زمان اعلام نتیجه نهایی دکتری وزارت بهداشت سال 1401

زمان اعلام نتیجه نهایی دکتری وزارت بهداشت سال 1401
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

مرکز سنجش پذیرش پزشکی به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir پس از بررسی نمرات مصاحبه و آزمون کتبی متقاضیان ورود به مقطع دکتری وزارت بهداشت در سال 1401، نتایج نهایی این آزمون را احتمالا در نیمه اول مهر ماه از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی به اطلاع داوطلبان می رساند. 

 

 

نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ در سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir منتشر می شود و متقاضیان می توانند در مهلت در نظر گرفته شده به سایت مذکور مراجعه کرده و با وارد کردن کدملی و شماره تلفن همراهی که در زمان ثبت نام این آزمون وارد نمودند، نتایج مصاحبه خود را مشاهده نمایند.

متقاضیانی که در آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 موفق به کسب حدنصاب قبولی در یکی از رشته محل های انتخابی خود می شوند می بایست در مهلت مقرر شده از سوی واحد های دانشگاهی به دانشگاه محل قبولی مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام در آن مرکز اقدام نمایند.

اطلاع به موقع از زمان اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ باعث تسریع در روند ثبت نام داوطلبان در دانشگاه های محل قبولی آن ها خواهد شد، از این رو در ادامه تاریخ اعلام نتایج نهایی اطلاع رسانی شده است.

 

زمان اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت 1401

داوطلبانی که در جلسات مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1401 حاضر شدند می توانند در زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ وضعیت قبولی خود را مورد بررسی قرار داده و در صورت پذیرفته شدن به دانشگاه محل قبولی مراجعه نمایند.

 

سال گذشته زمان اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت، در مهر ماه بود. پیش بینی می کنیم زمان اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت در سال 1401 احتمالا در نیمه اول مهر ماه باشد. لازم به ذکر است نتایج نهایی کلیه متقاضیان دوره های روزانه (عادی)، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد در این مرحله منتشر شده و بر روی سایت مرکز سنجش پزشکی دکتری قرار می گیرد.

 

 

به محض اینکه زمان اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ مشخص شود، در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت سال 1401 پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

 

 

مرحله بعد از اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت 1401

چند روز پس از اعلام نتایج نهایی، کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت منتشر می شود که در آن وضعیت علمی داوطلب به طور کامل برای مردودین و پذیرفته شدگان توضیح داده شده است. توجه شود که پذیرفته شدگان نهایی دوره های روزانه که در دانشگاه ثبت نام نکرده اند یا انصراف داده اند، از ثبت نام در آزمون دکتری وزارت بهداشت سال بعد محروم می شوند.

 

زمان تمام رویدادهای آزمون دکتری به محض اعلام از طرف سازمان مربوطه در صفحات مجازی مرکز مشاوره تخصصی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد و شما می توانید برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت سال ۱۴۰۱ عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کارنامه نهایی دکتری وزارت بهداشت سال ۱۴۰۱ پیشنهاد می کنیم مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه نمایید.

در ادامه بخوانید: کارنامه نهایی دکتری وزارت بهداشت 1401

 

 

 

 

 

خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پاسخگوی تمام پرسش های تحصیلی شما است و می توانید سوالات خود را در مورد هر یک از مراحل آزمون دکتری، از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بپرسید تا در اسرع وقت راهنمایی های لازم در اختیار شما قرار بگیرد.

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ چه زمانی می توان به نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت دسترسی یافت؟

✔️ طبق جدول زمانبندی دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت نتایج نهایی این آزمون حدودا در مهر ماه منتشر می شود که به محض انتشار، این مقاله بروز رسانی خواهد شد.



 

2- ✔️ ​از چه طریق می توان نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت را مشاهده کرد؟

✔️ نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی منتشر می شود که به محض انتشار لینک دسترسی به آن داخل مقاله قرار می گیرد.



 

3- ✔️ نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت دانشگاه آزاد از چه طریق منتشر می شود؟

✔️ طبق متن مقاله نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت برای تمام دوره های روزانه، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی منتشر می شود.

منبع : زمان اعلام نتیجه نهایی دکتری وزارت بهداشت سال 1401

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/q4vD
نظرتان را بنویسید