آّب بیندازید تا بعد از مدت کوتاهی تبدیل به یک عروسک رنگی بی نظیر شود

ظروف مینیاتوری: اسباب بازی های شانسی میتوانند شامل ظروف مینیاتوری نیز باشندو برای مثال میتوان به قاشق و چنگال، لیوان ها، ماهیتابه و قابلمه اشاره نمود.

خوراکی ها: همچنین خوراکی ها را نیز ممکن است در میان اسباب بازی ها پیدا کنید که شامل لواشک ها، کاکائو ها و شکلات ها میشوند 

اکسسوری ها و بدلیجات: ممکن است بعد از گشایش جعبه اکسسوری هایی نیز پیدا کنید که این بدلیجات میتواند شامل دستبند ها، گردنبند ها، گوشواره ها، پا بند، و انگشتر نیز باشد.

در ادامه قصد داریم که شرکت هدهد را به شما معرفی نماییم.

شرکت هدهد بیش از 30 سال سابقه مفید در عرصه تولید، فروش و صادر اسباب بازی های شانسی در ایران فعالیت دارد؛ همچنین این شرکت بیش از 200 مدل اسباب بازی شانسی اختصاصی را به تولید انبوه رسانده و در بازار با بهترین کیفیت و ارزنده ترین قیمت پخش میکند.

لینک مرجع https://hodhodtoybox.ir/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/grjj
نظرتان را بنویسید