چرا سفر با قطار؟

چرا سفر با قطار؟
ذخیره سازی
2
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
را لطف الله زاده
تقریبا؛ برای بسیاری از مردم کره زمین تجربه سفر با قطار اتفاق افتاده و اگر نظرات افراد را درباره سفر با قطار بپرسید ممکن است نظرات مختلفی را مطرح کنند از عدم تاخیر گرفته تا قابل اعتماد بودن قطار تمامی این نظرات قابل احترام و درست می باشد.
عدم وجود تاخیر

تقریبا؛ مطرح ترین نظریه عدم وجود تاخیر در سفر با قطار می باشد با خیال راحت میتوانید برای سفر خود برنامه ریزی نمایید و بابت تاخیر در حرکت قطار خیال شما راحت خواهد بود که قطار سر وقت حرکت خواهد کرد. البته در اتفاق نادر ممکن است تاخیر رخ دهد ولی این تاخیر شاید چندسال یک بار و در تعداد خیلی محدود اتفاق می افتد.
چرا سفر با قطار؟
اقتصادی بودن

تقریبا؛ با هر سلیقه ای میتوان بلیط قطار را تهیه کرد از قطارهای لاکچری گرفته تا قطارهای اقتصادی که این عمل باعث پوشش قراردادن قشر زیادی از مردم شده است.جالبه بدانید با هزینه ای که بابت بلیط قطار میپردازید آش بیشتری میخورید زیرا غذایی که در قطار به شما ارائه میشود اصلا؛ قابل مقایسه با هواپیما نیست!
لذت بخش بودن

تقریبا؛ تمامی انسان هایی که سفر میکنند به قصد لذت بردن از طبیعت سفر میکنند و چه چیزی بهتر از تماشای مناظر؟ با قطار شما میتوانید مناظر اطراف بین راه را مشاهده نمایید. و از آنها لذت ببرید.
دردسترس بودن

در دسترس بودن قطار
تقریبا؛ بلیط قطار همواره در دسترس می باشد چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین میتوان همیشه بلیط قطار خرید و به لطف گسترش روز به روز تعداد قطارها تقریبا؛ در بیشتر مواقع بلیطی برای سفر پیدا خواهید کرد. و از همه مهمتر بیشتر ایستگاه های قطار معمولا؛ در مرکز شهرها قراردارد و این باعث سهولت در رفت و آمد خواهد شد.
به نقل از: الی گشت
وسائل مورد نیاز برای سفر با قطار
همه ما می دانیم که سفر با قطار زمان طولانی را می طلبد و لازم است که همراه خودمان وسایلی داشته باشیم تا طولانی شدن زمان را احساس نکنیم. از جمله وسایلی که باید همراه داشته باشید عبارت از شارژر همراه، دستمال کاغذی، سوییشرت یا هودی، هدفون یا هندزفری، وسایل سرگرمی غیر الکترونیکی (بازی های فکری، معما، جدول و…)، کتاب، مجله یا کتابخوان، دوربین عکاسی، مواد غذایی و آب کافی و بالشت بادی طبی هستند.
چمدان خود را تا می توانید پر کنید
بله. هر چیزی که می خواهید در چمدان خود بگذارید. در سفرهای با قطار هیچ زمان وزن چمدان شما اندازه گیری نمی شود. این موضوع یکی از مزیت های سفر با قطار است. اگر سوغاتی های زیادی خریده اید و می خواهید از اروپا به کشور خود بروید، تنها کافیست که سفر با قطار را تجربه کنید. اگرچه مقرراتی برای بار چمدان و تعداد آن وجود دارد اما اگر بتوانید چمدان خود را در مکانی که برای چمدان ها در نظر گرفته شده است یا بین صندلی ها در قطارهای اتوبوسی جای دهید، به هیچ مشکلی برنخواهید خورد. بنابراین از این فرصت استفاده کرده و هر چقدر که چمدانتان جا دارد، خرید کنید.(پایان نقل قول)
نکته منفی در سفر با قطار
یک مورد منفی در سفر با قطار مراقبت از چمدان ها می باشد زیرا ممکن است چمدان شما مورد سرقت قرار گیرد البته آمار جرم و جنایت در قطار به لطف وجود پلیس در راه آهن ها و قطارها بسیار ناچیز می باشد ولی رعایت مسائل امنیتی در هر سفر ضروری می باشد.
سفر خارجی با قطار

به لطف شرکت رجا شما میتوانید با قطار به کشورهای همسایه نیز سفر نمایید که مهمترین این کشورها ترکیه می باشد. البته اگر بدنبال یک سفر کوتاه و اقتصادی خارجی با قطار می باشید من شهر نخجوان در کشور آذربایجان را به شما پیشنهاد میکنم. البته مفصل نیز درباره شهر نخجوان در وبلاگ مطلب نوشتم که میتوانید مطالعه فرمایید.
نتیجه گیری
اگر شما مثل من عاشق سفر باشید با هر بودجه ای توان سفر را خواهید داشت فقط کافی است اراده کنید و چمدان خود را برای سفری که در ذهن دارید آماده کنید و سایر امور را به خداوند بسپارید البته قبل از سفر از شما دعوت میکنم از ویدیو زیر که درباره سفر با قطار می باشد دیدن فرمایید.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ZB18
نظرتان را بنویسید