زمان ثبت نام تیزهوشان 1400 - 1401

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان آزمون مدارس تیزهوشان سال تحصیلی 1400 -1401​ جهت تحصیل در پایه هفتم و دهم می توانند در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان برای دوره متوسطه اول و دوم به سایت azmoon.medu.ir مراجعه نموده ، سپس با وارد نمودن کد ملی و رمز عبور همگام ، جهت تکمیل فرم ثبت نام و پرداخت هزینه اقدام نمایند .




چند سال اخیر تحصیل در مدارس تیزهوشان به رویایی برای دانش آموزان تبدیل شده که هر ساله تعداد زیادی از آن ها موفق به ثبت نام و شرکت در آزمون تیزهوشان به منظور رقابت می شوند . البته به دلیل محدود بودن ظرفیت پذیرش دانش آموز در این مدارس ، تنها تعداد کمی از شرکت کنندگان پذیرفته خواهند شد .

مرکز سنجش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان با برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و آزمون تیزهوشان نهم به دهم اقدام به جذب دانش آموزان مستعد و توانمند می نماید . کلیه متقاضیان تحصیل در پایه های نام برده می توانند در تاریخ ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 به صورت اینترنتی جهت شرکت در آزمون مورد نظر خود ثبت نام کنند .

اولین سوالی که برای داوطلبان مطرح می شود در خصوص اطلاع دقیق از زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 -1401​ برای هر یک از پایه های هفتم و دهم می باشد که در ادامه به پاسخ آن می پردازیم .



زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه هفتم 1400 - 1401
با توجه به تغییرات ایجاد شده توسط مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان در روند ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ، پذیرش دانش آموز در پایه هفتم مدارس تیزهوشان صرفا با شرکت در آزمون سنجش هوش و استعداد صورت می گیرد .

داوطلبان جهت ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401​ می توانند در زمان مقرر با مراجعه به سایت hoosh.medu.ir با وارد نمودن کد ملی و رمز عبور همگام اقدام به تکمیل فرم مربوطه و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون سنجش هوش مدارس تیزهوشان پایه هفتم نمایند .







طبق اطلاعیه صادر شده از طرف سازمان ملی استعداد های درخشان ثبت نام مدارس تیزهوشان در پایه هفتم از 11 فروردین ماه 1400 آغاز شد و تا 25 فروردین ادامه خواهد داشت.



لازم به ذکر است که دانش آموزان حتما باید در اولین فرصت، نسبت به دریافت رمز همگام خود ازمدرسه  اقدام نموده و آن را تا زمان آغاز ثبت نام و در مراحل بعدی نزد خود نگه دارند.



بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان






زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401
داوطلبان برای ثبت نام در این آزمون تیزهوشان نهم به دهم باید در یک بازه زمانی مشخص که از طرف سازمان استعداد های درخشان اعلام می شود، به سایت azmoon.medu.ir مراجعه نموده و اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایند. این  







طبق اطلاعیه صادر شده از طرف سازمان ملی استعداد های درخشان ثبت نام مدارس تیزهوشان در پایه دهم از 11 فروردین ماه 1400 آغاز شد و تا 25 فروردین ادامه خواهد داشت.










زمان ثبت نام میان پایه های مدارس تیزهوشان 1400 - 1401
در دو سال اخیر مرکز ملی سنجش پذیرش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان اقدام به برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت در پایه هشتم مدارس تیزهوشان نمود که ثبت نام آن در مرداد ماه صورت گرفت. احتمال این امر که امسال نیز در میان پایه های مدارس تیزهوشان شاهد برگزاری آزمون باشیم وجود دارد که به محض کسب اطلاعات جدید این قسمت بروز رسانی شده و همچنین در صفحه اینستاگرام تیزهوشان هیوا و یا کانال تلگرام تیزهوشان اطلاع رسانی می شود .



در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم







داوطلبانی که پس از مطالعه این مقاله سوالی در پیرامون زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 برایشان مطرح شده است می توانند کلیه سوالات خود را از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بپرسند . جهت اطلاع دقیق از رویداد های مربوط به ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 -1401​ توصیه می شود عضو صفحه اینستاگرام تیزهوشان هیوا و یا کانال تلگرام تیزهوشان شوید .




سوالات متداول


1- تاریخ ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان امسال چه زمانی است ؟
 همانطور که در این مقاله گفته شد ،  زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان امسال از 11 فروردین ماه 1400 خواهد بود.




2-  برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان باید به چه سایتی مراجعه نماییم ؟
همان طور که در این مقاله گفته شد ، متقاضیان آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم جهت ثبت نام باید به سایت hoosh.medu.ir و داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم به سایت azmoon.medu.ir مراجعه نمایند .




3-  آیا ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم در یک بازه زمانی انجام می شود ؟
 بله ، همانطور که در این مقاله گفته شد ،  ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم امسال از بهمن ماه آغاز می شود .

منبع : زمان ثبت نام تیزهوشان 1400 - 1401
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/4Nok
نظرتان را بنویسید