اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که در انتخاب رشته های با آزمون دانشگاه آزاد 99 شرکت کرده اند می توانند نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99 را به صورت اینترنتی در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مشاهده نمایند . 
 
  
 
 
 


داوطلبانی که با توجه به کارنامه اولیه کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 شده اند پس از تکمیل فرم اینترنتی و اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود می توانند نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد خود را در سایت azmoon.org مشاهده نمایند .

نتایج دانشگاه آزاد هم زمان با اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری در شهریور ماه منتشر می شود و وضعیت عدم قبولی یا قبولی داوطلبان را تا رشته محل پذیرفته شده نشان می دهد . پذیرفته شدگان این مرحله می بایست بر اساس جدول زمان بندی اعلام شده در سایت هر دانشگاه برای ثبت نام ، به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کرده و ضمن ارائه مدارک لازم ، مراحل ثبت نام را پشت سر گذارند . در ادامه به بررسی زمان و نحوه اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99 می پردازیم . 


زمان مشاهده نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99
سال گذشته نتایج نهایی رشته های با آزمون دانشگاه آزاد در روز شنبه مورخ 23 شهریور 98 توسط سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.org اعلام شد . پیش بینی می شود امسال نیز نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99 در دهه سوم شهریور ماه بر روی سایت قرار گیرد .

به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99 این مقاله به روز رسانی خواهد شد . برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99 عضو  کانال تلگرام مشاوره کنکور سراسری هیوا ، صفحه اینستاگرام مشاوره کنکور سراسری هیوا شوید .


نحوه مشاهده نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99
به محض انتشار نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99 که از طریق سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در سایتی به آدرس azmoon.org اعلام می شود ، داوطلبانی که در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99 شرکت کرده اند می توانند با وارد کردن کد ملی و کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، نتیجه انتخاب رشته خود را مشاهده کنند .

 به این منظور داوطلبان بعد از ورود به سایت مذکور می بایست بر روی گزینه نتیجه انتخاب رشته آزمون سراسری دانشگاه آزاد سال 99 کلیک کنند .





 در صفحه ای که باز می شود کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی را وارد کنید تا نتیجه انتخاب رشته دانشگاه آزاد برایتان نمایش داده می شود .





در نظر داشته باشید راهنمای تصویری بالا مربوط به سال 98 است در صورت تغییرات در نحوه اعلام نتایج دانشگاه آزاد 99 مقاله به روز رسانی می شود .



مشاوره اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99
در اعلام نتایج دانشگاه آزاد 99 کارنامه ای حاوی وضعیت داوطلب نسبت به سایر رقبا ( تراز ، رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده ) در هر رشته محل منتشر می شود به طوریکه در این کارنامه جایگاه داوطلب در هر رشته محل نسبت به سایر داوطلبانی که آن رشته محل را انتخاب کرده اند مشخص می شود .

پس از آن با مقایسه رتبه داوطلب با آخرین رتبه پذیرفته شده ، وضعیت قبولی او مشخص می گردد . لازم به ذکر است این اطلاعات در کارنامه پذیرفته شدگان اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد و داوطلبان قبولی ذخیره شامل انتخاب های داوطلبان تا محل قبولی است و در کارنامه داوطلبانی که در هیچ کد رشته محلی پذیرفته نشده اند و عنوان مردود در کارنامه آن ها درج شده است تمامی انتخاب های داوطلبان به آن ها نشان داده می شود . 

برای اطلاع از مفهوم قبولی ذخیره دانشگاه آزاد بر روی لینک زیر کلیک کنید .

بیشتر بخوانید: قبولی ذخیره دانشگاه آزاد چیست
برای مشاهده نمونه کارنامه داوطلب پذیرفته شده کنکور دانشگاه آزاد کلیک نمایید .

برای مشاهده نمونه کارنامه داوطلب مردود کنکور دانشگاه آزاد کلیک نمایید .

برای مشاهده نمونه کارنامه داوطلب ذخیره کنکور دانشگاه آزاد کلیک نمایید .



 
در نظر داشته باشید داوطلبانی که بعد از اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99 موفق به قبولی در هیچ کد رشته محلی نشدند می توانند نسبت به برنامه ریزی برای کنکور 1400 اقدام کنند و یا در ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن 99 ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 اقدام کنند .

مشاوره پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد 99
پذیرفته شدگان نهایی این دانشگاه می بایست طبق راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد 99 که در سایت azmoon.org منتشر می شود در موعد مقرر به سایت واحد دانشگاهی قبول شده مراجعه کرده و اطلاعیه منتشر شده که شامل تاریخ و زمان ، مدارک ، نحوه و شهریه دانشگاه آزاد ، شهریه علی الحساب برای ثبت نام است را مطالعه نمایند .

برخی واحد های دانشگاه آزاد قبل از ثبت نام حضوری یک مرحله ثبت نام غیرحضوری ( اینترنتی ) دارند که عدم ثبت نام در این مرحله به منزله انصراف از تحصیل در دانشگاه می باشد . در نتیجه به اطلاعیه های دانشگاه محل قبولی خود توجه نمایید .



 در نظر داشته باشید مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا می توانند از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما را در انجام تمامی مراحل کنکور سراسری 99 یاری دهند .

سوالات متداول

1- منظور از قبولی ذخیره دانشگاه آزاد چیست ؟
یعنی در صورت وجود ظرفیت رشته محل قبولی ذخیره ، می توانید در دانشگاه محل قبولی ذخیره ثبت نام کنید ، توضیحات تکمیلی در مقاله ارائه شده است .

2- همه داوطلبانی که در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت می کنند دارای قبولی ذخیره این دانشگاه می شوند ؟
تنها برای داوطلبانی اعلام قبولی ذخیره می شود که تراز آن ها به آخرین نفر پذیرفته شده نزدیک باشد که اطلاعات بیشتر در مقاله ارائه شده است .

3- برای دسترسی به کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد به کجا باید مراجعه شود ؟
این کد در انتهای کارنامه اولیه داوطلبان درج شده است که البته در این مقاله لینک دسترسی به کد قرار داده شده است .

منبع : اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3D0R
نظرتان را بنویسید