تمدن آگارتا و دولت آمریکا

تمدن آگارتا و دولت آمریکا
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
را لطف الله زاده
در مطلب قلبی تا حدودی در باره تمدن آگارتا صحبت کردیم ولی نکته ای که پاسخی برای آن یافت نشده فعالیت نازی ها در قطب جنوب و کشف تمدنی نا شناخته به نام آگارتا بود و پس از آن با اطلاع یافتن آمریکا از این کشف سعی کرد حمله نظامی به قطب جنوب انجام دهد که پس از شکست و مواجه شدن با ارتشی پیشرفته پس از مدتی این خبر سری اعلام شد و دیگر هیچ خبری از این کشف در دنیا مخابره نشد! با گذشت زمان و سفر انسان های مختلف به قطب جنوب مجدد این خبر مورد توجه مردم قرار گرفت و درنهایت نظریه هایی درباره وجود دروازه ای برای ورود به آگارتا مطرح شد. این عملیات به نام فعالیت های نظامی جنوبگان مشهور شد که پس از آن اعلام شد هرگونه استفاده نظامی از قطب جنوب ممنوع می باشد و فقط میتوان از آن برای جابجایی تجهیزات نظامی استفاده کرد.
تمدن آگارتا و دولت آمریکا
نام عملیاتی که باعث شد آمریکا با تمدن آگارتا درگیر شود عملیات هایجامپ نام گرفت! که باعث درگیری نظامی امریکا و حتی ارتش نازی با بشقاب پرنده ها گردید که در این نبرد صلاح های بشر برروی آنها بی تاثیر بود.

به نقل از سایت بیگانگان باستانی
این یک واقعیت تاریخی است که آلمان نازی منابع زیادی به کاوش قطب جنوب اختصاص داد، و با نخستین مأموریتش به قطب جنوب در تابستان 1938 و 1939 یک حضور پیش از جنگ در آنجا مستقر ساخت. بنا بر اظهارات «گرند آدمیرال دونیتز» در سال 1943، «ناوگان زیردریایی آلمان به ساختن یک دژ نفوذناپذیر در بخش دیگری از جهان افتخار می‌کند.»
تکنولوژی نابود کننده‌ای که در گزارش اطلاعاتی شوروی توسط بشقاب‌پرنده‌ها مورد استفاده قرار گرفته بود، چیزی نبود که توسط نازی‌های شکست خورده که مدت کوتاهی پیش از آن مجبور شدند به جنوب «آتلانتیک» عقب‌نشینی کنند به وجود آورده شده باشد. به نظر می‌رسد که بشقاب‌پرنده‌ها قصد نابود ساختن نیروی کاری 68 را نداشتند، بلکه فقط می‌خواستند آنها را مجبور به بازگشت کنند. آیا بشقاب‌پرنده‌ها داشتند نازی‌های در حال عقب‌نشینی را محافظت می‌کردند و یا حضور خودشان را در قطب جنوب؟مهم‌تر این که نیروی بشقاب‌پرنده به نیروی دریایی آمریکا تلفاتی سنگین وارد کرده بود و نیروی دریایی آمریکا قادر به رویارویی با آن نبود. اولین جنگ شناخته شده‌ی دنیا میان ارتش آمریکا و یک ناوگان ناشناخته از بشقاب‌پرنده‌ها که نزدیک قطب جنوب مستقر بود در سال 1947 به وقوع پیوست، و مردم دنیا هرگز تا این زمان پیرامون آن آگاهی نیافتند.
شما چه فکر میکنید؟ یعنی واقعا؛ آمریکا پس از شکست خوردن از آگارتا تحقیق در قطب جنوب را ممنوع اعلام کرد؟ از شما دعوت میکنم ویدیو زیر را مشاهده نمایید و نظرات خود را با من به اشتراک بگذارید و اگر مطلبی درباره تمدن آگارتا دارید خوشحال میشوم برای من ارسال نمایید.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/1lZG
نظرتان را بنویسید