آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور

آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور یکی از آزمون‌ های مهم است که همزمان با دیگر آزمون‌ های استخدامی دستگاه‌ های اجرایی ۱۴۰۰ برگزار می‌ شود. همه‌ داوطلبان باید از زمان، شرایط و نحوه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور آگاهی داشته باشند تا بتوانند در موعد مقرر ثبت نام خود را انجام دهند.

 

 

سازمان پزشکی قانونی کشور یکی از ارگان هایی است که آزمون استخدامی مستقلی نداشته و ثبت نام و استخدام در آن از طریق نام نویسی در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی انجام می شود. شرکت در ازمون استخدامی پزشکی قانونی دارای شرایطی بوده که تمامی آن ها در دفترچه ثبت نام آزمون های دستگاه اجرایی نوشته شده است.

داوطلبان برای شرکت در آزمون استخدامی پزشکی قانونی می بایست از زمان، شرایط و نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی آگاهی داشته باشند تا بتوانند سریع و به آسانی ثبت نام خود را انجام دهند. در این مقاله به بررسی نکات مهم در رابطه با رویه ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور ۱۴۰۰ می‌ پردازیم.

 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور ۱۴۰۰

اولین موضوعی که هر یک از داوطلبان باید برای شرکت در آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور در نظر داشته باشند، آگاهی از زمان ثبت نام آزمون استخدامی است. تعداد زیادی از مردم برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور اقدام می‌ کنند و رقابت بین شرکت کنندگان زیاد خواهد بود؛ در نتیجه افراد باید از تاریخ تعیین شده برای آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور اطلاع پیدا کنند تا از این طریق بتوانند در اولین فرصت ثبت نام خود را انجام دهند.

 

در صورتی که ثبت نام خود را در زمانی سریع‌ تر انجام ندهید و در روز آخر برای این کار اقدام کنید، این احتمال وجود دارد که به دلیل زیاد بودن تعداد شرکت کنندگان ترافیک سایت ثبت نام بالا برود و با شلوغی سایت موفق به این کار نشوید و در نهایت فرصت را از دست بدهید. پس مهم است که پیش از هر کاری برای ثبت نام خود اقدام کنید.

 

با توجه به این که آزمون استخدامی سازمان پزشکی 1400 قانونی کشور همزمان با دیگر آزمون‌ های استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور برگزار می‌ شود، زمان تعیین شده برای ثبت نام در این آزمون نیز همزمان با دیگر آزمون‌ های استخدامی اعلام خواهد شد.

 

 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی پزشکی قانونی کشور ۱۴۰۰ به محض اعلام در اینجا قرار می گیرد.

 

داوطلبان آزمون پزشکی قانونی ۱۴۰۰ برای اطلاع از نحوه، شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور می توانند به مطالعه مقاله زیر بپردازند.

 

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی ۱۴۰۰

 

 

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور ۱۴۰۰

در صورتی که هر یک از داوطلبان آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی با نحوه درست ثبت نام در این آزمون و مراحل آن آشنایی داشته باشند، می‌ توانند در تاریخ تعیین شده برای ثبت نام در این آزمون استخدامی خیلی سریع و به آسانی ثبت نام خود را انجام دهند.

 

توصیه می‌ شود که قبل از نزدیک شدن به بازه زمانی تعیین شده برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور، اطلاعات لازم درباره نحوه ثبت نام در این آزمون را به دست آورده و با مراحل ثبت نام آشنایی داشته باشید. ثبت نام آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور مانند دیگر آزمون‌ های فراگیر دستگاه‌ های اجرایی به شکل آنلاین و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می‌ شود.

 

بنابراین پس از مشخص شدن تاریخ ثبت نام آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور 1400، هر یک از داوطلبان باید با مراجعه به سایت سنجش و آموزش کشور به آدرس sanjesh.org طبق مراحلی که در ادامه ذکر شده ثبت نام خود در این آزمون را انجام دهند.

 

برای ثبت نام در این آزمون استخدامی باید از قبل با شرایط و قوانین تعیین شده برای این کار آشنایی داشته باشیدو در مهلت ثبت نام آمون های استخدامی به ثبت نام بپردازید. در ادامه مقاله می‌ توانید شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور را مطالعه کنید. مراحل ثبت نام در این آزمون به شرح زیر می‌ باشد.

 

در ابتدا لازم است آدرس سایت ثبت نام در آزمون (sanjesh.org) را جستجو کرده و وارد سایت شوید.

پس از ورود به سایت ثبت نام باید از منویی که در سمت راست سایت قرار دارد، گزینه‌ استخدام متمرکز دستگاه‌ های اجرایی کشور را انتخاب کنید.

با دانلود دفترچه راهنمای آزمون و مطالعه تمامی شرایط ذکر شده در این دفترچه، برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی اقدام کرده و به مراحل اصلی ثبت نام در این آزمون وارد شوید.

برای ثبت نام به یک سری مدارک نیاز خواهید داشت که بهتر است پیش از هر کاری با کسب اطلاعات لازم در مورد این مدارک برای جمع آوری آن‌ ها اقدام کرده و سپس شروع به ثبت نام کنید.

مورد مهم دیگری که باید بدانید این است که ثبت نام آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی نیز مانند سایر آزمون‌ های استخدامی که در سطح کشور برگزار می‌ شوند هزینه‌ بر بوده و لازم است در حین ثبت نام خود، هزینه‌ آزمون استخدامی تعیین شده را بپردازید.

با پرداخت هزینه‌ شرکت در آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی، یک شماره سریال برای شما ارسال خواهد شد که لازم است این کد را نزد خود نگه دارید. (برای دریافت کارت ورود به جلسه و مشاهده نتایج آزمون به این کد نیاز پیدا خواهید کرد)

در انتها گزینه ثبت نام در آزمون را انتخاب کرده و تمامی اطلاعاتی که سایت از شما خواسته را وارد کنید و تمامی مدارک درخواست شده را بارگذاری کنید.

پس از وارد کردن اطلاعات و دریافت فرم و کد رهگیری ثبت نام در آزمون، ثبت نام شما نهایی شده و با موفقیت به پایان می‌رسد.

 

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش را دارند نیز می توانند در این مهلت برای ثبت نام اقدام نمایند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از زمان و نحوه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش به متن مقاله زیر مراجعه نمایید.

 

بیشتر بخوانید: استخدام آموزش و پرورش

 

 

 

 

 

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور ۱۴۰۰

پیش از این که برای انجام هر کاری اقدام کنید، باید از شرایط تعیین شده جهت ثبت نام آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور آگاهی داشته باشید. برای آگاهی از شرایط آزمون استخدامی می‌ توانید دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون‌ های فراگیر دستگاه‌ های اجرایی کشور را مطالعه کنید.

 

پس از مطالعه شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور و آگاهی دقیق از قوانین تعیین شده، می‌ توانید خیلی راحت‌ تر ثبت نام خود در این آزمون را انجام دهید. شرایط عمومی که برای ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی این سازمان باید مد نظر داشته باشید به شرح زیر می‌ باشند.

 

تمامی داوطلبان برای ثبت نام در آزمون باید تابعیت ایرانی داشته باشند.

داوطلبانی که به دین اسلام یا هر یک از ادیان الهی دیگری که توسط جمهوری اسلامی به رسمیت شناخته می‌شود اعتقاد داشته باشند.

التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از شروط بسیار مهم دیگر برای ثبت نام و شرکت در این آزمون است.

آقایان برای شرکت در این آزمون باید مجوز پایان خدمت یا معافیت از خدمت خود را ارائه دهند.

تمامی داوطلبان باید از سلامت جسمی و روحی کامل برخوردار باشند.

اعتیاد به هرگونه مواد مخدر از جمله ممنوعیت‌ های اصلی برای داوطلبان این آزمون می‌ باشد.

عدم داشتن سوء پیشینه و هر گونه سابقه کیفری از شروط مهم دیگری است که داوطلبان باید مد نظر داشته باشند.

داوطلبان باید از هر گونه ممنوعیت تایید شده توسط مراجع قضایی کشور برای استخدام در دستگاه‌ های اجرایی کشور معاف باشند.

داوطلبانی که از نیروهای بازخرید شده یا بازنشسته‌ دستگاه‌های اجرایی کشور هستند، اجازه شرکت در این آزمون را ندارند.

داوطلبان باید از شرایط سنی لازم برای شرکت در آزمون برخوردار باشند. (تمامی داوطلبان باید حداقل 20 ساله باشند، داوطلبانی که حداکثر 25 سال سن دارند باید مدرک دیپلم داشته باشند، داوطلبانی که حداکثر 30 سال سن دارند باید مدرک فوق دیپلم داشته باشند، داوطلبانی که حداکثر 35 سال سن دارند باید مدرک لیسانس داشته باشند، داوطلبانی که حداکثر 40 سال سن دارند باید مدرک فوق لیسانس داشته باشند و داوطلبانی که حداکثر 45 سال سن دارند باید مدرک دکتری داشته باشند).

 

حتما بخوانید: دفترچه آزمون استخدامی

 

 

 

 

مدارک ثبت نام آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور ۱۴۰۰

یکی از مهم‌ ترین مراحل ثبت نام آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور، ارائه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام می‌ باشد. این مدارک باید طبق شرایطی که در دفترچه راهنمای ثبت نام درج شده است اسکن شده و در سایت ثبت نام بارگزاری شوند.

 

مدارک باید به شکل اسکن شده باشند و هیچ گونه نقصی در ارائه‌ آن‌ها وجود نداشته باشد؛ در صورتی که هر یک از این مدارک ارائه شده مطابق با قوانین تعیین شده نباشند، داوطلب به عنوان متخلف شناخته می‌ شود و باید جریمه بپردازد. مدارک لازم برای ثبت نام در این آزمون عبارتند از:

 

یک عکس 3 در 4 پرسنلی. داوطلبان باید جدید ترین عکس خود را اسکن کرده و در سایت ثبت نام بارگذاری کنند. (فرمت عکس باید JPG باشد) اندازه عکس مورد نظر باید بین 300×200 الی 400×300 پیکسل و حداکثر حجم آن 70 کیلوبایت باشد.

علاوه بر عکس پرسنلی هر یک از داوطلبان باید مدارک شناسایی خود (کارت ملی یا شناسنامه) را اسکن کرده و در سایت ثبت نام بارگذاری کنند. عکس بارگذاری شده توسط داوطلبان خانم باید کاملا با حجاب باشد. چهره‌ی داوطلبان به شکل کاملا واضح در عکس افتاده باشد.

داوطلبان باید آخرین مدرک تحصیلی خود را به شکل اسکن شده در سایت بارگذاری کنند.

مهم‌ ترین مسئله‌ ای که باید مد نظر داشته باشید این است که اگر هر یک از این مدارک نقص کوچکی داشته باشند و مطابق با قوانین و شرایط تعیین شده تهیه نشده باشند، ثبت نام داوطلبان به درستی انجام نخواهد شد و فرد مورد نظر به عنوان متخلف شناخته می‌شود و ملزم به پرداخت جرائمی مشخص خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام آزمون استخدامی

رشته های تحصیلی و شغلی آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور ۱۴۰۰

در رابطه با رشته های تحصیلی و شغلی آزمون استخدام سازمان پزشکی قانونی کشور باید به این مورد اشاره کرد که این رشته‌ ها در هر دوره از برگزاری این آزمون متغیر هستند و متقاضیان با دنبال کردن اطلاعیه‌ها باید از رشته‌ های تحصیلی مورد نیاز برای هر دوره آگاهی پیدا کنند.

