ثبت نام آزمون مدارس علامه طباطبایی دوره اول متوسطه

ثبت نام آزمون مدارس علامه طباطبایی دوره اول متوسطه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
 دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در مدارس دوره اول متوسطه علامه طباطبایی 1400 - 1401​ باید در زمان ثبت نام این مدارس که طی انتشار اطلاعیه ای مشخص می شود ، به شرط داشتن شرایط لازم جهت ثبت نام در آزمون اقدام به پر کردن فرم پیش ثبت نام خود نمایند .




مجتمع فرهنگی و آموزشي علامه طباطبايي ، یکی از مدارس غیرانتفاعی تهران است که سالانه در مقاطع دوره اول و دوم متوسطه اقدام به پذیرش دانش آموز می نماید . مدارس علامه طباطبایی به دلیل داشتن امکانات آموزشی و رفاهی برتر نسبت به سایر مدارس جزو بهترین دبیرستان های تهران محسوب می شوند .

دانش آموزان و خانواده های بسیاری علاقه مند به ثبت نام فرزندان خود در مقطع متوسطه اول و دوم مدارس علامه طباطبایی هستند . آموزش ها و موارد درسی ارائه شده در این مدارس با مدارس عادی متفاوت بوده و بسیاری از موارد کمک آموزشی و امکانات مناسب جهت پیشرفت تحصیلی دانش آموزان را شامل می شود .

مجتمع فرهنگی و آموزشی علامه طباطبایی از سال 1372 شروع بـه فعالیت نموده است و هم اکنون پنج دبیرستان پسرانه دوره اول ( راهنمایی ) و یک دبیرستان دخترانه دوره اول دارد . مـدارس علامه طباطبایی غیردولتی و تحت نظر آموزش و پرورش بوده و هیچگونه وابستگی به نهاد ، ارگان یا سازمان دیگری ندارند .

مدارس علامه طباطبایی به دلیل امکانات مناسب آموزشی و رفاهی جزو بهترین دبیرستان های تهران بوده و هرساله برای پذیرش دانش آموزان اقدام به برگزاری آزمون ورودی می کند .

مدارس متوسطه اول علامه طباطبایی ، هرساله برای پذیرش دانش آموزان اقدام به برگزاری آزمون های ورودی ثبت نام در مدارس متوسطه اول می نماید لذا در ادامه این مقاله قصد داریم درباره ثبت نام آزمون ورودی مدارس علامه طباطبایی دوره اول متوسطه 1400 - 1401 ، زمان و شرایط ثبت نام آزمون ورودی پایه دهم و زمان برگزاری آزمون توضیحات کافی ارائه دهیم .





زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس علامه طباطبایی دوره اول متوسطه 1400 - 1401​
با توجه به تغییرات ایجاد شده در برنامه ریزی های آموزشی و زمان بندی ها تحصیلی مدارس و دانش آموزان در حال حاضر نمی توان زمان دقیقی را برای ثبت نام آزمون مدارس متوسطه اول علامه طباطبایی 1400 - 1401​ پیش بینی کرد و از طرفی هم ممکن است امکان ثبت نام در این آزمون از اوایل بهمن ماه برای داوطلبان فراهم گردد .

جهت اطمینان خاطر دانش آموزان و والدین آن ها در صورت اعلام تاریخ دقیق ثبت نام آزمون مدارس متوسطه اول علامه طباطبایی 1400 - 1401​ در این مقاله اطلاع رسانی های لازم به عمل خواهد آمد .





در حال حاضر زمان دقیقی برای ثبت نام آزمون مدارس متوسطه اول علامه طباطبایی 1400 - 1401​ از سوی هیچ سازمان مرتبطی مشخص نشده است . به محض اعلام تاریخ دقیق ثبت نام در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد .



بیشتر بخوانید: آدرس دبیرستان های دخترانه و پسرانه متوسطه اول علامه طباطبایی





نحوه ثبت نام آزمون ورودی مدارس علامه طباطبایی دوره اول متوسطه 1400 - 1401​
متقاضیان برای ثبت نام آزمون ورودی پایه دهم مدارس علامه طباطبایی 1400 - 1401​ می توانند از طریق سایت www.mat.ir به سامانه ثبت نام مراجعه نموده و پس از ثبت اطلاعات خواسته شده ، کد و رمز ویژه ثبت نام را از طریق پیامک دریافت نمایید .

به منظور راهنمایی بهتر داوطلبان شرکت در آزمون ورودی پایه دهم مدارس علامه طباطبایی 1400 - 1401 در این بخش مراحل مربوط به ثبت نام در مدارس متوسطه اول علامه طباطبایی را به صورت مرحله به مرحله بررسی می نماییم .



 نحوه ثبت نام آزمون ورودی مدارس علامه طباطبایی دوره اول متوسطه 1400 - 1401​



 ابتدا وارد سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس متوسطه اول علامه طباطبایی به آدرس www.mat.ir شوید .

 در مرحله بعد اطلاعات خواسته شده را با دقت وارد کرده و پس از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده گزینه تایید را انتخاب نمایید .

در صورت درست بودن اطلاعات ورودی رمز ویژه ثبت نام از طریق پیامک برای شما ارسال می گردد .

