راهنمای خرید آنلاین بلیط قطار

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
را لطف الله زاده
قطار یکی از ابزارهای مورد توجه امروز بشر می باشد این وسیله طویل و قول پیکر توانسته بسیاری از مشکلات بشر را در حمل و نقل مسافر و بار حل نماید.
امروز در بسیاری از کشورها حمل و نقل ریلی شناخته شده است حتی کشورهای پیشرفته دنیا مانند فرانسه به کمک قطار به کشورهای همسایه خود سفر میکنند. البته امروزه نیز در ایران با فراگیر شدن سفرهای ریلی پیشرفت هایی در این زمینه صورت گرفته است از تاسیس قطارهای سریع السیر گرفته تا تاسیس خطوط ریلی جدید که توجه دولت مردان را به این نوع سفر مشخص میکند.
حمل خودروی شخصی با قطار

اگر شما مایل هستید با خودروی خود در شهر یا کشور مقصد سفر نمایید براحتی میتوانید خودروی خود را با قطار حمل نمایید. البته برای حمل خودرو با قطار باید برای خودروی خود نیز بلیط جداگانه خریداری نمایید.
مزایای سفر با قطار نسبت به هواپیما
در سفر با قطار شما مشکلی به نام اضافه وزن نخواهید داشت تا حجمی که چمدان شما اجازه دهد میتوانید کالا با خود حمل نمایید البته بسیاری از کالاها طبق قانون جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد که مسلما؛ شما نیز اجازه حمل انها را ندارید.

یکی از دیگر از مزایای سفر با قطار لذت بردن از منظره ها می باشد جالبه بدانید بیشتر خطوط راه آهن از مکان های دنج عبور میکنند که سفر کردن با قطار را لذت بخش میکند یکی از معروف ترین این مسیرها پل ورسک در شمال کشور می باشد که قطار از روی آن عبور میکند.
سفر خارجی با قطار
شاید برای شما نیز جالب باشد که بتوانید با قطار به کشورهای همسایه سفر نمایید.
به شخصا؛ من طرفدار این نوع سفر می باشم و برای یک بار ارزش تجربه را دارد شما میتوانید با قطار به شهر نخجوان در آذربایجان یا به شهرهای مختلف ترکیه سفر نمایید که معروف ترین شهرها برای سفر با قطار وان می باشد البته این نوع سفر طولانی تر از سفر با اتوبوس می باشد ولی همانطور که گفتم ارزش یک بار تجربه را دارد زیرا قطارهایی که به مقصد ترکیه سفر مینمایند از کنار دریاچه وان عبور میکنند و چه چیزی بهتر از آن؟ حتی اگر شما بلیط به مقصد آنکارا را تهیه کرده باشید میتوانید تجربه کشتی سواری برروی دریاچه وان را نیز تجربه نمایید زیرا برای ادامه مسیر باید برروی دریاچه وان قطار خود را تعویض نمایید که کشتی سواری خود میتواند عضوی از خاطرات سفر باشد.
فواید قطار نسبت به اتوبوس؟
قطار نسبت به اتوبوس مزایاهای بسیاری دارد یکی از مهمترین آنها راحتی آن می باشد اگر شما در هنگام تهیه بلیط خود قطار کوپه ای را رزرو نمایید براحتی میتوانید مانند منزل شخصی خود در هنگام سفر زندگی نمایید از امکاناتی مانند تلویزیون گرفته تا پریز برق و جدیدا؛ اینترنت رایگان که سفر کردن با این نوع قطارها بسیار لذت بخش میکند.
شما برای استفاده از سرویس بهداشتی در قطارها مجبور نیستید تا منتظر توقف قطار صبرنمایید بلکه سرویس بهداشتی همواره در دسترس می باشد که این مورد در اتوبوس وجود ندارد.
یکی از مزایای مهم سفر با قطار نسبت به اتوبوس میل کردن غذا در رستوران اختصاصی قطار می باشد که در اتوبوس شما باید تا توقف اتوبوس در ایستگاه مشخص منتظر بمانید.

نتیجه گیری
قطار برای افرادی که وقت کافی برای سفر دارند میتواند یکی از بهترین گزینه ها باشد و امروزه با تنوع در انتخاب انواع قطار افراد مشکل پسند نیز ترجیح میدهند با قطار سفر نمایند اگر شما نیز مایل به سفر با قطار می باشید براحتی میتوانید انواع بلیط قرار را در سایت مستر لک لک بدون معطلی رزرو نمایید حتی شما میتوانید تور به شهرهای مختلف را با وسیله نقلیه قطار رزرو نمایید. درآینده تجربه سفر با این نوع وسیله نقلیه را قرار خواهم داد.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/YA8W
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر