همه چیز درباره تمدن آگارتا

همه چیز درباره تمدن آگارتا
ذخیره سازی
2
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
را لطف الله زاده
اگر شما نیز مثل من عاشق داستانهای عجیب و باورنکردنی باشید این مطلب به درد شما خواهد خورد پس تا اخر همراه من باشید.
برای خیلی از افراد شاید سوال باشد که واقعا؛ تمدنی در زیر زمین درحال زندگی میباشد؟ آیا موجودات کوتوله ای که بعضی از مواقع کشف میشود حاصل این تمدن ها است؟ یا شهرهای زیر زمینی که کشف می شود چطور؟ حقیقت بخواین هنوز من جواب قانع کننده ای برای این سوالها کشف نکردم ولی این دنیا آنقدر بزرگ و رمز آلود می باشد که هرچه بیشتر تحقیق میکنیم بیشتر در آن غرق می شویم بسیاری از سوالهای بشر بی جواب مانده و شاید با گذشت زمان جواب خیلی از این سوالهارا پیدا کند و شاید هم مثل تمدن های پیشرفته قدیم به یک باره نابود شود یکی از بحث برانگیز ترین این تمدن ها آتلانتیس بود که چندین بار درباره آن همراه با مستند در وبلاگ بحث کردیم.

اما موضوعی که امروز میخوام درباره اون مطلب بزارم تمدنی زیر زمینی که خیلی ها عقیده دارند درحال حاضر نیز در زیر زمین دحال زندگی میباشند اون تمدن به نام آگارتا شناخته شده است.درباره آگارتا اطلاعات زیادی در اینترنت یافت نکردم ولی از تعدادی سایت و اطلاعات شخصی که خودم دارم سعی میکنم با شما به اشتراک بگذارم.
همه چیز درباره تمدن آگارتا
مردم قدیم نیز اعتقاد داشتند ممکن است تمدنی هایی در زیر زمین درحال زندگی باشند که دانشمندی به نام بی گاردنر کتابی 450 صفحه ای در باره سفر به اعماق زمین نوشت تا فکرافراد را درباره این نظریه بیشتر باز کند.
من مقاله ای که سایت اینفو قرار داده را برای شما نقل قول میکنم.

درون زمین
در سال 1920 ، مارشال بی گاردنر یک کتاب 450 صفحه ای با نام سفری به درون زمین نوشت ، تا یافته های خود را در مورد تو خالی بودن زمین بیان کند. وی یافته های خود را از سفرهای قلب شمال و ستاره شناسی خود جمع آوری کرد ، اما جالب آن بود که ، 7 سال پیش حق ثبت ایالات متحده برای مدل کاری زمین تو خالی به وی اعطا شد . این حق ثبت اظهار می دارد که ، 4 بیلیون سال پیش ، وقتی زمین هنوز توده گاز منبسط بود ، به تدریج با خنک شدن شروع به انقباض کرد . وقتی با نیروی گریز از مرکز به تسالم (Compromise) رسید ، نیروی جاذبه به اندازه ای توده را کاهش داد تا زمانیکه قطر آن در ناحیه ی استوا 8000 مایل شد .

آگارتا
حالا زمین بی شکل و خالی بود . تکوین 1:2
چون نیروی گریز از مرکز در نواحی قطبی بسیار ضعیفتر بود ، جاذبه توانایی کاهش بیشتری را در آن مناطق داشت ، اما فقط تا زمانیکه توده در حال خنک شدن بود. در نتیجه ، زمین به خودی خود به شکل یک گوی کامل سفت نشد ، بلکه بیشتر به شکل هلالی بزرگ با سوراخ های عریض 1400 مایلی در قطبین شمال و جنوب بود. صدها هزار سال بعد ، نژادی از موجودات غیرمادی در ترک های تو خالی عمیق در سطح زمین ساکن شدند.. آنجا ، در درون زمین ، آنها یک سری تونل به نام شبکه ی آگارتا تشکیل دادند. اجساد این آگارتیان ها حالا با نیروی مغناطیسی بلورین و یک منبع نور که از هسته ی سیاره منتشر می شود نگهداری می گردد. سوراخ های منتهی به درون زمین با لایه ی بسیار ضخیم ابر مخفی می شود چون هوای گرمی که از درون شکاف ها بلند می شود به طور مداوم با هوای سرد قطبی خارج ادغام می شود . خلبان ها از بالای قطب ها پرواز نمی کنند چون دستگاه ها هنگام اوج گرفتن به درستی کار نمی کنند . اما ، چیزی که در واقع رخ می دهد آن است که قطب مغناطیسی درون زمین با انرژی موج مغناطیسی خود هواپیما را به درون سوراخ قطبی خود می کشد. این چیزی است که شفق شمالی را در قطب شمال و شفق جنوبی را در قطب جنوب به وجود می آورد .(منبع:سایت اینفو)
دروازه های ورود به تمدن آگارتا کجاها می باشد؟

