زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99

زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org اعلام می شود . از این رو متقاضیان می بایست در زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99 به سایت مذکور مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات درخواستی نتایج خود را مشاهده نمایند .


کنکور سراسری 99 در در دهه دوم تیرماه به صورت هماهنگ توسط سازمان سنجش برگزار خواهد شد و کلیه متقاضیان رشته محل های دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد در آن حضور خواهند داشت . پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 ، مسیر متقاضیان جدا شده و انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد به صورت مجزا صورت می گیرد و داوطلبانی که با شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 نسبت به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود در این دانشگاه اقدام می کنند ، منتظر زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99 هستند تا وضعیت قبولی خود را مورد بررسی قرار داده و در صورت پذیرفته شدن به دانشگاه محل قبولی مراجعه نمایند . 

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد پس از بررسی فرم انتخاب رشته داوطلبان وضعیت قبولی یا عدم قبولی آن ها را مشخص نموده و در زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99 در سایت این دانشگاه به آدرس azmoon.org منتشر می کند . متقاضیان می توانند در موعد مقرر که توسط این مرکز مشخص می شود به سایت مذکور مراجعه کرده و با وارد کردن کد ملی و کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، نتایج انتخاب رشته خود را مشاهده نمایند .


سال گذشته نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 23 شهریور بر روی سایت مذکور قرار گرفت پیش بینی می شود امسال هم در دهه سوم شهریور ماه نتایج انتخاب رشته دانشگاه ازاد 99 بر روی سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام شود . به محض مشخص شدن زمان دقیق اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99 مقاله به روز رسانی خواهد شد .

به محض انتشار نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99 این مقاله به روزرسانی می شود . 





 شما می توانید به منظور اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 عضو  کانال تلگرام مشاوره کنکور سراسری هیوا ، صفحه اینستاگرام مشاوره کنکور سراسری هیوا شوید . همچنین با استفاده سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با کارشناسان ما در ارتباط باشید .



سوالات متداول

1- کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو از کجا می توتم دریافت کنم ؟
این کد در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری درج شده است .

2- منظور از قبولی ذخیره در زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99 چیست ؟
با توجه به حذف تکمیل ظرفیت از تمامی دوره ها ، دانشگاه آزاد از طریق پذیرش قبولی های ذخیره دانشگاه آزاد اقدام به تکمیل ظرفیت های خالی خود می نماید که این تکمیل ظرفیت قبولی های ذخیره دانشگاه آزاد تنها برای داوطلبانی است که رتبه آن ها به آخرین نفر پذیرفته شده نزدیک باشد .

3- نتایج دانشگاه آزاد 99 در چه سایتی اعلام می شود ؟
نتایج دانشگاه آزاد در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org اعلام می شود .

منبع : زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/2Brz
نظرتان را بنویسید