درباره محصولات شرکت هدهد

درباره محصولات شرکت هدهد
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
شرکت هدهد

شرکت هدهد یک برند تولید کننده اسباب بازی در ایران میباشد که با توجه بر نیاز کودکان و با طراحی فوق العاده محصولات خود توسط تیمی متخصص و حرفه ای میان کودکان، سرمایه گذاران، و مغازه داران طرفداران بیشماری پیدا کرده و در ایران بسیار محبوب میباشد و همچنین توانسته با استفاده از استاندارد های بین المللی و مواد درجه یک در خط تولید، متقاصی های زیادی در خارج از کشور پیدا کرده که باعث ورود ارز به ایران شده و به بازار اسباب بازی کشورمان کمک بسیاری میکند. که شما میتوانید برای خرید از شرکت هدهد به سایت رسمی این مجموعه حرفه ای مراجعه کرده و محصولاتشان را مشاهده نمایید برخی از محصولات این شرکت را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

جعبه شانسی: این محصول در میان کودکان و نوجوانان بسیار محبوب  میباشند و به شکل ها جنس های متفاوتی در بازار موجود میباشند از جمله مقوایی، پلاستیکی و طلقی که شما میتوانید در نزدیک ترین فروشگاه مواد غذایی و یا اسباب بازی فروشی در طرح های مختلفی از آن ها بازدید کنید.

پوکه شانسی: پوکه شانسی از دو قطعه تشکیل شده است که اسباب بازی های شانسی درون این دو قطعه قرار میگیرند و بسته بندی شده و در بازار پخش میشوند که معمولا در اندازه های مختلفی تولید و پخش میشوند که شما میتوانید با در نظر داشتن نیاز خود از این محصولات خریداری کنید.

اسباب بازی شانسی: این اسباب بازی ها اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده جعبه شانسی میباشند که در اندازه های 2 تا 25 سانت تولید و درون این جعبه های شانسی گذاشته میشوند که در دو مدل تکمیل شده و پازلی به بازار عرضه میشوند که معمولا خوراکی ها اسباب بازی ها عروسک ها و بازی های فکری را شامل میشود.

لینک مرجع hodhodtoybox.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/1x1Z
نظرتان را بنویسید