نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان پایه ششم به هفتم

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
کلیه مراحل ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401​ به صورت اینترنتی انجام می شود که متقاضیان واجد شرایط این آزمون می بایست در بازه زمانی مشخص با مراجعه به سامانه مرکز ملی استعداد های درخشان جهت تکمیل فرم  پیش ثبت نام خود اقدام نمایند  و از تاییدیه ثبت نام خود اطمینان یابند .



هر ساله مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان با برگزاری آزمون ورودی سنجش هوش اقدم به پذیرش دانش آموزان مستعد در دوره اول متوسطه مدارس تیزهوشان می نماید . متقاضیان تحصیل در پایه هفتم مدارس تیزهوشان جهت ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 و شرکت در آن باید به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت مرکز ملی استعداد های درخشان و یا سامانه همگام مدارس مراجعه کنند .

پس از ورود به سایت ، دانش آموزان می باست اقدام به تکمیل فرم مربوطه با توجه به مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 نمایند . در ادامه این مقاله به شرح مراحل و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 می پردازیم .



نحوه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401
ثبت نام آزمون سنجش هوش مدارس تیزهوشان صرفا به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت ثبت نام hoosh.medu.ir و یا سامانه همگام مدارس انجام می پذیرد . داوطلبان در زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش سمپاد ششم به هفتم 1400 - 1401 باید به سایت استعداد های درخشان ششم به هفتم مراجعه نمایند .

پس از ورود به سایت سنجش و هوش استعداد های درخشان ، ابتدا دفترچه راهنمای آزمون تیزهوشان را دریافت نموده و با آگاهی از شرایط ثبت نام و شرکت در این آزمون ورودی اقدام به تکمیل فرم مربوطه و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه هفتم 1400 - 1401 نمایند .







طبق اطلاعیه صادر شده از طرف سازمان ملی استعداد های درخشان ثبت نام مدارس تیزهوشان در پایه هفتم از 11 فروردین ماه 1400 آغاز شده و تا 25 فروردین ادامه خواهد داشت.





بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه ششم به هفتم 1400 - 1401





مراحل ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401
داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در صورت داشتن شرایط لازم برای شرکت در آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 می توانند طیق راهنمای تصویری که در ذیل آمده است ، اقدام به ثبت نام خود نمایند :





راهنمای تصویری ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401





1داوطلبان جهت تکمیل فرم ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 باید ابتدا به سایت hoosh.medu.ir مراجعه نموده و کد ملی و رمز عبور همگام را وارد نمایند :











2سپس در صفحه جدید باید نقش و عنوان سازمانی خود را انتخاب کنید :









3پس از ورود به پرتال با تصویر زیر مواجه می شوید که اطلاعات شخصی دانش آموز همچون نام ، نام خانوادگی ، کد ملی و ... به صورت خودکار نمایش داده شده است :











4در این قسمت باید گزینه های درخواستی را با توجه به اطلاعات مندرج در مدارک لازم برای ثبت نام آزمون سمپاد 1400 - 1401 درج نمایید :











5همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید باید یک قطعه عکس پرسنلی 3 * 4 دانش آموز در سال جاری را بارگذاری نمایید :













6در انتها پس تکمیل فرم ثبت نام با تصویر زیر مواجه می شوید که با انتخاب گزینه " ثبت نام نهایی و پرداخت " وارد درگاه واریز هزینه ثبت نام خواهید شد :











7داوطلبان در صورت موفقیت پرداخت هزینه ثبت نام ، تصویر زیر را مشاهده می نمایند که می بایست گزینه " بازگشت به صفحه درخواست پرداخت " را انتخاب کنند :











8در انتها می توانید با انتخاب گزینه " رسید ثبت نام " از اطلاعات رسید پرینت تهیه کنید :









در نظر داشته باشید که تصاویر ارائه شده در این قسمت بر اساس روال ثبت نام مدارس تیزهوشان متوسطه اول طی سال های گذشته می باشد، در صورت ایجاد هرگونه تغییر در این مراحل علاوه بر اطلاع رسانی در این قسمت تصاویر فوق نیز به روز رسانی خواهند شد.



در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401









داوطلبان می توانند برای دریافت پاسخ سوالات خود در پیرامون نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا ارتباط برقرار نمایند. همچنین می توانید از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا کلیه مراحل ثبت نام خود را به مشاوران این مرکز واگزار نمایند . پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از آخرین اخبار مدارس تیزهوشان صفحه اینستاگرام تیزهوشان هیوا را دنبال کرده و یا عضو کانال تلگرام تیزهوشان هیوا شوید .










سوالات متداول


1-  ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم در چه سایتی انجام می شود ؟
 متقاضیان آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم جهت ثبت نام باید به سایت مرکز ملی استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان مراجعه نمایند که در این مقاله به آدرس آن اشاره شده است .




2-  ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم به چه صورت انجام می شود ؟
 ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه هفتم صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز ملی استعداد های درخشان انجام می پذیرد که در این مقاله به آن اشاره شده است .




3-  پرداخت هزینه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم چه زمانی صورت می گیرد ؟
پرداخت هزینه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم در زمان ثبت نام انجام می شود که در این مقاله به شرح جزئیات آن پرداخته شده است.

منبع : نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان پایه ششم به هفتم
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3Mn9
نظرتان را بنویسید