ثبت نام پیش دبستانی و پایه ابتدایی مدارس علامه طباطبایی

ثبت نام پیش دبستانی و پایه ابتدایی مدارس علامه طباطبایی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
مدارس علامه طباطبایی هر ساله برای پذیرش دانش آموزان در مقطع پیش دبستان و دبستان اقدام به ثبت نام اینترنتی و یا حضوری می کند که دانش آموزان به شرط احراز شرایط در مصاحبه حضوری امکان تحصیل در این مدارس برایشان فراهم می شود .



مدارس علامه طباطبایی در مقطع ابتدایی و پیش دبستان زیر مجموعه مدارس غیرانتفاعی بوده جزو بهترین مدارس این مقاطع تحصیلی هستند و توجه بسیاری از دانش آموزان و خانواده های آنان را دزمینه امکانات آموزشی و رتبه علمی و تحصیلی به خود جلب کرده اند .

مدارس علامه طباطبایی برای دانش آموزان دوره ابتدایی اهمیت ویژه ای قائل بوده و همواره بر این موضوع تاکید داشته است که علاوه بر سه مهارت خواندن ، نوشتن و حساب کردن ، دانش آموزان باید به مهارت های هنری و زیبایی شناسی نیز دست یابند چرا که باعث پرورش مهارت زندگی در کودک گشته و او را برای زندگی آینده آماده می سازد .

باتوجه به میزان محبوبیت و اهمیت ثبت نام در مدارس ابتدایی و پیش دبستانی علامه طباطبایی قصد داریم در ادامه این مقاله به بررسی جزئیات ثبت نام مدارس ابتدایی علامه طباطبایی از جمله زمان و نحوه ثبت نام در این مدارس بپردازیم .





زمان ثبت نام مدارس ابتدایی علامه طباطبایی 1400 - 1401
با توجه به تغییرات ایجاد شده در برنامه ریزی های آموزشی و زمان بندی ها تحصیلی مدارس و دانش آموزان در حال حاضر نمی توان زمان دقیقی را برای ثبت نام آزمون مدارس ابتدایی و پیش دبستانی علامه طباطبایی 1400 - 1401​ پیش بینی کرد .

جهت اطمینان خاطر دانش آموزان و والدین آن ها در صورت اعلام تاریخ دقیق ثبت نام آزمون مدارس ابتدایی و پیش دبستانی علامه طباطبایی 1400 - 1401 در این مقاله اطلاع رسانی های لازم به عمل خواهد آمد .





در حال حاضر زمان دقیقی برای ثبت نام آزمون مدارس ابتدایی و پیش دبستانی علامه طباطبایی1400 - 1401​ از سوی هیچ سازمان مرتبطی مشخص نشده است . به محض اعلام تاریخ دقیق ثبت نام در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد .



بیشتر بخوانید: شهریه مدارس غیرانتفاعی





نحوه ثبت نام مدارس ابتدایی علامه طباطبایی 1400 - 1401​
متقاضیان برای ثبت نام پیش دبستانی و مدارس ابتدایی علامه طباطبایی 1400 - 1401 می توانند از طریق سایت www.mat.ir به سامانه ثبت نام مراجعه نموده و پس از ثبت اطلاعات خواسته شده ، کد و رمز ویژه ثبت نام را از طریق پیامک دریافت نمایید .

به منظور راهنمایی بهتر داوطلبان شرکت در آزمون ورودی پایه دهم مدارس علامه طباطبایی 1400 - 1401 در این بخش مراحل مربوط به ثبت نام در مدارس ابتدایی و پیش دبستانی علامه طباطبایی را به صورت مرحله به مرحله بررسی می نماییم .



 نحوه ثبت نام آزمون ورودی مدارس ابتدایی و پیش دبستانی علامه طباطبایی 1400 - 1401​



 ابتدا وارد سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس ابتدایی علامه طباطبایی به آدرس www.mat.ir شوید .

 در مرحله بعد اطلاعات خواسته شده را با دقت وارد کرده و پس از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده گزینه تایید را انتخاب نمایید .

