کارنامه نهایی دانشگاه آزاد

کارنامه نهایی دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ، نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد را برای تمامی متقاضیانی که در جلسه کنکور حاضر بوده و نسبت به انتخاب رشته این دانشگاه اقدام نموده اند بر روی سایت azmoon.org منتشر می کند .


داوطلبان بعد از انتخاب رشته دانشگاه آزاد منتظر اعلام نتایج خود در شهریور ماه هستند . که بر اساس سال گذشته احتمالا زمان انتشار کارنامه نهایی دهه سوم شهریور ماه 99 می باشد . دانشگاه آزاد نتایج آزمون را در یک مرحله تحت عنوان کارنامه نهایی در اختیار داوطلبان قرار می دهد .

کارنامه نهایی دانشگاه آزاد شامل جزئیات مربوط به رتبه و تراز داوطلب و آخرین فرد پذیرفته شده می شود که هدف آن آگاهی داوطلبان از آخرین رتبه قبولی در هر رشته محل و مقایسه آن با رتبه اکتسابی خود است . در این مقاله قصد داریم جزئیات و نحوه مشاهده کارنامه نهایی را همراه با راهنمای تصویری شرح دهیم .

نحوه مشاهده کارنامه نهایی دانشگاه آزاد 99
داوطلبان انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای دیدن نتایج خود باید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org مراجعه و بر روی لینک نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 کلیک کنند .

داوطلبان بعد از کلیک بر روی لینک نتایج با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و شماره ملی خود می توانند نتایج خود را دریافت کنند .


مراحل مشاهده کارنامه نهایی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

 ورود به سایت azmoon.org

 انتخاب گزینه نتیجه انتخاب رشته آزمون سراسری دانشگاه آزاد 

 درج اطلاعات خواسته شده ( کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد + کد ملی )



راهنمای تصویری مشاهده نتایج نهایی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

 وارد سایت azmoon.org شوید و بر روی لینک نتیجه انتخاب رشته آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی 99 کلیک کنید .





 در صفحه ای که باز می شود کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی را وارد کنید تا نتیجه انتخاب رشته دانشگاه آزاد برایتان نمایش داده می شود .



در نظر داشته باشید راهنمای تصویری مذکور مربوط به سال 98 است به محض انتشار نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 ، در صورت تغییرات مقاله به روز رسانی می شود .



جزئیات کارنامه نهایی دانشگاه آزاد 99
کارنامه نهایی دانشگاه آزاد دارای 6 ستون است .

 ستون اول : ستون انتخاب است که انتخاب های داوطلب را به ترتیب نشان می دهد

 ستون دوم : کد رشته محل انتخابی داوطلب را به همراه عنوان رشته نشان می دهد .

 ستون سوم : نمره کل ( تراز ) خود داوطلب که همان تراز داوطلب می باشد را در زیر گروه انتخابی نشان می دهد .

 ستون چهارم :  نمره کل ( تراز ) آخرین فرد پذیرفته شده را در در زیر گروه انتخابی نشان می دهد .

 ستون پنجم : این عدد نشانگر آن است که خود داوطلب نفر چندم در بین تمام کسانی که کد رشته محل مورد نظر را انتخاب کرده اند شده است .

 ستون ششم : این عدد نشانگر آخرین فرد پذیرفته شده در بین همه داوطلبانی است که در یکی از انتخاب های خود کد رشته محل مورد نظر را انتخاب کرده اند . 

نتیجه : در انتهای کارنامه بخش نتیجه قرار دارد . در صورت قبولی در یکی از کد رشته محل های انتخابی در این بخش از کارنامه قرار می گیرد و در صورتی که در هیچ کد رشته محلی پذیرفته نشده باشد در قسمت نتیجه مردود نوشته می شود .




کاربرد کارنامه نهایی دانشگاه آزاد 99
کارنامه نهایی دانشگاه آزاد مانند کارنامه سبز کنکور سراسری قابلیت کاربردی ندارد یعنی نمی توان به وسیله آن درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته و بررسی اولویت بعدی و درخواست نقل و انتقال داشت بلکه صرفا اختلاف شانس قبولی داوطلب با آخرین فرد پذیرفته شده در رشته محل هایی که پذیرفته نشده اید را نشان می دهد .

 در نظر داشته باشید کارنامه نهایی دانشگاه آزاد انتخاب های شما را تا محل قبولی نشان می دهد و سیستم بررسی کارنامه ، انتخاب های بعد از محل قبولی شما را نشان نمی دهد . در نتیجه تنها تراز و رتبه قبولی شما با آخرین فرد پذیرفته شده تا جایی بررسی می شود که بالاتر از رشته محل قبولی شما باشد .

در نظر داشته باشید : کسانی که بر اساس نتایج نهایی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 مردود شده اند یعنی در هیچ کد رشته محلی در انتخاب هایشان پذیرفته نشده اند می توانند در صورت ارائه در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99 یا تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 شانس خود را امتحان کنند . 




 کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا بهترین راهکار را پیش روی متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد قرار دهند و شما می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.




سوالات متداول

1- نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد چه زمانی اعلام می شود ؟
بر اساس تجربه سال گذشته نتایج انتخاب رشته احتمالا هفته سوم شهریور ماه اعلام خواهد شد که البته به محض اعلام لینک ورود به سایت اعلام نتایج در این مقاله قرار می گیرد  .

2- داوطلبانی که به کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد دسترسی ندارند به چه طریق باید اقدام کنند ؟
این کد در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری درج شده است که البته راهنمای دسترسی به کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد در این مقاله قرار داده شده است .

3- امکان اعلام قبولی ذخیره دانشگاه آزاد در اعلام نتایج امسال وجود داد ؟
هنوز اطلاعیه و اخبار موثقی در این خصوص منتشر نشده است .

منبع : کارنامه نهایی دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/1Aqm
نظرتان را بنویسید