 

داوطلبان پس از اطلاع از لیست رشته های آزمون استخدامی پزشکی قانونی 1400، برای ثبت نام در آزمون اقدام کنند. از طریق مطالعه مقاله زیر می‌ توانید رشته‌ های تحصیلی و شغلی آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور را مشاهده کنید.

 

بیشتر بخوانید: رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی

زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور ۱۴۰۰

تاکنون تاریخ دقیق برای برگزاری آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور در دوره‌ بعد تعیین نشده است. با این حال می‌ توان تاریخ برگزاری این آزمون در دوره بعد را با توجه به دوره قبل برگزاری آن پیش بینی کرد.

 

تاریخ دقیق دریافت کارت ورود به جلسه و برگزاری این آزمون استخدامی در دوره‌  قبل به ترتیب 6 الی 9 آبان ماه سال 99 بوده و پیش بینی می‌شود که زمانبندی برگزاری آزمون در دوره بعد نیز به همین شکل خواهد بود. در هر صورت می‌ توانید اطلاعیه‌ های مرتبط با این آزمون را از طریق متن مقاله زیر مشاهده کنید.

 

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون استخدامی

مصاحبه آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور ۱۴۰۰

پس از برگزاری آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور ۱۴۰۰، آن دسته از متقاضیانی که موفق به دریافت حد نصاب نمره قبولی در زمان اعلام نتایج اولیه آزمون های استخدامی شده باشند، می توانند خود را برای مصاحبه این آزمون آماده نمایند.

 

زمان و آدرس محل دعوت به مصاحبه از طریق سایت استخدامی پزشکی قانونی کشور به نشانی lmo.ir منتشر می شود. داوطلبان می بایست با توجه به تاریخ انجام مصاحبه به آدرس مشخص شده مراجعه کرده و مورد پذیرش قرار گیرند. اگر داوطلبی برای انجام مرحله مصاحبه استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور اقدام نکند، جزو انصرافی ها تلقی خواهد شد.

 

به همراه داشتن برخی مدارک در زمان مصاحبه سازمان پزشکی قانونی کشور الزامی است. از جمله این مدارک، فرم قبولی اولیه در آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور ۱۴۰۰، کارت ملی، انواع مقالات چاپ شده و مدارک زبان (در صورت داشتن) می باشد. برای آشنایی با مصاحبه آزمون های استخدامی می توانید به مطالعه مقاله زیر بپردازید.

 

بیشتر بخوانید: مصاحبه آزمون استخدامی

اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور ۱۴۰۰

به طور معمول نتایج آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور در هر دوره از برگزاری این آزمون حدود 45 روز بعد از زمان برگزاری آزمون کتبی اعلام می‌ شوند. اعلام نتایج این آزمون استخدامی در دوره قبل یعنی سال 99 مصادف با 11 بهمن ماه بود؛ با توجه به این تاریخ می‌ توان زمان اعلام نتایج در دوره بعد را نیز در چنین تاریخی پیش بینی کرد. داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون خود می‌توانند به سایت سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایند.

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی پزشکی قانونی 1400 را در اختیار داوطلبان گذاشته و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین از طریق عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا می توانید از آخرین اخبار مرتبط با این حوزه مطلع شوید.

 

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون استخدامی



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ زمان ثبت نام آزمون استخدامی پزشکی قانونی کشور چه تاریخی است ؟

✔️ تاریخ ثبت نام آزمون استخدامی پزشکی قانونی همزمان با ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی است که در متن مقاله به آن اشاره شده است.



 

2- ✔️ شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی پزشکی قانونی چیست ؟

✔️ شرایط سنی و تحصیلی از جمله شرایط ثبت نام آزمون استخدامی پزشکی قانونی است. لیست مدارک نیز در متن مقاله ارائه شده است.



 

3- ✔️ زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون استخدامی پزشکی قانونی چه تاریخی است ؟

✔️ زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون استخدامی پزشکی قانونی همزمان با دستگاه های اجرایی می باشد که در متن مقاله به آن اشاره شده است.

منبع : آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xpyP
نظرتان را بنویسید