سپس کد و رمز دریافتی ( ارسال شده از طریق پیامک ) خود را در سامانه وارد کرده و نسبت به تکمیل اطلاعات فردی و انتخاب واحد های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام نمایید .

در انتها  و پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده ساعت و تاریخ جلسه توجیهی خود را انتخاب نمایند . 



 لازم به ذکر است که تا 10 روز قبل از برگزاری آزمون این امکان برای شما وجود دارد که برای تغییر اولویت های انتخابی اقدام نمایید و برای انجام این تغییرات کافی است مجددا به سامانه ثبت نام مراجعه نمایید .



بیشتر بخوانید: ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 1400 - 1401









شرایط ثبت نام و پذیرش آزمون ورودی مدارس علامه طباطبایی دوره اول متوسطه 1400 - 1401​
شرط ثبت نام آزمون ورودی پایه هفتم مدارس علامه طباطبایی 1400 - 1401​ دارا بودن ارزیابی خوب یا خیلی خوب یا معادل آن در کارنامه نوبت اول سال پنجم یا کارنامه نوبت اول سال ششم ابتدایی به انضمام پذیرش در مصاحبه حضوری است .  پذیرش در مدارس علامه طباطبایی دو مرحله ای می باشد که در ادامه این قسمت هر یک از این شرایط برای داوطلبان ذکر می شود :

  کسب حداقل معدل 19 در کارنامه نوبت اول سال جاری یا معدل کل حداقل 19 در خرداد ماه

  قبولی در آزمون و پذیرش در مصاحبه حضوری



بیشتر بخوانید: شهریه مدارس غیرانتفاعی







منابع آزمون ورودی مدارس علامه طباطبایی دوره اول متوسطه 1400 - 1401​
سوالات آزمون ورودی پایه هفتم علامه طباطبایی 1400 - 1401​ از کتاب های درسی دانش آموزان طراحی خواهد شد و سوالات هوش و خلاقیت با توجه به استعداد دانش آموزان طراحی می شود و تقریبا می توان گفت فراتر از مطالب کتاب های درسی می باشد .

در جدول ارائه شده در این قسمت نام دروس به همراه پایه های تحصیلی برای آزمون ورودی مدارس متوسطه اول علامه طباطبایی 1400 - 1401 ارائه شده است که با اطلاع از این موارد می توانید به میزان بیشتری خود را برای آزمون ورودی این مدارس آماده سازید .



 

پایه های تحصیلی نام درس
هشتم
ریاضی ، علوم ، عربی ، ادبیات و انگلیسی پایه هفتم

نهم
ریاضی ، علوم ، عربی ، ادبیات و انگلیسی پایه هشتم

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون مدارس علامه طباطبایی دوره اول متوسطه 1400 - 1401​


در حال حاضر زمان دقیقی برای برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم مدارس علامه طباطبایی 1400 - 1401 مشخص نشده است اما به محض اعلام تاریخ دقیق این مقاله به روز رسانی شده و در این قسمت اطلاعات لازم ارائه خواهد شد .

داوطلبان با به همراه داشتن اصل و تصویر کارنامه ای که معدل آن در سامانه ثبت نام ذکر شده است باید در جلسه توجیهی که هنگام ثبت نام تاریخ و ساعت آن را مشخص کرده اند جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس علامه طباطبایی حضور پیدا کنند .
نتایج آزمون ورودی مدارس علامه طباطبایی 1400 - 1401​ به صورت اینترنتی و با استفاده از کد و رمزی که هنگام ثبت نام دریافت کرده اید قابل مشاهده خواهد بود . معمولا تا 48 ساعت پس از برگزاری آزمون نتایج بر روی وب سایت مجتمع مدارس علامه طباطبایی قرار میگیرد .



در ادامه بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401
 در صورت داشتن هر گونه سوال درباره ثبت نام آزمون دبیرستان های دخترانه و پسرانه متوسطه اول علامه طباطبایی می توانید از طریق خدمات تلفنی مشاوره تحصیلی هیوا با کارشناسان با تجربه ما ارتباط برقرار کنید . در ضمن توصیه می شود برای دریافت به موقع اخبار و اطلاعیه ای مدارس مختلف در کانال تلگرام مدارس عضو باشید و یا پیج اینستاگرام مدارس را دنبال کنید . 




سوالات متداول


1- شرایط ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی 1400 - 1401 متوسطه اول چیست ؟
تمامی شرایط ثبت نام در مدارس متوسطه اول علامه طباطبایی در این مقاله توضیح داده شده است .




2- آیا پس از ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی متوسطه اول امکان تغییر اولویت مدارس انتخابی داریم ؟
بله پس ازثبت نام در مدارس علامه طباطبایی متوسطه اول امکان تغییر اولویت مدارس انتخابی را  داریم که در متن این مقاله جزئیات زمان و سایت ویرایش اولویت های انتخابی توضیح داده شده است .




3- منابع آزمون مدارس علامه طباطبایی 1400 - 1401​ متوسطه اول چه دروسی می باشند ؟
منابع آزمون مدارس علامه طباطبایی متوسطه اول به طور کامل در این مقاله عنوان شده اند .

منبع : ثبت نام آزمون مدارس علامه طباطبایی دوره اول متوسطه
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/4MA6
نظرتان را بنویسید