در صورت درست بودن اطلاعات ورودی رمز ویژه ثبت نام از طریق پیامک برای شما ارسال می گردد .

سپس کد و رمز دریافتی ( ارسال شده از طریق پیامک ) خود را در سامانه وارد کرده و نسبت به تکمیل اطلاعات فردی و انتخاب واحد های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام نمایید .

در انتها و پس از تکمیل تمامی مراحل منتظر تماس از واحد مربوطه جهت شرکت در جلسه ی مصاحبه حضوری باشند . 



ضمنا متقاضیانی که به اینترنت دسترسی ندارند نیز می توانند این مراحل پیش ثبت نام را با مراجعه حضوری به واحد آموزشی مورد نظر به همراه همکاران ستاد ثبت نام آن واحد تکمیل و منتظر جواب برای مصاحبه حضوری بمانند .



بیشتر بخوانید: ثبت نام پیش دبستانی مجازی









دفترچه ثبت نام پایه ابتدایی مدارس علامه طباطبایی 1400 - 1401​
ستاد ثبت نام مدارس علامه طباطبایی 1400 - 1401 پرونده اطلاعات دانش آموز که در سایت ثبت شده را دریافت ، تصحیح ، تایید و سپس با دانش آموز و اولیای محترم جلسه مصاحبه حضوری را برگزار می کنند . توجه داشته باشید که سن ورود برای ثبت نام پیش دبستانی از ابتدای نیمه دوم 1394 و نیمه اول 1395 و سن مناسب برای ثبت نام متقاضیان اول دبستان از ابتدای نیمه دوم 1393 و نیمه اول 1394 می باشد . 

داوطلبان جهت ثبت نام در مدارس ابتدایی علامه طباطبایی 1400 - 1401​ باید اقدام به دریافت دفترچه ثبت نام در این مدارس نمایند .







در حال حاضر دفترچه ثبت نام آزمون مدارس ابتدایی و پیش دبستانی علامه طباطبایی 1400 - 1401​ منتشر نشده است . به محض انتشار دفترچه لینک دانلود در این قسمت قرار خواهد گرفت .





بیشتر بخوانید: شهریه مدارس غیرانتفاعی







 در صورت داشتن هر گونه سوال درباره ثبت نام آزمون مدارس ابتدایی و پیش دبستانی علامه طباطبایی می توانید از طریق خدمات تلفنی مشاوره تحصیلی هیوا با کارشناسان با تجربه ما ارتباط برقرار کنید . در ضمن توصیه می شود برای دریافت به موقع اخبار و اطلاعیه ای مدارس مختلف در کانال تلگرام مدارس عضو باشید و یا پیج اینستاگرام مدارس را دنبال کنید . 



در ادامه بخوانید: ثبت نام مدارس شاهد 1400 - 1401



سوالات متداول


1- پیش ثبت نام پیش دبستان و دبستان های علامه طباطبایی به چند روش انجام می شود ؟
پیش ثبت نام پیش دبستان و دبستان های علامه طباطبایی به دو روش انجام می شود که در متن این مقاله روش های پپیش ثبت نام پیش دبستان و دبستان های علامه طباطبایی توضیح داده شده است .  




2- ثبت نام پپیش ثبت نام پیش دبستان و دبستان های علامه طباطبایی در چه زمانی انجام می شود ؟
زمان ثبت نام در مدارس ابتدایی و پیش دبستانی علامه طباطبایی 1400 - 1401​ به زودی در این مقاله اعلام خواهد شد .




3- آیا پیش ثبت نام پیش دبستان و دبستان های علامه طباطبایی شرط سن قانونی دارد ؟
بله . پیش ثبت نام پیش دبستان و دبستان های علامه طباطبایی نیاز به داشتن سن قانونی دارد که به طور کامل در متن این مقاله سن قانونی دانش آموزان متقاضی ارائه شده است .

منبع : ثبت نام پیش دبستانی و پایه ابتدایی مدارس علامه طباطبایی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5NBR
نظرتان را بنویسید