ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد

ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع

دانشگاه‌ های آزاد سراسر کشور هر ساله به صورت با آزمون و سوابق تحصیلی دانشجو پذیرش می‌ کنند. برای پذیرش دانشجو در هر دو روش با کنکور و بدون کنکور لازم است دانشجویان اطلاعات فردی و تحصیلی خود را در سایت این دانشگاه وارد نمایند تا ثبت نام آنها انجام شود. اما گاهی پیش می‌ آید که برخی از دانشجویان در هنگام وارد کردن اطلاعات خود دچار اشتباه می‌ شوند و یکی از موارد خواسته شده در فرم ثبت نام را نادرست وارد می‌ نمایند. به همین علت امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد فراهم می‌ باشد و کلیه داوطلبانی که یکی از موارد خواسته شده فرم ثبت نام خود را نادرست وارد کرده باشند می‌ توانند برای ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور آزاد و یا رشته‌ های با کنکور این دانشگاه از طریق سایت azmoon.net اقدام نمایند. لازم به ذکر است امکان ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و رشته های با کنکور آن تنها در مهلت تعیین شده وجود دارد بنابراین توجه کنید که حتماً برای این کار می‌ بایست در زمان مقرر به سایت این دانشگاه مراجعه نمایید.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد

در خصوص زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور آزاد باید بگوییم ورودی‌ های مهر و بهمن باید همزمان با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. توجه داشته باشید چنانچه اطلاعات هر یک از افراد متقاضی به صورت عمدی یا سهوی اشتباه وارد شده باشد تمامی عواقب آن بر عهده خود فرد می‌ باشد لذا حتماً بعد از وارد کردن اطلاعات خود آنها را بررسی و چک کنید و در صورت نبود اشتباه اطلاعات خود را تایید نمایید.

همچنین اگر متوجه شدید یکی از موارد خواسته شده در فرم ثبت نام را نادرست وارد کرده‌ اید؛ حتماً در زمان اعلام شده برای ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد به سایت این دانشگاه مراجعه کنید و اشتباه خود را اصلاح نمایید. توجه داشته باشید ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور آزاد نیازی به پرداخت مجدد هزینه ندارد و به صورت رایگان انجام می‌ شود.

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد

برای ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد لازم است مراحلی طی شود.  این مراحل شامل موارد زیر می‌ باشند.

۱.  جستجو سایت سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد یا وارد کردن نشانی اینترنتی azmoon.org در کادر جستجوی مرورگر
۲.  وارد شدن به سامانه ثبت نام و پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد
۳.  وارد کردن سریال و کد رهگیری برای ورود به میز کار شخصی خود و ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد 
۴.  پس از انجام مراحل فوق، می‌ بایست یکی از گزینه‌ های ویرایش را انتخاب نمایید و تصحیح اطلاعات خود را انجام دهید. گزینه‌ های ویرایش در این قسمت شامل موارد زیر هستند:

  • ویرایش و تغییر گروه آزمایشی
  • ویرایش و اضافه کردن گروه آزمایشی
  • ویرایش انتخاب رشته و تغییر اولویت

5. پس از انجام ویرایش مورد نظر خود، اطلاعات ثبت نامتان را یک بار دیگر مرور نمایید و چنانچه خطایی وجود نداشت تایید نهایی را بفشارید و کد رهگیری دریافت کنید. به خاطر داشته باشید این کد رهگیری را باید تا پایان زمان پذیرش در دانشگاه آزاد نزد خود نگه دارید بنابراین پیشنهاد می‌ کنیم حتماً از کد رهگیری خود پرینت گرفته یا آن را یادداشت نمایید. 

نکته قابل توجه اینکه ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور آزاد رایگان انجام می‌ شود اما اگر هریک از افراد متقاضی بخواهند گروه آزمایشی خود را تغییر دهند و یا اینکه گروه آزمایشی دیگری را به فرم انتخاب رشته اینترنتی خود اضافه کنند، لازم است هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در گروه آزمایشی جدید را از طریق خرید کارت اعتباری پرداخت کنند.

منبع: ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد

نظرتان را بنویسید