زمان اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت

زمان اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

پس از به پایان رسیدن مصاحبه دکتری دانشگاه های علوم پزشکی و بررسی نمرات مصاحبه و آزمون کتبی توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی، این مرکز نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت در سال 1401 را در احتمالا در مهر ماه از طریق سایت سنجش پزشکی sanjeshp.ir منتشر خواهد کرد.

 

 

اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401، آخرین مرحله از این آزمون برای داوطلبانی بوده که پس از شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت و انتخاب رشته، به مصاحبه دانشگاه های علوم پزشکی دعوت شده و در جلسه مصاحبه توانمندی های علمی و سوابق پژوهشی خود را ارائه کرده اند.

مرکز سنجش آموزش پزشکی بعد از جمع آوری اطلاعات تراز کتبی، نمره مصاحبه و سهمیه داوطلبان، بر اساس این اطلاعات نمره کل نهایی هر داوطلب را محاسبه کرده و داوطلبانی که حد نصاب نمره کل قبولی بالاترین اولویت دارای ظرفیت در فرم انتخاب رشته خود را کسب کرده باشند، در آن کد رشته محل پذیرفته نهایی اعلام می شوند.

از آنجا که اطلاع از زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ به داوطلبان کمک می کند تا در زمان مناسب خود را برای ثبت نام در دانشگاه محل قبولی آماده نمایند، در ادامه تاریخ این رویداد اطلاع رسانی شده است.

 

زمان اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

حدودا چند هفته پس از اتمام فرآیند مصاحبه دکتری وزارت بهداشت، نتایج نهایی این آزمون بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir منتشر شده و داوطلبان می توانند با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن خود در این سامانه از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود در آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 اطلاع یابند.

 

سال گذشته زمان اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت در مهر ماه بود، اما امسال هنوز زمان اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت مشخص نیست. داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا سریعا از زمان اعلام نتایج نهایی دکتری بهداشت ۱۴۰۱ با خبر شوند.

 

 

به محض اینکه زمان اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت 1401 مشخص شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت سال ۱۴۰۱ پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را مطالعه نمایید.

حتما بخوانید: اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

 

آخرین نکته اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

داوطلبان پس از فرا رسیدن زمان اعلام نتیجه نهایی دکتری وزارت بهداشت 1401 از وضعیت قبولی خود در رشته محل های انتخابی باخبر شده و می توانند چند روز پس از آن کارنامه نهایی دکتری وزارت بهداشت را دریافت نموده تا از جزئیات عملکرد خود در این آزمون نظیر تراز آزمون کتبی، نمره مصاحبه و وضعیت خود در سایر رشته محل های انتخابی اطلاع پیدا کنند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کارنامه علمی آزمون دکتری برای سال 1401 پیشنهاد می کنیم مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت

 

 

 

 

 

مشاوران مرکز مشاوره هیوا آماده اند تا به شما در دریافت نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ یاری رسانند، در صورت داشتن سوال در مورد هر یک از مراحل آزمون دکتری وزارت بهداشت می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ تاریخ اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت چه زمانی است؟

✔️ نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت احتمالا در مهر ماه اعلام خواهد شد که به محض انتشار تاریخ آن، این مقاله به روزرسانی می شود.



 

2- ✔️ چگونه می توان نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت را دریافت کرد؟

✔️ داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش پزشکی به نتایج نهایی آزمون خود دسترسی پیدا کنند که آدرس این سایت و توضیحات بیشتر در زمینه زمان اعلام نتایج نهایی در این مطلب ارائه شده است.



 

3- ✔️ آیا تراز آزمون کتبی داوطلبان در زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت اعلام می شود؟

✔️ خیر، در زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت تنها وضعیت قبولی یا عدم قبولی داوطلبان مشخص می شود و برای دریافت سایر اطلاعات باید کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت را دریافت نمایند.

منبع : زمان اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/o1wj
نظرتان را بنویسید