دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان سال

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان سال
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان تحصیل در مدارس تیزهوشان پایه هفتم و دهم در سال تحصیلی 1400 - 1401 قبل از اقدام به ثبت نام در هر یک از آزمون های ورودی باید ابتدا دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401​ را که دارای اطلاعاتی از قبیل : زمان ، شرایط ، منابع و دیگر جزئیات آزمون مدارس تیزهوشان می باشد ، از سایت مرکز سنجش و پذیرش استعداد های درخشان دریافت و مطالعه نمایند .




متقاضیان ثبت نام مدارس تیزهوشان جهت شرکت در آزمون سمپاد ششم به هفتم و آزمون تیزهوشان نهم به دهم باید ابتدا از نحوه ، شرایط و ضوابط ثبت نام و ظرفیت پذیرش آن مطلع باشند . داوطلبان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1400 - 1401​ پس از مطالعه مندرجات دفترچه می توانند در بازه زمانی مشخص با مراجعه به سایت سنجش پذیرش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان جهت تکمیل فرم ثبت نام خود اقدام نمایند .

دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان شامل اطلاعات مهمی همچون زمان ، نحوه ، سایت ، شرایط ثبت نام ، زمان برگزاری و اعلام نتایج می باشد . در این مقاله علاوه بر ارائه لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 برای ورود به پایه هفتم و دهم به شرح نکات مهم درج شده در آن نیز می پردازیم .



دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401​
متقاضیان تحصیل در پایه هفتم مدارس تیزهوشان می بایست در آزمون سنجش هوش شرکت نمایند . این داوطلبان باید در زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 به سایت hoosh.medu.ir مراجعه نموده تا پس از دریافت و مطالعه دفترچه ثبت نام سنجش پذیرش مدارس تیزهوشان پایه هفتم 1400 - 1401​ ، اقدام به تکمیل فرم ثبت نام خود نمایند .

برای ورود به پورتال دانش آموزی خود باید ابتدا کدملی و رمز عبور همگام خود را وارد کنید و پس از تکمیل فرم مربوطه با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ، ثبت نام خود را نهایی نمایید . در حال حاضر دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشام ششم به هفتم 1400 - 1401 ارائه شده است .



دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه ششم به هفتم

حجم:2.1MB
منبع:سازمان پرورش استعداد های درخشان
دانلود فایل



شرایط و ضوابط دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401​

از جمله شرایط و ضوابط دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 اشتغال به تحصیل دانش آموزان در پایه ششم ابتدایی می باشد ، همچنین دانش آموز باید کلیه دروس خود را در پایه پنجم و ششم ابتدایی با مقیاس خیلی خوب گذرانده باشند و یا حداکثر نمره خوب در یک درس و نمره خیلی خوب در سایر دروس را کسب کنند .

داشتن دابعیت ایرانی نیز از دیگر شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام است که البته دانش آموزان غیر ایرانی نیز با داشتن شرایط خاص امکان ثبت نام و شرکت در آزمون تیزهوشان 1400 - 1401​ را خواهند داشت.



حتما بخوانید: ثبت نام آزمون سنجش هوش سمپاد پایه ششم به هفتم 1400 - 1401





دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401​
طبق اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام تیزهوشان پایه دهم کلیه امور مربوط به ثبت نام تا اعلام نتایج دانش آموزان صرفا از طریق سایت azmoon.medu.ir انجام می پذیرد . داوطلبان می بایست در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 به سایت مذکور مراجعه نموده و پس از تکمیل فرم مربوطه با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ، روند ثبت نام خود را کامل نمایند .

لازم به ذکر است که دانش آموزان از طریق مراجعه به سامانه همگام مدارس نیز می توانند با مراجعه به پورتال خود گزینه ثبت نام آزمون استعداد های درخشان را انتخاب نموده و اقدام به تکمیل فرم مربوطه نمایند . متقاضیان شرکت در این آزمون جهت اطلاع از مراحل ، میزان هزینه و شرایط ثبت نام باید ابتدا دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401​ را به دقت مطالعه نمایند .



دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم

حجم:2.1MB
منبع:سازمان پرورش استعداد های درخشان
دانلود فایل



شرایط دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401​

از مهمترین شرایط دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 معدل سالانه پایه هشتم دانش آموزان می باشد که می بایست بالای 19 باشد و همچنین دانش آموزان باید در حال تحصیل در پایه نهم باشند . داشتن تابعیت ایرانی دانش آموزان نیز از دیگر شرایط ثبت نام می باشد ولی دانش آموزان غیر ایرانی هم با شرایط خاص می توانند در آزمون تیزهوشان 1400 - 1401​ در پایه دهم ثبت نام و شرکت کنند .

ظرفیت پذیرش دانش آموز مدارس سمپاد و نمونه دولتی به صورت دقیق اعلام نمی شود یعنی ظرفیت پذیرش این مدارس در هر شهرستان با در نظر گرفتن مناطق تحت پوشش ، بر اساس پیش پیشنهاد اداره کل آموزش پرورش استان و با تایید مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان تعیین می شود که در هنگام ثبت نام اینترنتی از طریق سامانه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید .



حتما بخوانید: ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401









داوطلبانی که با مطالعه دفترچه ثبت نام و ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان 1400 - 1401​ سوالی برایشان مطرح شده می توانند کلیه سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا بپرسند .



در ادامه بخوانید: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 1400 - 1401









سوالات متداول


1-  دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان سال تحصیلی چه زمانی منتشر می شود ؟
 دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان قبل از شروع ثبت نام منتشر می شود که لینک آن در این مقاله قرار داده می شود .




2-  ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان به چه صورت انجام می شود ؟
 ثبت نام آزمون تیزهوشان صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش پذیرش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان صورت می گیرد که در این مقاله به آن اشاره شده است .




3-  شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان چیست ؟
 متقاضیان ورود به مدارس تیزهوشان باید دارای شرایط مختلفی باشند که در این مقاله به آن ها پرداخته شده است .

منبع : دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان سال
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5OpA
نظرتان را بنویسید