آگارتا
چندین ورودی هستند که ادعا می شوند دروازه های پادشاهی آگارتا در سراسر جهان می باشند :
1-غار ماموت کنتاکی واقع در کنتاکی جنوبی-مرکزی-ایالات متحده Kentucky Mommoth Cave
2-کوه شاستا – کالیفرنیا . ایالات متحده. – شهر آگارتی های تلوس ادعا می شود که در دل و زیر این کوهستان قرار دارد. Mount Shasta
3–مانائوس برزیل Manaus
4- دشت ماتو گروسو ، برزیل- تصور می رود که شهر پوزید در زیر این دشت قرار داشته باشد.
5-آبشار ایکوآسو مرز بین برزیل و آرژانتین
6-کوه ایپومیو – ایتالیا Iguaçú Falls
7-رشته کوه هیمالیا. تبت. – ورودی شهر زیرزمینی شونشی است که گفته می شود راهب های هندی از آن مراقبت می کنند.
8- مغولستان . شهر زیر زمینی شینگوا تصور می رود که به زیر مرز بین چین و مغولستان واقع شده باشد.
9- راما – هندوستان. به شهر زیر زمینی که زیر این سطح گفته می شود قرار دارد، نیز راما می گویند.
10- هرم جیزا. مصر

11- معادن پادشاه سلیمان
12. غارهای دیرو – که اطلاعاتی در خصوص محل قرار گیری آن وجود ندارد.
13- قطب شمال و قطب جنوب(منبع:وبلاگ دنیای اسرار)
نژاد الدار ها
موجودات . یکی از داستانهای مهم در مورد ساکنان درون زمین ، به اصطلاح افسانه شاور خوانده می شود. در سال 1945، ریچارد شاور ، مدعی شد که به تازگی میهمانی از جایی که تمدن زیر زمین نامیده می شود، را ملاقات کرده است. بندرت کسانی بودند که داستان او را باور کردند، بسیاری بر این عقیده بودند که او دیوانه است. شاور همیشه به طور قطع و یقین اظهار می داشت که داستانش حقیقت دارد. او ادعا می کرد که نژاد الدار، یا تیتان ها ، در زمان گذشته از منظومه شمسی دیگری به سیاره ما آمده اند. بعد از مدتی زندگی روی سطح زمین، آنها متوجه شدند که نور خورشید ما باعث می شود که زود تر از حد معمول دچار کهولت سن شوند، و بنابراین به زیر زمین پناه بردند، و برای خود مجتمع های مسکونی بزرگی برای زندگی ساختند. بالاخره هم تصمیم گرفتند که خانه جدیدی را در سیاره ای دیگر بیایند، و زمین را ترک کرده و شهرهای زیرزمینی خود را که موجودات تغییر شکل یافته در آن زندگی می کردند پشت سر گذاشتند : دیروی شیطانی the evil Dero – روبوت های مرگبار- و تیروی خوب -روبوت های اطلاعات. شاور مدعی بود که این موجودات را دیده است.(منبع:سایت اینفو)
همه چیز درباره تمدن آگارتا

با وجود نشانه هایی که دانشمندان پس از گذشت زمان کشف میکنند بعید نیست که بشر پس از پیشرفت کردن در علم چرا به یک باره نابود شده؟ همانگونه که گفتم هنوز جواب قطعی درباره پاسخ به این سوالها مطرح نشده است ولی چیزی که مشخص است ممکن است تمدن های بسیاری در اطراف ما درحال زندگی می باشند و از دور مراقب ما هستند البته تمامی اینها در حد نظریه می باشد.

نازی و آگارتا
جالبه بدونید طبق بعضی از نظریه ها افراد متوجه شده بودند ارتش نازی ها در قطب جنوب شهرهایی را کشف کرده بودند و پس از آن امریکا نیز به دنبال آن شهر به قطب جنوب رفت ولی با ارتشی ناشناخته روبرو شد و پس از آن این تمدن از جهانیان مخفی گردید!


در ویدیو زیر به وجود تمدنی زیر زمینی در قطب جنوب اشاره میکند که به تازگی کشف شده است دعوت میکنم از ویدیو زیر حتما؛ دیدن فرمایید.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pv5X
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر